Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

H
Övr. Hund Finns det något roligt läger i våran land som man kan åka på i sommar! Jag brukar alltid åka på läger med min häst, men nu vill jag åka...
Svar
9
· Visningar
2 947
Senast: hasselby
·
D
Övr. Hund Har haft en hund med diabetes som kissat på storarumsmattan och därmed har parkettgolvet blivit helt svartfläckigt. Undrar nu om ngn vet...
Svar
3
· Visningar
3 757
Senast: Brandgul
·
Övr. Hund Hämtade hem min valp i lördags och det går jätte bra. men är lite nyfiken på vad ni med valpar har för mat tider till era små bäbisar...
Svar
3
· Visningar
692
Senast: Calazirya
·
H
Övr. Hund Ja min hund bc gillar helt enkelt inte andra hundar något spec mycket! Sen köpte jag en valp i somras. Det var väl inte så super kul då...
Svar
2
· Visningar
885
Senast: hasselby
·
Z
Övr. Hund köpte en i Ullared härom dagen, en bild visade en Shar pei, Gud i himlen vad söta dom är, har alltid tidigare tyckt dom är fula, men NU...
Svar
0
· Visningar
1 524
Senast: Zita
·
C
Övr. Hund När jag väl har råd med en hund, ska jag köpa en finsk lapphund! Hittills har jag bara läst positiva saker om rasen. Vad har ni för...
Svar
2
· Visningar
793
Övr. Hund Ni som har cocker eller springer, jag är lite nyfiken på hur stora era hundar är? Själv har jag en stor engelsk springerhane, 56 cm i...
Svar
6
· Visningar
788
Senast: Duvan
·
L
Övr. Hund Börjar redan känna mig tjatig här men jag vill ha alla era råd,tips o kunskaper för att jag älskar min hund o vill att hon ska må så bra...
2
Svar
37
· Visningar
5 191
Senast: LIA
·
Övr. Hund Hej! Hoppas inte ni glömt mig. Har ju inte varit här på ett tag. Jag måste nämligen sitta ute på min altan och surfa = kallt och inte så...
2
Svar
21
· Visningar
2 002
Senast: Neverdie
·
Övr. Hund Numera kastreras ju hanhundar ofta, men tikar görs det också sterilseringar av dessa? Vi har en rälig bitch som har pms 1 månad innan...
Svar
9
· Visningar
1 751
Senast: Bebben
·
P
Övr. Hund Någon annan här som har en cairnterrier och vill berätta lite om denna? :love:
Svar
2
· Visningar
825
Senast: boccia
·
Övr. Hund Hur mycket "får" man uppfostra en valp som är väldigt framåt och orädd vad gäller bita på saker och händer? Skälla mot nya saker och...
Svar
16
· Visningar
12 470
Senast: Pangare
·
Övr. Hund Någon som har en sådan hund?? Vet inte om det stavas som jag har skrivit det.. Lägg in en bild på den i så fall :bump: Jag har haft...
Svar
1
· Visningar
788
Senast: linsen__
·
L
Övr. Hund Hej igen.. efter en tids bukeuppehåll. Jag har en Dvärgschnauzer på 7 månader som alltid lyckas få hemska tovor i skägget, övriga...
Svar
18
· Visningar
2 891
Senast: Lidl
·
Övr. Hund Tog lite kort under promenaden idag. Skaffade ny kamera i somras, försöker ännu lära mig allt om den :)
Svar
5
· Visningar
767
Senast: _moa_
·
Z
Övr. Hund Jag har hittat en strävhårig tax utan halsband, märkt i örat men det är svårt att se alla siffrorna. Har kollat lite på SKK:s hunddata...
Svar
6
· Visningar
993
Senast: ZitaGolden
·
Övr. Hund Vill bara visa en bild på mina två busar (Axel till vänster och Betty till höger) som ligger och myser i hundsoffan. De älskar när vi...
Svar
4
· Visningar
771
Övr. Hund Vad är egentligen standard att "ge rabatt" vid eventuella skönhetsfel? Hur många tusenlappar är tex fel bett värt? Eller att bara en...
2
Svar
20
· Visningar
2 216
Senast: Zqathan
·
Övr. Hund Hur fungerar det med klicker träning? Köpte en klicker men bruksanvisningen står bara på tyska:o Min lille omplacering lyssnar...
Svar
2
· Visningar
765
Senast: TinyWiny
·
S
Övr. Hund Hittade ingen tråd om detta, så jag startar en! Tänkte åka dit en sväng idag (ute lite sent, jag vet, men jag kom på att den existerar...
Svar
1
· Visningar
663
Senast: Smulis
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Annonsera mera hundar 2
  • Oseriös avel 2023
  • Uppdateringstråd 31