Sv: Mastiff

haha, OM det där vore på riktigt så skulle jag bli jätterädd och gömma mig i närmsta buske om jag såg en sån :p:D

Jag skulle klättrat upp i ett träd, i en buske kan de iallafall nosa upp mig och ta mig, jag förmodar och hoppas att de inte kan klättra i träd :angel::p

ja de e en underbart fin ras. o jag skulle väldigt gärna ha en sådan trotts problemen..man blir ju kär ju!

Och jag tänker slem :p Fatta vad en sån jätte han kleta in hela hela omgivningen med dregelgucka :rofl:

men de kan de ju va värt, e inte så pedantisk :D

Fast jag har träffat en bullmastiff som inte var av den största bullen, men tusan vad han fick in slemtampar överallt. Till och med i taket fick han upp det när han ruskade sig :crazy:

Men jag håller med, jag är också svag för mastiffer. Maffiga hundar. Fast pedant är jag inte, hundhår och grus som de drar in gör mig inget. Men där ungefär går gränsen :smirk:

Jag har en mastiff som heter Ludde, världens mysigast ha när som en bebis men han kan vara vaktig när det kommer någon och jag ändra tonläge...så är han jätte vaktig.

Det enda - är att han tar sån plats:eek:...ingen hund man bara lyfter in i duschen liksom:angel:

Liknande trådar

Hundavel & Ras På tal om det här med kamphundar. Min syster tog emot en omplacering för lite mer än ett halvår sedan, en 6 årig mastiffhane. En...
2
Svar
27
· Visningar
2 309
Senast: Fruentimber
·
Övr. Hund Hej, Jag och min sambo skaffade hund i mars, en springer spaniel hane. Vi har sen innan pratat om att vi gärna skulle ha två hundar. Vi...
2
Svar
25
· Visningar
1 947
Övr. Hund Hej Min Corgi gick bort för ca 3år sedan och saknar en hund i mitt liv Bor på landet med barn 5,9,11 varannan vecka och några katter som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
3 817
Senast: Maniac123
·
R
Övr. Hund Jag ska kanske åka och titta på en hund utställning i helgen. Jag har bara varit på pytte små utställningar förut och den som jag kanske...
10 11 12
Svar
220
· Visningar
6 482
Senast: Raderad medlem 149524
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka