Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Man förstår ju det är högre krav på en nationell/internationell än en liten inofficiell osv, men ska de inte bedöma hundens exteriör &...
Svar
12
· Visningar
1 343
Senast: Duvan
·
A
Övr. Hund Hej! Har ett omdöme på tyska som jag väldigt gärna skulle vilja ha hjälp med översättningen på då mina kunskaper är noll. :angel:
Svar
12
· Visningar
1 031
Senast: Dorro
·
M
Övr. Hund Vill ha råd o tips....min "lilla "vovve" är en pina när det gäller att äta, jag tycker han äter för lite......har bytat foder, tagit...
Svar
10
· Visningar
1 289
Senast: madoh
·
M
Övr. Hund så ingen har något råd om det jag skrev om innan att jag tycker min vovve har matproblem....suck....... tacksam för råd o tips.....
Svar
7
· Visningar
1 070
Senast: madoh
·
Övr. Hund Jag köpte två prov"påsar" Bravo färskfoder som hundarna glatt stoppade i sig. Bra tänkte jag och köpte två stora kartonger. Tog inte...
Svar
3
· Visningar
795
Senast: Brandgul
·
Övr. Hund Idag ska vi till veterinären med Lotus, då han har svårt att kissa ur sig, vill gå ut oftare än vanligt, och står i en väldigt underlig...
Svar
5
· Visningar
786
Senast: nevin
·
O
Övr. Hund Hej alla vill bara visa min hemsida..på mina underbara goldisar.. önskar alla en trelig lucia..:rofl:http://www.goldentouch.nu
Svar
1
· Visningar
594
Senast: Minni-Borg
·
Övr. Hund Har väntat hela hösten för att äldsta tiken ska börja löpa. Nu har hon äntligen kommit igång så i slutet av nästa vecka åker vi iväg och...
Svar
2
· Visningar
678
Senast: Gumman
·
P
Övr. Hund Fick hem våran valp den 2 december. Bytte från pedigree till eukanuba. Gjorde det väldigt försiktigt och fint. Första dagarna gick bra...
Svar
12
· Visningar
1 307
Senast: Blueeyes
·
Övr. Hund Jag måste bara visa er mannen i mitt liv. MR URBAN:D Den lilla mannen är 11 veckor gammal och verkligen älskar livet, han älskar alla...
2
Svar
28
· Visningar
2 211
Senast: elmelts
·
Övr. Hund Behöver råd och tips. Har fått rådet av uppfödaren (efter att han har träffat min 8 månaders valp på syskonvalpträffen) att lägga ner...
Svar
17
· Visningar
3 267
T
Övr. Hund Jag har en terrier på fyra år som har bott i familjen i snart tre år. (Omplacerad). Nu till problemet han kan sova i korgen och vakna...
Svar
8
· Visningar
890
Senast: Zqathan
·
Övr. Hund .. på tåget? :) Vi åkte sträckan Karlstad-Sthlm i helgen och hade först funderat på att ta med oss vovven. Men vi ändrade oss, då jag...
Svar
14
· Visningar
1 547
Senast: LillaMy84
·
P
Övr. Hund Hej! Hur ofta avmaskar ni era hundar?
Svar
12
· Visningar
911
Senast: villi
·
L
Övr. Hund Min hund är snart 9 månader,en blandras av schäfer,golden o labrador.Har en undran hur mycket motion de här raserna kräver i kombination...
Svar
4
· Visningar
1 106
Senast: liljekonvall
·
Z
Övr. Hund ni med stora hundar, hur gör ni när ni rastar era hundar?
Svar
6
· Visningar
976
Senast: CRJ73
·
F
Övr. Hund Mina hund luktar riktigt bad i munnen. Vi ska åka till sthlm nu På lördag söndag domaren kommer ju :eek:.. Jag är väldigt noga med...
Svar
4
· Visningar
954
Senast: liljekonvall
·
Övr. Hund Är det dåligt att byta namn på sin hund om den är 5-6månader? Själv tycker jag att det känns taskigt, fast jag kan inte förklara hurj...
Svar
16
· Visningar
1 235
Senast: Nikkis
·
Övr. Hund Tänkte dela med mig av lite nya träningsbilder, var länge sen sist. Och när man dessutom haft äran att bli fotograferade av en duktig...
Svar
19
· Visningar
1 460
Senast: Aningsfull
·
Övr. Hund Har SKK godkänt prazský krysarik nu? För FCI har väl inte godkänt den ännu? Var inne på hemsidan för My dog i Göteborg och såg att...
Svar
4
· Visningar
783
Senast: Minta
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka