Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund ja, om det i standarden inte så hur bakbensvinkeln ska se ut - vad ska man då sträva efter? får domaren välja själv? eller finns det...
Svar
12
· Visningar
1 135
Senast: Nominous
·
M
Övr. Hund Hej! Jag vill fråga om någon vet om jag får promenera med min siberian husky som är 8 månader.Jag köpte den i Bulgarien och vaccinerade...
Svar
3
· Visningar
756
Senast: Flo-Jo
·
Övr. Hund Hur stor frihet får en veterinärklinik ta sig egentligen!? Fick idag hem en hund som varit inne för operation av tårkanalerna, med...
2
Svar
24
· Visningar
8 400
Senast: Minja
·
Övr. Hund Vad jag har förstått så är det inte tillåtet med hundar som är kopplade i ett "koppel"/lina, oavsett hur lång den här linan är. Men det...
Svar
2
· Visningar
2 007
Senast: Enya
·
R
Övr. Hund Jag skulle gärna villja ta med min hund på ridturerna men jag vet inte om jag kan styra honom från häst ryggen.. hur gjorde ni första...
Svar
8
· Visningar
1 039
Senast: litentravare
·
Övr. Hund Behöver lite tips från er hur jag ska bygga en liten "aktivitetsbana" i skogen här bakom huset. Vad för typ av hinder ska man göra...
Svar
6
· Visningar
2 579
Senast: Mirre
·
Övr. Hund Är hundvakt idag åt svärmors BC.. Iom att jag är sjuk så kunde vår lillskit (som har varit rastlös hela dagen) och deras hund Neo...
Svar
1
· Visningar
661
Senast: MrsScabtree
·
M
Övr. Hund Har börjat fundera på om Kenzo kanske är allergisk mot sitt foder? :confused: Saken är den att han den senaste veckan spytt upp maten...
Svar
9
· Visningar
1 028
Senast: Mariika
·
A
Övr. Hund Brukar ni krama era hundar? Har läst att det skall vara ett hotfullt tecken i hundarnas ögon. Min valp är inte alls kelsjuk av sig (men...
2
Svar
31
· Visningar
3 558
Senast: Jho
·
N
Övr. Hund Ja, av det lite skojigare slaget då..? * Jag har idag insett att alla jackor, även dyra ullkappan - endast kemtvätt, numera har...
2
Svar
28
· Visningar
2 014
Senast: MiiaLi
·
Hundträning Och inte är hunden alltför road trots glada tillrop och godis... Har ju aldrig haft ställa-på-bord-ras innan så jag tycker det är rätt...
Svar
10
· Visningar
1 945
Senast: Vildvittra_
·
Övr. Hund Som några här kanske vet så lånar jag hund från en kennel som jag även bor på under helgerna... Jag pluggar hund på gymnasiet nu, och...
Svar
6
· Visningar
864
Senast: Lenis
·
Övr. Hund Hur och hur ofta motionerar ni era hundar? Vad har ni för hund? Ålder? Hur är era hundar i psyke och temperament? Hur pass...
2
Svar
27
· Visningar
2 659
Senast: jassica
·
Övr. Hund Ge tips på bra aktivering för hund. Har slut på fantasi och vet inte vad vi ska hitta på. Har en schäfer/rottistik på 1½ snart 2 år...
Svar
9
· Visningar
983
Senast: madoh
·
M
Övr. Hund jag blir så sur varje gång jag hör talas om folk som använder elhalsband, jag blir så jävla förbannad helt enkelt! jag har hört om en...
4 5 6
Svar
117
· Visningar
21 909
Senast: madoh
·
H
Övr. Hund E det någon här på buke som bor i närheten av Uppsala? och har hund som ni tränar med? Var? och vad har ni för ras osv? Bara en kul...
Svar
3
· Visningar
681
Senast: Lazio
·
Övr. Hund Villken tycker du att det är? Lagom i storlek. Inte vara utpräglad jakt, så det inte försvinner en stallkatt. Eller så att...
2 3
Svar
54
· Visningar
4 832
Senast: skogsflicka
·
Övr. Hund Min syrra önskar sig en hundbok i julklapp, helst en som handlar om hennes favoritras Pumi, är det någon som känner till en bra bok? Har...
Svar
7
· Visningar
892
Senast: fejko
·
Övr. Hund Har sökt lite i forumet men inte hittat något svar som jag vill ha. Jag tog för ca en månad sedan över en hanhund. Har sett från...
Svar
14
· Visningar
1 524
Senast: Miiip
·
S
Hundträning Får hem en 8 v valp om ungefär en vecka, den kommer bara vara tillfälligt hos mig under dagarna. Nu är det så att jag och min vuxna hund...
Svar
1
· Visningar
852

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka