Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Behöver råd och tips. Har fått rådet av uppfödaren (efter att han har träffat min 8 månaders valp på syskonvalpträffen) att lägga ner...
Svar
17
· Visningar
3 282
T
Övr. Hund Jag har en terrier på fyra år som har bott i familjen i snart tre år. (Omplacerad). Nu till problemet han kan sova i korgen och vakna...
Svar
8
· Visningar
891
Senast: Zqathan
·
Övr. Hund .. på tåget? :) Vi åkte sträckan Karlstad-Sthlm i helgen och hade först funderat på att ta med oss vovven. Men vi ändrade oss, då jag...
Svar
14
· Visningar
1 547
Senast: LillaMy84
·
P
Övr. Hund Hej! Hur ofta avmaskar ni era hundar?
Svar
12
· Visningar
914
Senast: villi
·
L
Övr. Hund Min hund är snart 9 månader,en blandras av schäfer,golden o labrador.Har en undran hur mycket motion de här raserna kräver i kombination...
Svar
4
· Visningar
1 106
Senast: liljekonvall
·
Z
Övr. Hund ni med stora hundar, hur gör ni när ni rastar era hundar?
Svar
6
· Visningar
976
Senast: CRJ73
·
F
Övr. Hund Mina hund luktar riktigt bad i munnen. Vi ska åka till sthlm nu På lördag söndag domaren kommer ju :eek:.. Jag är väldigt noga med...
Svar
4
· Visningar
954
Senast: liljekonvall
·
Övr. Hund Är det dåligt att byta namn på sin hund om den är 5-6månader? Själv tycker jag att det känns taskigt, fast jag kan inte förklara hurj...
Svar
16
· Visningar
1 236
Senast: Nikkis
·
Övr. Hund Tänkte dela med mig av lite nya träningsbilder, var länge sen sist. Och när man dessutom haft äran att bli fotograferade av en duktig...
Svar
19
· Visningar
1 460
Senast: Aningsfull
·
Övr. Hund Har SKK godkänt prazský krysarik nu? För FCI har väl inte godkänt den ännu? Var inne på hemsidan för My dog i Göteborg och såg att...
Svar
4
· Visningar
783
Senast: Minta
·
W
Övr. Hund Hej Jag har en liten fråga till er... När ni duschar/badar er hund hemma hur varmt vatten använder ni då? Skriv gärna kommentar om... 2
Svar
20
· Visningar
16 108
Senast: Zizzy
·
S
Övr. Hund Min tik (blir tre år i vår) brukar "jucka":crazy: mot mina ben, armar, ja typ allt hon kan hålla om och jucka mot... som hanhundar kan...
Svar
16
· Visningar
6 889
Senast: liten82
·
Övr. Hund Nu har jag fått jag i klövar :banana: så nu ska det bli viltspår av! Är det bara att köra som vanligt spår, fast dra blod efter sig...
Svar
8
· Visningar
889
Senast: YorkWann
·
Övr. Hund passar mig (och pojkvännen)?? Tänkte att ni kanske kunde hjälpa till lite här :angel: Det är inte aktuellt med hund än, men kanske om...
Svar
1
· Visningar
680
Senast: Fidelin
·
A
Övr. Hund Lite konstig rubrik men i alla fall jag går i hundköpstankar och har gjort det i massa år. Men det passar inte just nu in i mitt liv och...
Svar
14
· Visningar
2 215
H
Övr. Hund Ja på natten? I sängen? Hund bädd? Ja vart sover dom? I erat sovrum? Eller? Mina hundar sover i sovrummet. Där har jag en mjuk... 3 4 5
Svar
85
· Visningar
7 232
Senast: Armani__
·
Övr. Hund Jag undrar vad ni har använt er för metoder på äldre hundar (min är 1,5) för att börja använda klickerträning? Är det någon här som...
Svar
5
· Visningar
1 032
F
Övr. Hund Hej Undrar om det finns några hundmänniskor här som bor i Uddevalla... Ska flytta dit och funderar på att besöka brukshundklubben...
Svar
2
· Visningar
701
Övr. Hund Först och främst vill jag inte ha några kommentarer om vems fel det var osv. Inget tjaffs heller, utan jag vill helt enkelt bara ha...
Svar
12
· Visningar
3 780
Senast: FrontLine_
·
Övr. Hund Jag behöver tips på lekar jag kan leka med min hund utomhus. Inte träna något utan leka :D
Svar
2
· Visningar
1 044
Senast: Gilly
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka