Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

D
Övr. Hund Är det någon som vet något om det? :confused: Hur funkar det, kan en hund leva med det eller är det nåt som medicineras eller kanske...
Svar
3
· Visningar
1 883
Senast: Dennis
·
F
Övr. Hund Tanter ,Gubbar, kvinnor ,män, pojkar, flickor Alla ni som INTE kan behärska ett Flexi koppel SNÄLLA sätt inte era hundar i de. Jag är...
2 3
Svar
51
· Visningar
3 589
Senast: Contikki
·
Övr. Hund Har en 16mån han hund som dehn senaste veckan har kladd i ögonen efter han sovit. Så mest är på morgonen... Vad kan det vara?
Svar
8
· Visningar
1 116
Senast: sanna____
·
B
Övr. Hund Jag har haft katt, häst, fågel, kanin, råttor, med mera. Men aldrig någonsin har jag älskat ett djur så mycket som jag älskar Cilas, min...
Svar
10
· Visningar
1 165
Senast: Basilika
·
Övr. Hund Lite korkad fråga bara. Kan man påstå att en mops är en bulldogg? Vet en idiotisk människa som försökte pränta i mig och sambon om...
Svar
4
· Visningar
924
Senast: doglover
·
Övr. Hund Har en fundering... Funkar det att ha t.ex en Back on Track-pad menad för hästar som ryggvärmare åt hunden? Min gammeljycke är lite...
Svar
6
· Visningar
952
Senast: Långnos
·
B
Övr. Hund Var tusan hittar jag inofficiella (ja kanske också officiella om vi törs...) utställningar för Golden Retrievers i Gbg-området? Är så...
Svar
1
· Visningar
600
Övr. Hund Åtminstonde trodde vi det iallafall. Men nu börjar vi fundera vad han egentligen är för korsning. :d Det vi kommit fram till är...
Svar
5
· Visningar
1 065
Senast: Jeeves
·
P
Övr. Hund Vill först och främst tacka er för alla råd ni har gett angående valpköp m.m. Har upptäckt att det finns många olika åsikter. Nu är...
2 3
Svar
41
· Visningar
3 249
Senast: Calazirya
·
P
Övr. Hund Fick hem våran bäbis i söndags. Nu undrar jag: Det är så himla kallt ute och vått på marken. Kan dem fara illa då? Hur länge ska man...
Svar
6
· Visningar
5 105
Senast: Lenis
·
Övr. Hund Det har nu sprungit en lös hund här i Tibro i 2 veckor. Senast idag var han utanför och jag försökte mig på att få tag i han men han...
2
Svar
29
· Visningar
3 530
Senast: zamira
·
I
Övr. Hund Jag får så dåligt samvete. Jag har en 11 månaders amstaff/pitbullkorsning som är uppväxt på fodret Doggy junior och han är bra i hullet...
Svar
5
· Visningar
978
Senast: indigo95
·
Övr. Hund ja som rubriken säger. jag har en hanhund som inte gillar andra hanar, hur tror ni det skulle gå på en utställning. När vi möter...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 859
Senast: Trani
·
E
Övr. Hund Jag är gravid och har drabbats av den mindre roliga krämpan foglossning vilket gör att jag inte kan gå promenader längre :( Jag får...
Svar
6
· Visningar
869
Senast: Guldaskig
·
E
Övr. Hund Måste hundarna fastna ihop få hängning vid parning? Eller räcker det med att hanen var i tiken i 10 sekunder men fick hängning utanför...
Svar
2
· Visningar
4 057
Senast: falukorw
·
T
Övr. Hund Jag har problem med inkallning på min cavalierkille som är ett år nu. han kommer när jag ropar om det inte är andra hundar i närheten...
Svar
4
· Visningar
790
Senast: Toviie
·
H
Övr. Hund Jag har en snart 6årig Jämthundshane som jag vill "skola" om till sökhund på svamp. Alltså kantareller, vad tror ni om det? (han...
Svar
1
· Visningar
839
Senast: Fiffi1
·
Övr. Hund hund som kissat inne de två enaste dagarna? :crazy: Ska till vet imorgon med den stora så jag ska fråga då.... någon som kan ha...
Svar
13
· Visningar
1 548
Senast: YorkWann
·
Övr. Hund Åhhh nu skulle jag kunna gråta och skrika och ropa hundens namn både i ren jävla ilska och en fruktansvärd oro! Tänkte berätta en...
Svar
9
· Visningar
1 144
Senast: Bellatrix
·
A
Övr. Hund Har en labrador tik på 6 månader som jag jätte gärna vill ställa ut har försökt tittat på skk sida men förstår inget alls vilka man kan...
Svar
8
· Visningar
1 222
Senast: Duvan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka