Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundträning Och inte är hunden alltför road trots glada tillrop och godis... Har ju aldrig haft ställa-på-bord-ras innan så jag tycker det är rätt...
Svar
10
· Visningar
1 948
Senast: Vildvittra_
·
Övr. Hund Som några här kanske vet så lånar jag hund från en kennel som jag även bor på under helgerna... Jag pluggar hund på gymnasiet nu, och...
Svar
6
· Visningar
865
Senast: Lenis
·
Övr. Hund Hur och hur ofta motionerar ni era hundar? Vad har ni för hund? Ålder? Hur är era hundar i psyke och temperament? Hur pass... 2
Svar
27
· Visningar
2 665
Senast: jassica
·
Övr. Hund Ge tips på bra aktivering för hund. Har slut på fantasi och vet inte vad vi ska hitta på. Har en schäfer/rottistik på 1½ snart 2 år...
Svar
9
· Visningar
984
Senast: madoh
·
M
Övr. Hund jag blir så sur varje gång jag hör talas om folk som använder elhalsband, jag blir så jävla förbannad helt enkelt! jag har hört om en... 4 5 6
Svar
117
· Visningar
21 913
Senast: madoh
·
H
Övr. Hund E det någon här på buke som bor i närheten av Uppsala? och har hund som ni tränar med? Var? och vad har ni för ras osv? Bara en kul...
Svar
3
· Visningar
684
Senast: Lazio
·
Övr. Hund Villken tycker du att det är? Lagom i storlek. Inte vara utpräglad jakt, så det inte försvinner en stallkatt. Eller så att... 2 3
Svar
54
· Visningar
4 832
Senast: skogsflicka
·
Övr. Hund Min syrra önskar sig en hundbok i julklapp, helst en som handlar om hennes favoritras Pumi, är det någon som känner till en bra bok? Har...
Svar
7
· Visningar
892
Senast: fejko
·
Övr. Hund Har sökt lite i forumet men inte hittat något svar som jag vill ha. Jag tog för ca en månad sedan över en hanhund. Har sett från...
Svar
14
· Visningar
1 527
Senast: Miiip
·
S
Hundträning Får hem en 8 v valp om ungefär en vecka, den kommer bara vara tillfälligt hos mig under dagarna. Nu är det så att jag och min vuxna hund...
Svar
1
· Visningar
852
S
Övr. Hund Wilton är nu snart 9 mån (den 11/12 :love:) och han är van vid att vara ensam i 2 h utan problem. Vi har utökat ensamheten successivt...
Svar
13
· Visningar
1 117
Senast: MrsScabtree
·
I
Övr. Hund Någon här som fodrar med eukanuba??? Är de bra dåligt , jag vill höra åsikter.... Vet nån ett ca pris på eukanubas valpfoder, jag...
Svar
9
· Visningar
1 973
Senast: Blueeyes
·
P
Övr. Hund Vi har 2 st rottweiler, varav en är en hane på snart 2 år. Ungefär när han började bli könsmogen (tidigt i våras) började han oxå bli... 3 4 5
Svar
86
· Visningar
10 314
Senast: FrontLine_
·
P
Övr. Hund Tänkte låta vår lilla valp se världen lite mer. Tänkte fråga om det är ok att ta in henne i en djuraffär om man då bär henne eller kan...
Svar
9
· Visningar
3 507
Senast: Trani
·
P
Övr. Hund Hur ska man veta vad en rimlig vikt är på en valp vid en specifik ålder vid en specifik ras? Vet att man ska "ögonmåtta" men kan man...
Svar
1
· Visningar
632
Senast: Trani
·
P
Övr. Hund Ni som har 8-veckors valpar eller har erfarenhet av dessa. Hur är det för er på nätterna? Sover dem hela natten eller behöver ni gå... 2
Svar
22
· Visningar
19 265
Senast: Blueeyes
·
Övr. Hund Ifall hunden äter något olämpligt (ja, jag hänger på trenden :p ) kan man ju behöva få den att spy upp det. Att man kan använda salt... 2 3
Svar
55
· Visningar
73 884
Övr. Hund Kan inte låta bli, dessutom växer pojken så det knakar så måste ju visa min enorma krokodil valp ;) Schäfer? Krokodil... 2
Svar
22
· Visningar
1 752
Senast: flurrizen
·
E
Övr. Hund Såg en riiiktig bjässe idag på stan! Såg ut som en golden retriver fast typ dubbelt så stor och vit. Riktigt kraftig. Trodde det var en...
Svar
7
· Visningar
945
Senast: lynxlady
·
A
Övr. Hund Jag går o funderar på om riesen är en hund för mej... Nån som vet nåt om rasen? Vad som helst! Jag har vart inne på skk:s sida o klickat... 2
Svar
39
· Visningar
3 626
Senast: Aelvdans
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka