Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Det har nu sprungit en lös hund här i Tibro i 2 veckor. Senast idag var han utanför och jag försökte mig på att få tag i han men han... 2
Svar
29
· Visningar
3 533
Senast: zamira
·
I
Övr. Hund Jag får så dåligt samvete. Jag har en 11 månaders amstaff/pitbullkorsning som är uppväxt på fodret Doggy junior och han är bra i hullet...
Svar
5
· Visningar
978
Senast: indigo95
·
Övr. Hund ja som rubriken säger. jag har en hanhund som inte gillar andra hanar, hur tror ni det skulle gå på en utställning. När vi möter... 2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 876
Senast: Trani
·
E
Övr. Hund Jag är gravid och har drabbats av den mindre roliga krämpan foglossning vilket gör att jag inte kan gå promenader längre :( Jag får...
Svar
6
· Visningar
870
Senast: Guldaskig
·
E
Övr. Hund Måste hundarna fastna ihop få hängning vid parning? Eller räcker det med att hanen var i tiken i 10 sekunder men fick hängning utanför...
Svar
2
· Visningar
4 098
Senast: falukorw
·
T
Övr. Hund Jag har problem med inkallning på min cavalierkille som är ett år nu. han kommer när jag ropar om det inte är andra hundar i närheten...
Svar
4
· Visningar
793
Senast: Toviie
·
H
Övr. Hund Jag har en snart 6årig Jämthundshane som jag vill "skola" om till sökhund på svamp. Alltså kantareller, vad tror ni om det? (han...
Svar
1
· Visningar
839
Senast: Fiffi1
·
Övr. Hund hund som kissat inne de två enaste dagarna? :crazy: Ska till vet imorgon med den stora så jag ska fråga då.... någon som kan ha...
Svar
13
· Visningar
1 548
Senast: YorkWann
·
Övr. Hund Åhhh nu skulle jag kunna gråta och skrika och ropa hundens namn både i ren jävla ilska och en fruktansvärd oro! Tänkte berätta en...
Svar
9
· Visningar
1 148
Senast: Bellatrix
·
A
Övr. Hund Har en labrador tik på 6 månader som jag jätte gärna vill ställa ut har försökt tittat på skk sida men förstår inget alls vilka man kan...
Svar
8
· Visningar
1 222
Senast: Duvan
·
S
Övr. Hund Min hund var med i en hästrelaterad olycka förra året som resulterade i ett bakben som blev brutet på tre ställen+ totalt krossad...
Svar
9
· Visningar
1 093
Senast: SirWillgott
·
J
Övr. Hund Då var tävlingen avklarad och vi är är nöjda. Det var tråkigt väder och ösregnade och var riktigt blött och lerigt. Gick dit och trodde... 2
Svar
20
· Visningar
1 672
Senast: jappisen
·
Övr. Hund Nu har min lilla tjej börjat löpa. :banana: Eftersom den tilltänkta hanen bor ganska långt upp i Norge har jag funderat på att flyga...
Svar
19
· Visningar
3 169
Senast: Brandgul
·
Övr. Hund Ordet fritt...jag lägger till min kommentar så småningom..:angel:
Svar
18
· Visningar
1 237
Senast: lulski
·
Övr. Hund vet nån vart man kan kolla upp domare?:)
Svar
3
· Visningar
644
Senast: barajag...
·
Övr. Hund Jag har precis kommit hem från djursjukhuset (på en söndag såklart) Ja jisses.... :crazy: :( vi var ute på skogsprommenad, och... 2
Svar
20
· Visningar
1 625
Senast: YorkWann
·
Övr. Hund Tiken är snart i höglöpet och hon är den som piper och jävlas...Hanhunden är självklart intresserad men inte mer.Hon bjussar upp till...
Svar
3
· Visningar
787
Senast: Zqathan
·
S
Övr. Hund Det regnar ute och hunden har gått i ide... :D Möt universums mest bortskämda vovve: Nina! Som numera är en parant dam på 12½år som...
Svar
13
· Visningar
967
Senast: Egonson
·
Övr. Hund Som jag skrev i en annan tråd (http://www.bukefalos.com/f/showthread.php?t=831379) har jag anmält till utställning. Nu har det kommit ut...
Svar
18
· Visningar
1 151
Senast: barajag...
·
Övr. Hund Jag har en hund på 8:a år, en blandrastik som jag ägt i lite mer än 2 år.. I sommras hade hon livmoderinflamation och eftersom jag inte... 2 3
Svar
58
· Visningar
3 901
Senast: Fiffi1
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka