Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Hur hittade ni era? Annons i lokala tidningen? Blocket? Tänkte testa blocket, men nu har det visat sig att jag inte kan betala den...
Svar
11
· Visningar
1 489
Senast: Cezzan
·
M
Övr. Hund Det är frågan. Hur gör ni? Anledningen till frågan är att jag vid nästa eventuella valpköp vill ha mycket kött på benen. Ni som...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
5 201
Senast: Mariika
·
C
Övr. Hund Min hund är väldigt röd i sina ögon :S Har sett att de kommit ut, lite gul gegga o börja kolla. Och såg att han var extrem röd i ena...
Svar
6
· Visningar
1 004
Senast: CrazyGirl
·
L
Övr. Hund Vet någon hur programmet för "My Dog" ser ut? Har tänkt att åka på det denna gång! :bump:
Svar
9
· Visningar
939
Senast: lollolisa
·
B
Övr. Hund Hur länge efter att tiken har slutat löpa bör man vänta med att låta henne umgås med en hanne om man inte känner för att det ska bli små...
Svar
1
· Visningar
700
Senast: Luff
·
C
Övr. Hund Jag letar med ljus och lyckta efter en tunn regn overall till min retriver, utan luvor och detaljer, bara enkel med täckt mage och ben...
Svar
2
· Visningar
716
Senast: Bebben
·
Övr. Hund hittade ingen bildtråd, förutom den med vinterbilder men jag har inga såna :p Här är min hund, engelsk springerspaniel på 3½ år...
Svar
1
· Visningar
687
Senast: Novanna
·
Övr. Hund tänkte ställa lite frågor ang hur ofta du gör olika moment på din hund, osv! Borstar du tänerna på hunden? hur ofta? har din hund...
2
Svar
23
· Visningar
2 107
Senast: Kaktus
·
U
Övr. Hund Satte mig i soffan och skulle äta lite mat.. Slog på femman och får sen en liten hund i Boston Tea-party som skulle avlivas. I nästa...
2
Svar
38
· Visningar
2 620
Senast: Kimz0r
·
L
Övr. Hund Brukar pilla lite med tops längst ut i örat på min JR. Sen brukar ja ta lite blött papper runt mitt finger och tvätta lite till.. De va...
Svar
9
· Visningar
2 075
Senast: Kilauea
·
Övr. Hund Någon som har erfarenhet av antiskall halsband? Funkar dom?
2
Svar
34
· Visningar
3 345
Senast: LilleSkutt
·
Övr. Hund Vad tycker ni om det fodret? Fick rådet av uppfödaren att byta till det från Royal canin (vilket jag gjort för 1 månad sedan) då min...
Svar
7
· Visningar
1 256
Senast: Blueeyes
·
Övr. Hund Jaha. Så lång tid tog det alltså innan "hundfebern" slog till igen. Nu vill jag gärna ha lite råd om lurviga småhundar. Trots allt...
6 7 8
Svar
150
· Visningar
14 365
Senast: Brandgul
·
Övr. Hund Öhm :o Är det normalt att en 4 månaders valp fastnar med hela snorren ute? Har min kompis hund (tik) här och jag tittar bort ett...
Svar
3
· Visningar
871
Senast: Zqathan
·
Övr. Hund Jag suger getpung på sånt här, så nu frågar jag proffsen! En tik med bokstaven b, kan den ha ett drägligt familjeliv? Alltså inga...
Svar
19
· Visningar
1 455
Senast: Zqathan
·
J
Övr. Hund Hej! Jag har en Golden Retriver som är frisk och kry som en nötkärna jättebra höfter och pigg som en valp. Hon är 6 och ½ år, är hon...
2
Svar
20
· Visningar
9 375
Senast: KickiH
·
Övr. Hund Jag har ont i magen! I morgon skall min gammelhund (13 i november) sövas för att ta bort tandsten. Jag är skitnervös redan. Skulle...
2
Svar
32
· Visningar
7 019
Senast: malumbub
·
W
Övr. Hund Jag behöver hjälp! Kan någon som är en hejare på hundmat hjälpa mig med skillnaden på följande märken? Dogman Dinner Eukanuba...
Svar
4
· Visningar
813
Senast: wenn
·
B
Övr. Hund I morse klantade jag mig och klippte Cilas i pulpan på en bakklo. Han är så lugn och snäll så han reagerade inte ens. Men OJJJ vad det...
Svar
14
· Visningar
7 753
Senast: Nikkis
·
D
Övr. Hund Jag har ingen erfarenhet av valpar under 8 veckor. En liten snabb sammanfattning hur de ligger till: Min tik fick...
Svar
10
· Visningar
1 640
Senast: donna82
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka