Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Blev "pålurad" ;) en provpåse foder av en snäll dam i en zooaffär för att om inte annat ha som godis till valpis. Fodret heter...
Svar
11
· Visningar
1 008
Senast: Nikolajev
·
N
Övr. Hund Nu nån gång framöver så ska jag skaffa hund, men problemet är katter! Har två vuxna katter som inte är så JÄTTE förtjusta i hundar...
Svar
4
· Visningar
926
Senast: Svalan
·
M
Övr. Hund Jag har alltid hört att det inte ska vara bra för hundar att äta choklad. Stämmer det och vad är det i chokladen de inte tål, vad händer... 2 3
Svar
50
· Visningar
9 156
Senast: marshall
·
Z
Övr. Hund Hur är dom? Fick en förfrågan av en arbetskollega igår. Hon bor i en tvåa på tredje våning. Har två katter, sonen har nu flyttat till...
Svar
14
· Visningar
2 127
Senast: Nikolajev
·
Övr. Hund Efter att ha läst en tråd här om att choklad är farligt för hundar så började jag fundera på vad mer som var det. Har hört att...
Svar
2
· Visningar
971
Senast: Novanna
·
P
Övr. Hund Hur har ni gjort? 2
Svar
28
· Visningar
5 375
Senast: Seabaz
·
Övr. Hund En flatcoated retriver/pointer hane på 1,5 år! Tog över honom ifrån en kompis som inte kunde ha kvar honom pga sjukdom. En riktigt...
Svar
4
· Visningar
710
Senast: Red_Chili
·
Övr. Hund När brukar schäferöron resa sig? Min tjej har ett öra som står upp, och det andra står någon gång varje dag, annars ligger det...
Svar
1
· Visningar
798
Senast: Nikkis
·
Övr. Hund jag ska följa med en kompis till eskilstuna imorrn för att kolla på en äldre greyhound (-02). vi kommer att åka tåg med 3 st hundar och...
Svar
7
· Visningar
871
Senast: Red_Chili
·
Övr. Hund Två finfina grillade kycklingklubbor försvann fortare än blixten ned i Z:s mage för några timmar sedan. Hur orolig ska man vara? När är...
Svar
5
· Visningar
8 535
Senast: Lejonelle
·
Övr. Hund Hur hittade ni era? Annons i lokala tidningen? Blocket? Tänkte testa blocket, men nu har det visat sig att jag inte kan betala den...
Svar
11
· Visningar
1 489
Senast: Cezzan
·
M
Övr. Hund Det är frågan. Hur gör ni? Anledningen till frågan är att jag vid nästa eventuella valpköp vill ha mycket kött på benen. Ni som... 2 3 4
Svar
75
· Visningar
5 210
Senast: Mariika
·
C
Övr. Hund Min hund är väldigt röd i sina ögon :S Har sett att de kommit ut, lite gul gegga o börja kolla. Och såg att han var extrem röd i ena...
Svar
6
· Visningar
1 004
Senast: CrazyGirl
·
L
Övr. Hund Vet någon hur programmet för "My Dog" ser ut? Har tänkt att åka på det denna gång! :bump:
Svar
9
· Visningar
939
Senast: lollolisa
·
B
Övr. Hund Hur länge efter att tiken har slutat löpa bör man vänta med att låta henne umgås med en hanne om man inte känner för att det ska bli små...
Svar
1
· Visningar
701
Senast: Luff
·
C
Övr. Hund Jag letar med ljus och lyckta efter en tunn regn overall till min retriver, utan luvor och detaljer, bara enkel med täckt mage och ben...
Svar
2
· Visningar
719
Senast: Bebben
·
Övr. Hund hittade ingen bildtråd, förutom den med vinterbilder men jag har inga såna :p Här är min hund, engelsk springerspaniel på 3½ år...
Svar
1
· Visningar
687
Senast: Novanna
·
Övr. Hund tänkte ställa lite frågor ang hur ofta du gör olika moment på din hund, osv! Borstar du tänerna på hunden? hur ofta? har din hund... 2
Svar
23
· Visningar
2 112
Senast: Kaktus
·
U
Övr. Hund Satte mig i soffan och skulle äta lite mat.. Slog på femman och får sen en liten hund i Boston Tea-party som skulle avlivas. I nästa... 2
Svar
38
· Visningar
2 620
Senast: Kimz0r
·
L
Övr. Hund Brukar pilla lite med tops längst ut i örat på min JR. Sen brukar ja ta lite blött papper runt mitt finger och tvätta lite till.. De va...
Svar
9
· Visningar
2 075
Senast: Kilauea
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka