Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Kort fråga. Blir en hanhund för gammal för att betäcka med? När isf?
Svar
9
· Visningar
889
Senast: Zqathan
·
L
Övr. Hund Ja hur många är de som fått snö? idag kom snön till oss och såhär kul tyckte turbo att de var Några fler som har bilder på...
2
Svar
33
· Visningar
2 183
Senast: kantarellen
·
Övr. Hund Hur är de som hund? Jag tycker om de flesta hundar och kan tänka mig att ha vilken hund som helst nästan (självklart måste de passa in...
2 3
Svar
44
· Visningar
3 278
Senast: Guldaskig
·
S
Övr. Hund Har en D/S gårdshund på tre år som är min älskade närmast hjärtat<3 Troligen har han fått mask för några veckor sedan och förlorade...
Svar
17
· Visningar
1 467
Senast: SirWillgott
·
O
Övr. Hund Valpar e ändå det gulligaste som finns och det är roligt att se vem som har/hade den sÖtaste valpen.. Lägg in era bilder på när era...
4 5 6
Svar
104
· Visningar
10 090
Senast: Tambourine
·
K
Övr. Hund Jag måste få skriva av mig lite. Stundvis gör det så förbaskat ont inombords och tårarna kommer, först några sen fler och fler och...
2
Svar
25
· Visningar
2 481
Senast: Tora
·
Z
Övr. Hund Jag har verkligen brist på vänner som är hund och häst freak.. Alla mina vänner är typ krogen och shopping människor eller kattfolk och...
2
Svar
35
· Visningar
2 123
Senast: falukorw
·
Övr. Hund Min tiks juver bara växer och växer. Hon ska ju ställas på stora sthlm är det tänkt, och då ska hon ju helst inte se ut som Dolly...
Svar
5
· Visningar
1 302
Senast: Duvan
·
Övr. Hund Vad ingår och vad gör man egentligen? Jag har alltid tränat mkt vardagslydnad osv när jag varit hundvakt och fodervärd. Jag har...
Svar
4
· Visningar
1 626
Senast: Raderad medlem 19815
·
Övr. Hund Korrigerar du en hund som inte är snäll mot andra hundar?
Svar
5
· Visningar
973
Senast: _Sparris__
·
Övr. Hund Vår familj är lite inne på att skaffa hund nu när vår gamle vän Sixten katt avlidit. Blir det så kommer vi att ha en hund av rasen...
2
Svar
26
· Visningar
3 454
Senast: CoNo
·
K
Övr. Hund I lördags fyllde våran underbara English Toy Terrier flicka Linda 11år. Jag vill passa på att gratulera henne i efterskott: GRATTIS...
Svar
9
· Visningar
947
Senast: Kalinsi
·
Övr. Hund Hejsan, har en hanhund på 11 månader. Han är omplaceringshund och jag har haft honom i 2 månader. Han hade det inte så bra hos de förra...
Svar
8
· Visningar
824
Senast: northang
·
Z
Övr. Hund Min dotters taxfröken, hon är väl drygt 10 år, har börjat slicka på nästan allt, på golvet, i soffan, även på den andra hunden om han är...
Svar
3
· Visningar
789
Senast: Clintan
·
Övr. Hund Idag fick jag höftlesröntgen resultatet på min vovve. HD grad C :( lite tråkigt förståss att han inte kommer gå att användas i avel...
2
Svar
24
· Visningar
1 982
Senast: Ämelie
·
Övr. Hund Går nu en kurs i allmänlydnad som snart är slut, frågade min instruktör vad hon rekomenderade att jag skulle gå sen (är så att min hund...
Svar
8
· Visningar
1 036
Senast: Miiip
·
Övr. Hund Funderar på att skaffa hund... Blir inte än på iaf ett halvår, men det ska ju stötas o blötas länge. Jag är helt inne på en rottis, har...
Svar
14
· Visningar
4 902
Senast: Only_Me
·
Övr. Hund Valpen jag ska köpa kommer vara valpregistrerad? (heter det så?) hos Folksam, jag var dock inne på att ha Agria, då den verkar täcka en...
2
Svar
21
· Visningar
2 201
Senast: Zqathan
·
O
Övr. Hund Lite frågor till er hundägare: Hur många gånger per dag går du ut med din hund? Hur länge totalt per dag är du ute med din hund...
3 4 5
Svar
83
· Visningar
5 711
Senast: nässla
·
Övr. Hund Tog en bild nyss på svärföräldrarnas två rottisar, tillsammans med våran lillkille. Är nöjd att jag lyckades få alla tre att sitta...
Svar
6
· Visningar
885
Senast: aleksis
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka