Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Någon som har erfarenhet av antiskall halsband? Funkar dom? 2
Svar
34
· Visningar
3 351
Senast: LilleSkutt
·
Övr. Hund Vad tycker ni om det fodret? Fick rådet av uppfödaren att byta till det från Royal canin (vilket jag gjort för 1 månad sedan) då min...
Svar
7
· Visningar
1 260
Senast: Blueeyes
·
Övr. Hund Jaha. Så lång tid tog det alltså innan "hundfebern" slog till igen. Nu vill jag gärna ha lite råd om lurviga småhundar. Trots allt... 6 7 8
Svar
150
· Visningar
14 371
Senast: Brandgul
·
Övr. Hund Öhm :o Är det normalt att en 4 månaders valp fastnar med hela snorren ute? Har min kompis hund (tik) här och jag tittar bort ett...
Svar
3
· Visningar
871
Senast: Zqathan
·
Övr. Hund Jag suger getpung på sånt här, så nu frågar jag proffsen! En tik med bokstaven b, kan den ha ett drägligt familjeliv? Alltså inga...
Svar
19
· Visningar
1 455
·
J
Övr. Hund Hej! Jag har en Golden Retriver som är frisk och kry som en nötkärna jättebra höfter och pigg som en valp. Hon är 6 och ½ år, är hon... 2
Svar
20
· Visningar
9 398
Senast: KickiH
·
Övr. Hund Jag har ont i magen! I morgon skall min gammelhund (13 i november) sövas för att ta bort tandsten. Jag är skitnervös redan. Skulle... 2
Svar
32
· Visningar
7 028
Senast: malumbub
·
W
Övr. Hund Jag behöver hjälp! Kan någon som är en hejare på hundmat hjälpa mig med skillnaden på följande märken? Dogman Dinner Eukanuba...
Svar
4
· Visningar
815
Senast: wenn
·
B
Övr. Hund I morse klantade jag mig och klippte Cilas i pulpan på en bakklo. Han är så lugn och snäll så han reagerade inte ens. Men OJJJ vad det...
Svar
14
· Visningar
7 758
Senast: Nikkis
·
D
Övr. Hund Jag har ingen erfarenhet av valpar under 8 veckor. En liten snabb sammanfattning hur de ligger till: Min tik fick...
Svar
10
· Visningar
1 646
Senast: donna82
·
Övr. Hund Kort fråga. Blir en hanhund för gammal för att betäcka med? När isf?
Svar
9
· Visningar
890
·
L
Övr. Hund Ja hur många är de som fått snö? idag kom snön till oss och såhär kul tyckte turbo att de var Några fler som har bilder på... 2
Svar
33
· Visningar
2 184
Senast: kantarellen
·
Övr. Hund Hur är de som hund? Jag tycker om de flesta hundar och kan tänka mig att ha vilken hund som helst nästan (självklart måste de passa in... 2 3
Svar
44
· Visningar
3 279
Senast: Guldaskig
·
S
Övr. Hund Har en D/S gårdshund på tre år som är min älskade närmast hjärtat<3 Troligen har han fått mask för några veckor sedan och förlorade...
Svar
17
· Visningar
1 472
Senast: SirWillgott
·
O
Övr. Hund Valpar e ändå det gulligaste som finns och det är roligt att se vem som har/hade den sÖtaste valpen.. Lägg in era bilder på när era... 4 5 6
Svar
104
· Visningar
10 090
Senast: Tambourine
·
K
Övr. Hund Jag måste få skriva av mig lite. Stundvis gör det så förbaskat ont inombords och tårarna kommer, först några sen fler och fler och... 2
Svar
25
· Visningar
2 481
Senast: Tora
·
Z
Övr. Hund Jag har verkligen brist på vänner som är hund och häst freak.. Alla mina vänner är typ krogen och shopping människor eller kattfolk och... 2
Svar
35
· Visningar
2 123
Senast: falukorw
·
Övr. Hund Min tiks juver bara växer och växer. Hon ska ju ställas på stora sthlm är det tänkt, och då ska hon ju helst inte se ut som Dolly...
Svar
5
· Visningar
1 302
Senast: Duvan
·
Övr. Hund Vad ingår och vad gör man egentligen? Jag har alltid tränat mkt vardagslydnad osv när jag varit hundvakt och fodervärd. Jag har...
Svar
4
· Visningar
1 626
Senast: Raderad medlem 19815
·
Övr. Hund Korrigerar du en hund som inte är snäll mot andra hundar?
Svar
5
· Visningar
973
Senast: _Sparris__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka