Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

O
Övr. Hund Hej, hur lär man sina valpar att vara lösgående vid promenader? Dvs, att dom inte springer ifrån en, kommer vid inkallning etc? Eller är...
Svar
9
· Visningar
4 804
Senast: buschiq
·
Övr. Hund Då var det dags då.. Att presentera Goliath som mkt oplanerat poppat upp i mitt liv. Min nya lilla bebis som givetvis kommer bli rumsren...
2
Svar
24
· Visningar
1 785
Senast: Smulis
·
L
Övr. Hund Jag skulle vilja ha lite information och bilder om kooikerhondje! Är det en svår ras? Hur mycket motion/aktivering behöver de...
Svar
1
· Visningar
625
Senast: Zqathan
·
Övr. Hund Om jag bor i Sverige och har en svensk registerad hund, åker till Norge på utställning och får där ett cert. Hunden har inga cert i...
Svar
11
· Visningar
923
Senast: Zoya
·
Övr. Hund Ultraljudet idag (31:a dygnet) visade att Etna tyvärr är tom. Den länge planerade och efterlängtade kullen kommer inte att bli av... Jag...
Svar
12
· Visningar
1 273
Senast: xaheena
·
Övr. Hund Min hund äter just nu Bravo färskfoder och funkar bra på det. Jag hade ju en tråd om hennes bajsande men det har löst sig och nu...
Svar
14
· Visningar
2 208
Senast: Blueeyes
·
Övr. Hund Nu är det väldigt synd om matte som har lämnat sin tjeja på ett hundhotell. Hur tomt som helst att åka därifrån utan henne. Grät en...
Svar
5
· Visningar
1 019
Senast: Ambra
·
Övr. Hund Uno har börjat voffa på människor och andra grejer som rör sig när det är mörkt (ibland när det är ljust också men det är sällan). Det...
Svar
4
· Visningar
2 195
Senast: Bewildered
·
Z
Övr. Hund Kom på mig själv med en felläsning (igen, har hänt förr). Det står ju för 17. Negativt med handagis, inte Negativt med hundbajs. Jaja...
Svar
3
· Visningar
673
Senast: pimy
·
Övr. Hund Vi har fött upp ovanliga valpar för vård-, temperament, gestaltning och kvalitets- för mer än 8 år. Vi engelska bulldoggar för...
2
Svar
20
· Visningar
1 966
Senast: Ambra
·
D
Övr. Hund Tänkte i dag att min lilla tös måste ha vuxit en hel del på sisstonde, så jag tog lite foton med mobilen för att jämföra med biderna...
Svar
15
· Visningar
1 284
Senast: GDlover
·
L
Övr. Hund Vet att sheltiesar är väldigt olika i storlek men vad har din för strl? ... På täcken? ... På halsband? ... På selar? ... På...
Svar
8
· Visningar
3 781
Senast: lollolisa
·
Övr. Hund ... Tjänstetecken som jag ska special beställa till valpis:D :bump: Vet inte alls vilka färger som jag ska ha, eller motiv om det nu...
2 3
Svar
40
· Visningar
2 340
Senast: Nikkis
·
M
Övr. Hund http://www.pixbox.se/pic_show_id16559938.html En hund stals ur en rastgård i Landskrona förra torsdagen (15/11). Hunden heter Enya...
Svar
13
· Visningar
1 862
Senast: melkutt
·
Övr. Hund Nån som har en kelpie här ?
2 3
Svar
53
· Visningar
4 311
Senast: liten82
·
M
Övr. Hund Hej! Nu står jag inför mitt gymnasieval och undrar om någon vet om det finns något gymnasium med hund inriktning i östergötland eller...
Svar
2
· Visningar
826
Senast: Turali
·
Övr. Hund Jag har hört många säga att hunddagis är dåligt för hunden, men jag har aldrig hört någon förklara varför. Självklart förstår jag att...
Svar
5
· Visningar
2 010
Senast: TwiggyM
·
Övr. Hund Valpis har inte fått nåt vettigt namn än då han e rätt ny (han har ju 14 gullenamn liksom).. Har kallats för Bosse (:eek:) av uppfödaren...
2
Svar
22
· Visningar
1 671
Senast: Superbiddi
·
T
Övr. Hund Är det någon här som har handlat från Hundbilen? Har det fungerat bra med leveransen? Funderar på att köpa foder därifrån men jag...
Svar
2
· Visningar
1 780
Senast: barajag...
·
N
Övr. Hund Är bara nyfiken på att höra vad den samlade buke-expertisen har att säga om vår "lilla" tjej... Nu står hon inte korrekt uppställd på...
2
Svar
25
· Visningar
2 009
Senast: MissMolly
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka