Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

M
Övr. Hund Någon här inne som tävlar lydnad? Vilken klass tävlar ni nu i? Hur gick det första gången ni tävlade? Hur mkt tränar ni? åker ni... 2
Svar
21
· Visningar
1 701
Senast: IrishDraft
·
Övr. Hund jag ska anmäla mig till tävlingslydnanden som startar till våren :bump: så jag undrar om nån vet en bra sida där man kan läsa om alal...
Svar
6
· Visningar
799
Senast: IrishDraft
·
Övr. Hund Hejdå älskade Alva... Imorse då vi som vanligt skulle gå ut så kom inte Alva då vi ropade... Ropade igen och igen.. Ingen Alva.. Gick... 2
Svar
35
· Visningar
2 796
Senast: Anol
·
Övr. Hund Råkar på ett par som är ute med sin staffe/pitbull/whatever-korsning igår. Den gör ett utfall mot min pojkvän som bara går rakt fram...
Svar
9
· Visningar
1 219
Senast: Zizzy
·
L
Övr. Hund Hur är en schipperke? Har någon lite fakta eller bilder om rasen. Hur är den att träna? Brukar de gilla det? Hur är tempramentet...
Svar
19
· Visningar
12 122
Senast: lollolisa
·
Övr. Hund Jag pluggar och har en massa tid mitt på dagen då jag inte är bunden till någon plats, dessutom behöver jag extrapengar, så jag satte ut...
Svar
11
· Visningar
2 541
Senast: Sunshine
·
Övr. Hund jag har hand om mitt ex hund, en eng. staffe på 1 år och 4 månader. En hanhund som är urmysig med människor men har rykt ihop med 3...
Svar
17
· Visningar
1 111
Senast: mandaaa_
·
M
Övr. Hund Ja, som det står. Hur hittar man bra kartor över skogar? Det är bra om dom är är lätta att lästa. Jag går rätt ofta vid bohusleden och...
Svar
4
· Visningar
774
Senast: Zita
·
Övr. Hund hejsan tänkte kolla om det finns några som har denna ras, min kompis känner sig lite ensamn med rasen och tycker det skulle vara roligt...
Svar
1
· Visningar
820
Övr. Hund PUPS FÖR NÄSA FÖR GROPTJURTERRIERS RÖDA OCH FÖR RÖDA NÄSVALPAR FÖR CHOKLAD TILLGÄNGLIGA NU URSNYGGA!!! Röda näsPitbull valpar för...
Svar
2
· Visningar
710
Senast: Zqathan
·
M
Övr. Hund HEJ! Ska avmaska våra valpar snart och har köpt avmaskninsmedlet axilur. Går det bra att använda eller är det farligt eftersom det tar... 2
Svar
23
· Visningar
16 066
Senast: Gunillas
·
W
Övr. Hund Har ju en liten staffkille hemma. Överlag är han jättefint musklad, men just korset är fortfarande tanigt. Är det någon som vet hur man...
Svar
2
· Visningar
1 126
Senast: Zoya
·
Övr. Hund Min hund har börjat låta som en gris och nyser väldit mycket. Oftast är det när vi precis kommer utanför dörren ute, han snorklar...
Svar
7
· Visningar
1 707
Senast: Ruben Salte
·
Övr. Hund Och nu har de varit ute för första gången igår, till deras stora förtjusning :D Och om någon någonsin undrat vad som kan...
Svar
15
· Visningar
1 297
Senast: Tie
·
Övr. Hund Av ren nyfikenhet undrar jag om man brukar blanda de noska älghundarna med varandra och får registreringsbara avkommor utav korsningen...
Svar
1
· Visningar
650
Senast: Gnist
·
Övr. Hund :confused: :rofl: sorry stor bild Jag vet inte vem som är mest skum om jag ska vara ärlig, Harry (t.v) eller Tindra(t.h) Harry är...
Svar
4
· Visningar
807
Senast: nevin
·
Övr. Hund Jo, det är ju som så att jag har en liten schäferkille på 4.5 månad som är uppe i spökåldern rätt ordentligt. Nu har jag tur så han...
Svar
12
· Visningar
1 091
Senast: Bewildered
·
W
Övr. Hund Vilket dygn är det optimala för att ta ett ultraljud på en (förhoppningsvis) dräktig tik? Någon som vet på ett ungefär vad det kostar?
Svar
6
· Visningar
916
Senast: Zizzy
·
Övr. Hund det har säkert funnits en sån här tråd tidigare, men jag låg dubbelvikt av skratt på golvet när jag läste på wikiedia vad loke... 2 3
Svar
45
· Visningar
4 534
Senast: Tindrande
·
S
Övr. Hund Visst. Jag kan hålla med om att det är speciella hundar..o de har dåligt rykte. Men jag börjar bli riktigt jä-la arg. Man behöver...
Svar
3
· Visningar
810
Senast: Nominous
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka