Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

O
Övr. Hund När man maste tillrättavisa sin hund om den gjort ngt daligt. Vilket är den mest effektiva metoden? Skälla, rycka i nackskinnet o skaka...
4 5 6
Svar
108
· Visningar
8 081
Senast: Aliide
·
F
Övr. Hund jaha, nu har vi äntligen fått napp. en fyra månader gammal beagel ska bli våran :D men vart ska man börja?? - vaplkurs? -...
Svar
1
· Visningar
697
Senast: _Blippan66_
·
P
Övr. Hund Jag och min sambo tänker skaffa en 8 veckors valp. Hela december månad kommer jag att kunna vara hemma på heltid. Den 2 januari ska jag...
2 3
Svar
54
· Visningar
3 461
Senast: Lenis
·
Övr. Hund Hunden som är nästan 2 år har nu hittat sig en vän. Eller om hon tror att det är hennes valp? Blir helstressad så fort hon inte vet var...
Svar
9
· Visningar
947
Senast: roadkilled
·
Övr. Hund Skriver här och berättar vad som hänt, för oftast får man väldigt bra svar..:bow: Det är såhär att jag var ute och gick med hunden...
Svar
17
· Visningar
1 271
Senast: FrontLine_
·
C
Övr. Hund Jag har bott i detta hus i lite mera än 5 år. Har trivts jättebra. Sista tiden har folk kommit och gått i lägenheterna och det är inte...
2
Svar
23
· Visningar
1 897
Senast: wtf
·
L
Övr. Hund Vad händer.:confused:Nu har jag skrivit två långa inlägg men får till svar att jag inte är inloggad när jag ska skicka
Svar
4
· Visningar
683
Senast: Mynta2
·
Övr. Hund Åh, jag är så glad, så glad, SÅ glad att jag inte vet vad jag ska ta mig till!:bump::banana::bump: Måste bara dela med mig av min...
2
Svar
21
· Visningar
1 959
Senast: Nikkis
·
Övr. Hund Nu har jag bara en hund kvar.I måndags tog vo bort min Buck. Hero som vart ensam kvar har varit lite deppig men verkar börja komma igen...
2
Svar
23
· Visningar
1 565
Senast: charmant
·
Övr. Hund Hej, jag har en border collie på 3 år. Funderar på att skaffa en till hund då min gamla schäfer nu är borta :cry: Men hur är då...
Svar
1
· Visningar
1 094
Senast: Minja
·
B
Övr. Hund Skriver under anonymt nick, vill inte ha några påhopp eller höra några som helst fördommar. Jag behöver bara prata ut tror jag och få...
26 27 28
Svar
544
· Visningar
33 166
Senast: blablabla
·
Övr. Hund Hjälp! Jag vet inte vad det tagit i min 4-åriga tik. Hon är superpipig just nu överlag. Det var 9-10 veckor sedan hon löpte, så det bör...
Svar
5
· Visningar
857
Senast: Gabbi
·
Övr. Hund Sökte efter vovvens namn på internet och hittade att han är omtalad på ett finskt forum (tror jag)... finns en bild på han också :p men...
Svar
12
· Visningar
1 369
Senast: KickiH
·
Z
Övr. Hund Hade en gång en jobbarkompis som tog hand om en hund som hette Sture. Släppte ut hunden på kvällen för att kvällskissa. Hunden hade...
Svar
5
· Visningar
856
Senast: Ambra
·
Övr. Hund Ni som arbetar heltid och har hund hur får ni det att fungera? Lämnar ni hunden ensamen i mer än 8 timmar? Har ni med den? Har ni...
Svar
19
· Visningar
2 886
Senast: Orzon
·
D
Övr. Hund Valp bilder i all ära men fy tusan vad valp filmer gör en munter en mörk & regning dag som denna :) Jag kan bjuda på den första...
Svar
1
· Visningar
849
Senast: buschiq
·
Z
Övr. Hund Jag behöver råd tips hjälp vad ni tror detta kan vara.. Det har hållt på i flera månader.. Har kontakt veterinär som vill sätta in...
Svar
5
· Visningar
1 674
Senast: Zuukii
·
Övr. Hund År världens sötaste tös :D vet inte rikigt hur länge det får bli en överraskning ^^ Morbrorn o frun han ska nämligen ha tillökning...
Svar
16
· Visningar
954
Senast: Minerva
·
S
Övr. Hund I onsdags så var mamma till veterinären och tog bort en av våra hundar:cry: Jag saknar henne såå jätte jätte mkt så det är inte sant...
Svar
3
· Visningar
675
Senast: Zita
·
Övr. Hund Som jag misstänkte resulterade veterinärbesöket idag i diagnosen "karpalledsartros" på höger fram. :( Ledsamt, men väntat. Så nu är det...
Svar
18
· Visningar
1 879
Senast: Casper
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka