Vad skulle du göra?

Sv: Vad skulle du göra?

Idag har det varit tyst.
Dock har jag varit borta pådagen, och kom nyss hem. Men jag såg att det lös från lägenheten iaf. Dock var persiennerna nerdragna, så man såg ingenting.
Men ingen hund har skällt ännu.

Jag blev lite rädd igår, efter att jag hade lagt ner lappen, och att det nu är så spökligt tyst.
Tänk om det bor en pkykopat eller nått där, som har dödat hunden med kökskniven och spolat ner den i toaletten sedan...:eek:

Antagligen så kan det vara så att hunden inte skäller när ägaren är hemma..Hoppas bara att dom är snälla mot vovven..

Du ska ha en :bow: som bryr dig!

Jag vet ju inte ens om ägaren är hemma, det är riktigt tyst därifrån idag. Det lyser dock...
Jag ska vara uppmärksam i framtiden dock, jag tycker det är obehagligt.
Det var ju inte första gången hunden skällde, och var jääätte olycklig :(

Liknande trådar

Hundavel & Ras Hej! Det är spännande tider för mig och min familj, då vi äntligen känner att det är en bra tid att skaffa hund. Tanken är att besöka...
2 3
Svar
40
· Visningar
5 163
Hundträning Hej på er! Jag önskar få tips från er angående larmande/ skällande i lägenhet. Har testat Allt känns det som men jag ju ha missat något...
8 9 10
Svar
188
· Visningar
14 976
Hundträning Jag har Haft en lång o jobbig period där jag känner mig maktlös och uppgiven över min ena hund. Jag skulle önska få tips och kanske...
Svar
9
· Visningar
2 415
Senast: Wingates
·
R
Hundavel & Ras Hej alla, förlåt för ännu en rastipstråd! Hoppas det finns någon där ute som orkar läsa :) Jag känner att det börjar bli dags för mig...
2
Svar
22
· Visningar
6 287
Senast: LaMagia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Mata småfåglarna
  • Valp 2025