Sv: Min Hero

Tja, jag har en del bilder på då han var yttepytte liten, åtta veckor, men hrm...Hur gör man? För att få in en bild i inlägget, alltså? Är ju nybörjare.;)

Tja, jag har en del bilder på då han var yttepytte liten, åtta veckor, men hrm...Hur gör man? För att få in en bild i inlägget, alltså? Är ju nybörjare.;)

Du leter fram bilden på nätet och högerklickar och kopierar adressen sen går du in på svara på inlägg på buke och klickar på "brevet"eller vad det är med ett berg på ovanför rutan där du skriver...tar bort www och kopierar in din adress där och tar bort det som står bakom jpg....

hoppas du fattar...jag är inte så bra på att förklara:angel:

Tack för informationen. Läste detsamma i en tråd om bilder och annat. Just nu är jag för trött för att fatta riktigt. Men kolla in min avatar. Jag har bytt och nu är det Hero i gräset. Han var cirka tio veckor på bilden. Ska försöka fatta bättre när jag inte har jobbat hela dagen och kommer nog på hur man gör. Tror jag...

Liknande trådar

Hundhälsa 2018 tog jag lite hastigt och lustigt emot en liten omplacering som for illa i dåvarande hem. Hunden var och är trots det relativt glad...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
5 382
Senast: Tonto
·
Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 688
Senast: fixi
·
Hundträning Byn som jag bor i anordnar hundpromenader ett par gånger i veckan. Jättebra träning tänkte jag. Själv har jag inget behov av social...
Svar
8
· Visningar
1 990
Senast: Sesca
·
Övr. Hund Behöver ventilera av mig… Jag tog emot en omplacerings hund i april först på prov i två veckor innan jag beslöt mig för att köpa honom...
2
Svar
33
· Visningar
5 266
Senast: Hermelin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Mata småfåglarna
  • Valp 2025