Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Sitter och studerar min hunds stamtavla, och eftersom jag inte kan nåt om utställningar så frågar jag här : vad betyder följande? NUCH...
Svar
11
· Visningar
4 040
Senast: Smulis
·
Övr. Hund Jag har funderat ett bra tag nu på vad nästa hund skall bli för ras och ju mer jag funderar ju mer förvirrad blir jag. Så nu tänkte jag...
Svar
7
· Visningar
981
Senast: Minta
·
Z
Övr. Hund blir det bättre då? vi har 2 hanhundar som ryker ihop varenda natt numera, ett jädrans liv så för att stå ut så har vi beslutat...
Svar
7
· Visningar
890
Övr. Hund skulle va roligt att få se några andras japanese chin.själv har jag en på 6mån
Svar
1
· Visningar
855
Senast: cHILLIY
·
T
Övr. Hund Har äntligen lärt mig hur man gör filmer och hur man laddar upp dem:banana: Så här kommer en film på min lilla Leonberger Stella på...
Svar
7
· Visningar
703
Senast: Chili
·
K
  • Låst
Övr. Hund Kanske ska den här ligga på hund, men jag vill gärna diskutera det här med icke-hundmänniskor, eftersom det egentligen handlar om...
47 48 49
Svar
963
· Visningar
49 016
Senast: Jadzia
·
  • Låst
Övr. Hund Vilken ras rekommenderar du till: Nybörjare; användningsområde=sällskap samt vardaglig motion och lydnad, några enklare kurser...
2
Svar
24
· Visningar
2 452
Senast: Jadzia
·
Övr. Hund Vad har ni för reflexer när ni är ute med hundarna? Jag har ett reflextäcke på min, och ett reflexband som egentligen är till tyglar...
2 3
Svar
41
· Visningar
3 275
Senast: Fridolina
·
Övr. Hund behöver lite åsikter från insatta. Jag bestämde mig redan när vi köpte min blandis (pitbull) att han skulle kastreras så jag absolut...
2
Svar
21
· Visningar
1 847
Senast: ako
·
U
Övr. Hund nu har vi bestämt oss för en ny valp som vi va o tittade på idag, en liten springer spaniel valp :love: undrar bara lite..kan man ha...
Svar
1
· Visningar
616
Senast: zzz
·
Övr. Hund Jag undrar om ni som tävlar agility har några bra tips & ge!:idea: Jag har precis börjat med agility, gått en nybörjarkurs och varit på...
Svar
5
· Visningar
755
Senast: Snobben
·
P
Övr. Hund Jag har blivit rätt intresserad av denna vackra ras! Jag har nu läst några trådar här på buke om rasen och dessutom läst på rasens...
2
Svar
21
· Visningar
4 350
Senast: plymen
·
B
Övr. Hund hej jag har en hund blandras schäfer/new foundland som jag har lite problem med. Egentligen har jag bara ett problem med honom på alla...
Svar
10
· Visningar
1 324
Senast: FrontLine_
·
L
Övr. Hund Jag blev så ledsen igår. Pratade med mamma som berättade att min bror och hans tjej avlivat sin hund. Om jag ska ta det från...
Svar
3
· Visningar
806
·
Z
Övr. Hund Såg just detta med Malou, hon hade en gäst med 7 st goldenvalpar samt en chihuahua. Såg någon dessa underbara sötingar? Trodde jag dog.
Svar
2
· Visningar
572
Senast: susbrk
·
C
Övr. Hund Ett lagförslag! Jättebra tycker jag!!! Det gäller alla raser och alla hundägare!:banana::bow...
Svar
10
· Visningar
1 130
Senast: lady_mike
·
Övr. Hund Jag tror jag har ett litet problem, eller så inbillar jag mig bara. Innan jag åker till vet. så tänkte jag höra mig för här. Jag...
Svar
7
· Visningar
2 054
Senast: Russell
·
Övr. Hund Alltså, nu börjar jag tröttna på lillhundens ruttna fisar. Hon kan sitta bredvid mig och så kommer det en ljudlig prutt så t o m hunden...
2
Svar
22
· Visningar
2 936
·
L
Övr. Hund En kompis till mig har en liten pälshund, en tik (såklart) som är dräktig. Det är ca 2 veckor kvar på den beräknade tiden. Tikens mage...
Svar
2
· Visningar
2 343
Senast: Liinda
·
I
Övr. Hund jag bara måste prata av mig lite för jag blir så j***a trött på dessa så kallade experter- jag skulle hellre vilja kalla dom RASISTER...
2
Svar
34
· Visningar
2 498
Senast: jappisen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Födda-24