Valpis till oss!

Sv: Valpis till oss!

Först försökte jag FÖRTVIVLAT hitta en känd kvinnlig hockeyspelare att döpa henne efter ( jag har ju hockeytema på mina vofsar som du vet ) men det var ju helt hopplöst att komma på någon.

Så då började jag fundera i banor som att jag ville ha ett kort namn med bokstaven "a" eller "i" i och så blev det Alfa eftersom vi ju alla vet att det är vi tjejer som styr här i världen=alfatik!:D

Men er vovva är en klockren Sigrid:angel:

I annat fall är mitt tips att försök komma på ett tema; kryddor, designers, idrottsmän/kvinnor, grekiska gudinnor, namn från sagornas värld m m. Det brukar vara lättare då att hitta roliga namn då. Designers/klädmärken kanske inte vore så dumt förresten? Du har ju redan en Armani? Vad sägs om Chanel? Coco? Miss Sixty?

Hahaha, ja att hitta en kvinlig hockey-spelare är inte det enklaste :p, det var därför jag funderade på var namnet kom ifrån.

Har också varit inne på m'rken, med tanke på Armani, hade varit fräckt. Du kan inte i all hast komma på ett märke som börjar på Y, eller iaf har Y i namnet? Vill ju ha med bokstaven Y :D

Åh vad söt hon var :love:

Gunborg? :D *ironi*

Celia är ju annars fint.

Haha, jag har bestämt mig, Gunborg blir det *duckar från slag av pojkvännen* :rofl::rofl: Nej usch och fy, det går fett bort, stakars lilla vovvsan, behöva heta Gunborg :p Men ja, Celia är ju sött annars, iaf betydligt bättre än Gunborg!

DiiiKeeeiijEnnnOuaiii!! Komsi komsi, vovven!

Lätt som en plätt, sörru:banana:

:D Å nu ska tant gå o lägga sig...hela huset sover förutom en SUCKANDE schäfer som ligger här o vaktar matte - "ska inte kärringen gå o lägga sig snart så att man kan få avsluta sitt skift?!"

See ya

:D Å nu ska tant gå o lägga sig...hela huset sover förutom en SUCKANDE schäfer som ligger här o vaktar matte - "ska inte kärringen gå o lägga sig snart så att man kan få avsluta sitt skift?!"

See ya

Naaw, stakars schäfer !! Hoppas han fick sovmorgon iaf.

Ha det gott !!

men pyret är ju lätt bäst hittills! det passar ju lilla hunden perfekt :)

Märke på Y? Det här Yves saint laurent eller hur 17 det nu stavas.. det vill säga att det blir en lite Yves!

Liknande trådar

Övr. Hund Jag och sambon funderar på att skaffa hund om 1-3 år. Han har växt upp med hundar i familjen(enbart som sällskap) och jag har haft...
2
Svar
25
· Visningar
1 849
Senast: Fruentimber
·
Övr. Hund "Lillebror" Idag, hastigt och lustig flyttade det in en sex månaders tibbe in. Brutus verkar glad för sällskapet och det lilla...
Svar
12
· Visningar
1 215
Senast: Migo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka