Valpis till oss!

Sv: Valpis till oss!

Min häst heter Lisa!:D

Jättesöt vovve,men namn? Jadu,Astrid,Sigrid,Wilma?

Såg att du ville ha namn på Y:
Ylva
Nordiskt namn som betyder "varginna, varghona".

Yrsa

Nordiskt namn med möjlig betydelse "den yra, vilda".

Yvette

Kvinnoform av franska Yves.

Yrja

Tack för många namn-förslag :bow::bow: Hon heter egentligen Ylva, men njae.. Vi tycker väl inte riktigt att det passar lilla damen.
Jag gillar Yra, tycker det är gulligt, men pojkvännen tycker inte det, han är vääldigt kräsen :D
Yrsa är ju också fint.. Gud vad svårt, trodde inte det skulle vara det faktiskt.

Tack för tipset, och Ciindy också, även om du inte var fullt lika snabb som Mysgrisen :rofl:

Ystra är lite tufft fatiskt!

Riktigt söt! :) Vi hade en Shih tzu hane förut så han var väl ungefär lika stor när han var valp men man glömmer så fort, tyvärr.

Ett namn som jag skulle välja om jag någon gång skaffade en tik är Wilma :D

Lite namnförslag på Y som jag hittade
Yaya
Yoda
Yummy/Yummie :D
Yazza
Yenna

Riktigt söt! :) Vi hade en Shih tzu hane förut så han var väl ungefär lika stor när han var valp men man glömmer så fort, tyvärr.

Ett namn som jag skulle välja om jag någon gång skaffade en tik är Wilma :D

Lite namnförslag på Y som jag hittade
Yaya
Yoda
Yummy/Yummie :D
Yazza
Yenna

ja dessa små raringarna är bara för härliga! Ska bli roligt att se hur hon kommer se ut när hon växer till sig lite :bump::bump:

Jag gillade också Yenna, precis som Guldaskig. Fräckt..

Ja lite annorlunda, har faktiskt inte hört det namnet förut på en hund :) Det var samma sak när jag valde namn till min lilla, jag ville ha ett namn som inte är så vanligt och än så länge har jag bara hört talas om en katt som heter likadant med likadan stavning som dock är yngre än min hund så ;):D

Jättesöt!

Och du har ju själv sagt ett perfekt namn; Pyret :D

Haha, det tänkte jag inte på! Där har vi till och med ett Y med i namnet iaf. Vill ju ha med Y eftersom hon har som ett vitt Y på magen. Tål att tänkas på, Pyret..

Hon är ju en klockren "Saga"....perfekt namn till henne jue....:love:

Ja alltså, hade det inte varit för att en av mina bästa vänners amstaff heter Saga, så hade det namnet varit en klar finalist :p, kanske ska be kompisen döpa om sin hund och kämna plats för vår vovvsa, tror du hon hade gått med på det? :angel:

Grattis till nya vovven! Det ser väl ALLA att det är en Sigrid!:D

Liknande trådar

Övr. Hund Jag och sambon funderar på att skaffa hund om 1-3 år. Han har växt upp med hundar i familjen(enbart som sällskap) och jag har haft...
2
Svar
25
· Visningar
1 849
Senast: Fruentimber
·
Övr. Hund "Lillebror" Idag, hastigt och lustig flyttade det in en sex månaders tibbe in. Brutus verkar glad för sällskapet och det lilla...
Svar
12
· Visningar
1 215
Senast: Migo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka