Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund http://www.pixbox.se/pic_show_id16551056.html Jag lägger ut bilder på min rottis och hennes kullsyster. mina bonn katter:banana:
Svar
1
· Visningar
636
Senast: Rotterö
·
Övr. Hund Är det bara jag som tycker det är märkligt hur mkt alla måste lägga sig i hur andra gör? Mina föräldrar har en ursnygg hanhund...
Svar
13
· Visningar
1 846
Senast: Bison
·
Övr. Hund Det som inte fick hända hade redan skett vid födseln. Våran glada, spralliga och lyckliga Barras har hötfledsfel :cry: Vad kommer...
Svar
15
· Visningar
1 309
Senast: Calazirya
·
L
Övr. Hund Hej! Jag funderar på att skaffa mig en liten valp under närmsta åren. I dagsläget har vi två utpräglade jakthundar, och jag saknar...
Svar
8
· Visningar
4 195
Senast: Linas_
·
Övr. Hund Mamma: Västgötaspets, Border collie Pappa: Västgötaspets, Papillon Kan det bli trevliga sällskaps och motionshundar? :confused: 5 6 7
Svar
133
· Visningar
7 605
Övr. Hund jag vet verkligen inte hur man läser en mentalbeskrivning. är denna bra eller dålig?? eller snarare hur skulle man kunna säga att denna... 2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 278
Senast: Tora
·
J
Övr. Hund Äntligen så ska jag och min sambo köpa en hund, en jätte fin dobermann/collie på 10 månader :love: Vill jätte gärna ha lite tips om... 3 4 5
Svar
98
· Visningar
6 555
Senast: kantarellen
·
Övr. Hund vad gör man åt det?? eller ska jag bara strunta i det?? men de känns ju som att de borde göra ont att springa runt med blödande tassar...
Svar
10
· Visningar
3 556
Senast: Dorro
·
Övr. Hund Har för mig man inte får säga det är hundförbud (om det inte är speciell allergilägenhet) om hunden inte stör med skall osv? Hur är det...
Svar
2
· Visningar
1 095
Senast: Calazirya
·
N
Övr. Hund Vilka ska ställa? Jag ska ställa staffen våran. Nervös=) Våran första utställning=)
Svar
3
· Visningar
583
Övr. Hund Sitter och studerar min hunds stamtavla, och eftersom jag inte kan nåt om utställningar så frågar jag här : vad betyder följande? NUCH...
Svar
11
· Visningar
4 045
Senast: Smulis
·
Övr. Hund Jag har funderat ett bra tag nu på vad nästa hund skall bli för ras och ju mer jag funderar ju mer förvirrad blir jag. Så nu tänkte jag...
Svar
7
· Visningar
981
Senast: Minta
·
Z
Övr. Hund blir det bättre då? vi har 2 hanhundar som ryker ihop varenda natt numera, ett jädrans liv så för att stå ut så har vi beslutat...
Svar
7
· Visningar
890
Övr. Hund skulle va roligt att få se några andras japanese chin.själv har jag en på 6mån
Svar
1
· Visningar
857
Senast: cHILLIY
·
T
Övr. Hund Har äntligen lärt mig hur man gör filmer och hur man laddar upp dem:banana: Så här kommer en film på min lilla Leonberger Stella på...
Svar
7
· Visningar
705
Senast: Chili
·
K
  • Låst
Övr. Hund Kanske ska den här ligga på hund, men jag vill gärna diskutera det här med icke-hundmänniskor, eftersom det egentligen handlar om... 47 48 49
Svar
963
· Visningar
49 028
Senast: Jadzia
·
  • Låst
Övr. Hund Vilken ras rekommenderar du till: Nybörjare; användningsområde=sällskap samt vardaglig motion och lydnad, några enklare kurser... 2
Svar
24
· Visningar
2 454
Senast: Jadzia
·
Övr. Hund Vad har ni för reflexer när ni är ute med hundarna? Jag har ett reflextäcke på min, och ett reflexband som egentligen är till tyglar... 2 3
Svar
41
· Visningar
3 275
Senast: Fridolina
·
Övr. Hund behöver lite åsikter från insatta. Jag bestämde mig redan när vi köpte min blandis (pitbull) att han skulle kastreras så jag absolut... 2
Svar
21
· Visningar
1 847
Senast: ako
·
U
Övr. Hund nu har vi bestämt oss för en ny valp som vi va o tittade på idag, en liten springer spaniel valp :love: undrar bara lite..kan man ha...
Svar
1
· Visningar
622
Senast: zzz
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka