Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Så du antyder att vi är snåla?
Varför ens uttala sig om något sådant när du inte vet hur våran ekonomi ser ut?
Det finns ju hur många raser som helst att köpa om man vill ha en sällskapshund. Att köpa en vallhund med förhoppningen att den inte ska vilja valla är så korkat att jag blir stum. Faktiskt.
<<<<<<<en bordiercollie ska aldrig växa upp i en lägenhet. Dom har ett mycket stort behov att få springa helst som unghundar. Då blir dom lyckligast. Dom har ju i blodet att Valla Rasa av sig. Det måste dom få göra som unga-. Annars inga lycliga hundar.
min snart 10 år gamla soffschäfer hänger glatt med på två tre timmar. det ska till en mycket sjuklig liten hund om den inte klarar det.
Om en BC växer upp i en liten etta eller en stor herrgård ute på landet har ingen som helst betydelse då det är UTOMHUS dom ska motioneras. Inne äter och sover man. Huvudsaken är väl att hunden stimuleras som den ska. (I detta fallet låta hunden valla) man kan ha tillgång till får/nötdjur även om man bor mitt inne i centrala stockholm
Det enda jag kan säga är att alla är vi olika helt enkelt.
Ja somliga gillar spänningen i att inte veta vad de får.
Jag själv vill inte ha rashund.
Och du, alla hundköp innebär att köpa grisen i säcken och inte veta vad man får. För alla hundar är individer och det kan vara väldigt olika vad man får för hund.
Och du, alla hundköp innebär att köpa grisen i säcken och inte veta vad man får. För alla hundar är individer och det kan vara väldigt olika vad man får för hund.
Det är olika säkert att veta vad man får, men den som säger att det är lätt att veta vad man får när man köper rashund har fel enl mig.
Det är olika säkert att veta vad man får, men den som säger att det är lätt att veta vad man får när man köper rashund har fel enl mig.