Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Finns det? Min tik har fått någon form av skada/förslitning/etc vid carpalleden (ska utredas på torsdag) med skum hälta som kommer...
Svar
5
· Visningar
1 925
Övr. Hund Skulle vilja ha lite tips på hur jag kan träna min kille i inkallning. Han är jätte duktig när han vet att "nu ska vi träna"...
2
Svar
28
· Visningar
1 871
Senast: Fidelin
·
Övr. Hund Satte idag upp löplina - han kan ju inte gå lös när vi jobbar ute då promenadstråket går över gården så för átt "lille voffsingen" ska...
Svar
6
· Visningar
1 228
Senast: Luff
·
Övr. Hund Läser om en sjukdom som verkar ha kommit upp inom min ras. Där står det om "strikt Mendelsk klyvning". Vad innebär det? Jag har aldrig...
Svar
2
· Visningar
1 549
Senast: falukorw
·
Övr. Hund Min käre kusin och hans sambo skaffade sig en hund för några veckor sen, de hade läst på om rasen och skaffat en valp som passade dem...
Svar
15
· Visningar
1 170
Senast: YorkWann
·
Övr. Hund Hur påverkas egentligen hunden vid en separation mellan husse och matte? Är nyseparerad från min sambo, och vår gemensamma hund följde...
Svar
6
· Visningar
3 094
Senast: Roheryn
·
Övr. Hund Hej jag har köpt boken "Bli herre över din hund" av:Stilwell, Victoria. I den står det att hon tycker att alla bode kastrera sina hundar...
2
Svar
22
· Visningar
1 993
Senast: Marna
·
Övr. Hund Är detta möjligt.... Har problem med ryggen, höfter, axlar o nacke....(medfött ryggfel och sedan skada ovanpå det) Men jag vill ju...
Svar
8
· Visningar
1 339
Senast: Domino_s
·
Övr. Hund Fick (åter igen) lite tankar i mitt huvud för några dagar sedan och tänkte kolla var ni står i frågan ang halsband och sele på hunden...
Svar
19
· Visningar
2 059
Senast: lewellyn
·
Övr. Hund I brist på annat att göra lägger jag ut lite bilder här på jycken! Gissa gärna ras och ålder! Och kom med en massa kommentarer!
Svar
18
· Visningar
1 104
Senast: Tussilago
·
Z
Övr. Hund Trotts att din varit kopplad och inte den andre? Jag har varit med om en likn händelse där min stackars hund (kopplad med ryggen mot)...
Svar
13
· Visningar
1 235
Senast: elmelts
·
E
Övr. Hund hej! min kompis har en yorkiepoo och jag har blivit väldigt intresserad av blandrasen... rasen är en blandning mellan toypudel och...
Svar
18
· Visningar
16 005
Senast: Trani
·
Övr. Hund Har ju fått smärtstillande (bla) utskrivet till min hund, men så har jag lite andra smärstillande hemma, kan man ge det istället...
Svar
2
· Visningar
760
Senast: Calazirya
·
A
Övr. Hund Tjena! Tog lite kul bilder på vår hund häromdagen när hon var arg på damsugaren. Så kom igen nu leta fram alla era skojsiga, lustiga...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
6 452
Senast: buschiq
·
Övr. Hund En kompis till mig kom och berättade att de varit å tittat på hund! Va roligt tänkte jag å frågade självklart vad för hund... Jo...
Svar
15
· Visningar
1 366
Senast: Modig_Korn
·
Övr. Hund Hej finns det någon mer här som har en curly?? skulle vara super kul att se lite bilder och höra lite om era krulliga monster:d...
Svar
6
· Visningar
1 969
Senast: Modig_Korn
·
Övr. Hund Min tik förändras jätte mycket!! Detta är henne som "vanlig" (Om bilden ej funkar så är länk här :p) O såhär ser hon ut efter...
Svar
11
· Visningar
1 333
Senast: plymen
·
Övr. Hund Ja, precis som rubriken lyder: har ni några tips på bra hundtidningar? Förslag mottages tacksamt :D
Svar
4
· Visningar
821
Senast: Cera
·
L
Övr. Hund Är det någon som vet någon bra shetland sheepdog kennel som går mer efter hjärna än utseende? Någon som föder upp sheltiesar som är...
Svar
1
· Visningar
894
Senast: Zqathan
·
Ä
Övr. Hund Har en liten valp som snart är tio veckor gammal och nu har han fått diarre. Skulle vilja ha lite tips på vad jag ska göra för att få...
Svar
9
· Visningar
4 112
Senast: Ägare till nemo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka