sjuk vovve :(

Sv: sjuk vovve :(

hon har ingen röngen.. hon sa typ att hon kunde ätit något konstigt, hon verka inte ha nån koll alls va de kunde va.

Åk till ett djursjukhus. Uttorkningen är väl bara en följd av att hon spytt och inte fått i sig något. Visst, du måste få i den vätska, men även utröna grundproblemet.
Bättre att åka en gång för mycket än tvärtom, tycker jag i alla fall!

idag när jag gick upp så hade hon bajsat väldigt löst (rann som vatten) på två ställen i huset. och spytt en liten fläck. (fast spya)

hon verkar dock som vanligt, har inte ont men är lite trött.

problemet e att mamma inte vill åka in med henne idag utan vill vänta tills imorron ...

Hoppas att det går bra för er i morgon!!

Många lyckatillkramar från mig och min vovve!

Ja, det undrar jag också. Hoppas verkligen att det har gått bra!

Liknande trådar

Hundhälsa Detta är nog det absolut svåraste jag någonsin har behövt skriva. Jag har en pomeraniantik på snart 4 år, hon är min första hund och...
Svar
17
· Visningar
6 512
Senast: Sel
·
Hundhälsa V är en kastrerad risenschanuzerhane. Jag har haft honom sen han var 6 månader. Han har alltid varit en energisk hund och ganska "hård i...
Svar
19
· Visningar
5 083
Hästvård Vår häst har en envis liten hälta lokaliserad till höger framhov som visar sig som en "nickning" framförallt vid longering i höger varv...
2
Svar
24
· Visningar
7 446
Senast: mackan
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Skrev visst inget om ridningen förra veckan. Red först en lektion på min fina gamla favorit Dell, den kantiga flugskimmeln. När jag...
Svar
0
· Visningar
2 413
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka