Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Z
Övr. Hund Varför är de flesta så fruktansvärt emot blandraser? Detta förstår jag inte. Skaffar man en hund som sällskap och som en familjehund, så...
2
Svar
34
· Visningar
2 039
Senast: Gabbi
·
L
Övr. Hund ... Jag vet inte riktigt vart jag vill komma med den här tråden, men kanske höra andras erfarenheter av olika typer av hundar? Jag...
Svar
16
· Visningar
2 295
Senast: Raderad medlem 19815
·
Övr. Hund Ja, alltså hur får ni det att gå ihop, speciellt ni som jobbar heltid? På tok för många timmar att lämna vovven själv hemma. Vill...
2 3
Svar
58
· Visningar
3 144
Senast: Armani__
·
Övr. Hund måste fråga, hoppas ni har någon erfarenhet av detta och om det anses så "allvarligt" att jag bör åka till veterinären?! min lilla jack...
Svar
2
· Visningar
746
Senast: Zita
·
L
Övr. Hund Kan någon berätta lite om dansk/svensk gårdshund eller kanske har lite bilder? Hur är rasen att träna? Sammarbetsvillig, Envis...
Svar
1
· Visningar
859
Senast: lollolisa
·
S
Övr. Hund Visste inte om den här skulle ligga på Hund eller Katt eftersom det handlar om båda, men jag provar här. Ibland ser man ju på Animal...
Svar
5
· Visningar
3 075
Senast: Skuggabaldur
·
L
Övr. Hund Jag har en schäfervalp som jag har lärt tricken; sitt, ligg, vacker tass, sitt vackert, kryp, död, "rygg", dansa, rulla runt, puss, kram...
2
Svar
36
· Visningar
2 583
Senast: MiiaLi
·
B
Övr. Hund Hur många här har erferenhet av den rasen och vill dela med sig? Vad jag framför allt undrar över är att många säger att den dras med...
2 3
Svar
55
· Visningar
4 143
Senast: Gunillas
·
P
Övr. Hund Nu har jag fått hem Astrid som är en dvärgschnauzer s/s på nio veckor. Hämtade henne i fredags och hon har redan hunnit pissa i min...
Svar
1
· Visningar
659
·
L
Övr. Hund Någon som kan berätta lite om sheltien & pumi? Kanske har någon lite bilder att lägga ut? Hur är rasen att träna? Hur mycket...
Svar
7
· Visningar
3 676
Senast: lollolisa
·
Hundträning Usch jag har såå tråkigt nu, buke känns helt dött och allt annat med.:cool: Jag kan/får inte göra något, har legat i sängen sedan...
Svar
16
· Visningar
1 289
Senast: Nikkis
·
Övr. Hund Slänger in en bild på min vinterhund! Så fortsätt ni och lägg in på era vintervovvar!
2
Svar
26
· Visningar
1 803
Senast: Lord Owen
·
O
Övr. Hund Idag upptackte jag sma blodflackar pa golvet blandat med lite avforing. Eftersom jag har 2 hundar vet jag inte fran vem det kommer. Men...
Svar
2
· Visningar
748
Senast: Zizzy
·
Övr. Hund "HUR KUNDE DU?" När jag var valp underhöll jag dig med mina egenheter och fick dig att skratta. Du kallade mig ditt barn, och trots...
Svar
18
· Visningar
1 533
·
Övr. Hund Bara allmänt söta. :D Nyfiken på kissen. Myser lite.. Kisse klåfingrig..:D Kissen suttit och gosat en stund, men flyr fältet...
2
Svar
23
· Visningar
1 981
·
Övr. Hund Ja igår var det 6 veckor sedan lillgubben blev såld... trodde inte att ja skulle sakna han så mycket som jag gör :/ Önskar att jag...
Svar
1
· Visningar
770
Senast: doglover
·
Z
Övr. Hund Vad gör man åt en hund som inte går nära vattnet på tex stranden ...? :crazy:
Svar
18
· Visningar
3 437
·
Övr. Hund Åhh, på fredag hämtar jag min lilla valp. Hon heter Tira, är en blandras mellan 50%lhasa apso, 25% shihzu, 12.5% yorkshireterrier och...
Svar
5
· Visningar
794
Senast: Kalinsi
·
K
Övr. Hund Upp till vilken ålder brukar man kunna para en tik för första gången?
2
Svar
21
· Visningar
5 904
Senast: Kaktus
·
Övr. Hund Läste i en tidning för ett par veckor sedan en annons som fick mig att läsa den en gång till :o Blandrasvalpar 75 % renrasiga Vad...
Svar
1
· Visningar
731
Senast: Novanna
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka