Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

C
Övr. Hund Här är min hösthund, en liten bebis på 55 kg. Har ni bilder på era hösthundar?
2 3 4
Svar
67
· Visningar
5 282
Senast: Sleepy
·
1
Övr. Hund Det finns ju något som kallas för årsvaccination som är ett trippelvaccin eller nåt sånt, mot typ valpsjuka, hepatit och något mer...
Svar
2
· Visningar
1 043
Senast: villi
·
Övr. Hund Vad kan man göra åt sånnt? Har en 7 åring som hatar andra hundar. De går med vissa typ systers hund, kusinernas hundar osv, sånna som...
Svar
6
· Visningar
1 459
Senast: Jadzia
·
Övr. Hund Hjälp! Behöver hjälp nu,då jag ska åka buss om en halvtimme! Vart sjutton ska man ha hunden när man åker buss??? Jag har lärt mig...
Svar
16
· Visningar
1 671
Senast: Milosari
·
N
Övr. Hund Antagligen en dum fråga, men frågar man inte får man ingenting veta så... Kan jag gå ut själv och lägga ett spår, låta det ligga till...
Svar
9
· Visningar
1 580
Senast: Apollo
·
J
Övr. Hund Vilka av er använder täcken till era hundar nu när det börjar bli vinter? Vart har ni köpt era? Tänkte köpa ett till min nya hund...
Svar
19
· Visningar
1 451
Senast: Gecko
·
C
Övr. Hund Någon här som har erfarehet av karelsk björnhund? Min sambo söker en ny jaktpartner och en kompis till honom har en karelare som han är...
Svar
15
· Visningar
8 884
Senast: Gnist
·
Övr. Hund Gah, jag blir irriterad. Min sambo hälsade på sin mor, och tog hunden med sig. När han kom hem frågade jag om han hunnit ge hunden...
2
Svar
31
· Visningar
2 472
Senast: älgen
·
Övr. Hund Vart vänder man sig om man vill börja träna vallning med sin hund men inte själv har får?
Svar
1
· Visningar
640
Senast: Gnist
·
1
Övr. Hund Hur kommer det sig att så många som är med i Dog Whisperer inte har en aning om att hundar behöver ha minst en långpromenad om dagen...
2
Svar
26
· Visningar
2 327
E
Övr. Hund Som rubriken lyder, in med bilder på era Dvärgschnauzrar! Helst salt & peppar och svart & silver, men alla bilder är givetvis välkomna:)
Svar
7
· Visningar
1 266
Senast: soma
·
Övr. Hund Min gammeltant Luzy. 11 år och 4 mån.
Svar
0
· Visningar
118
Senast: lulski
·
P
Övr. Hund Jag har just nu en löptik hos mig som ska vara här i lite drygt en vecka. Problemt ligger i att ägaren i princip inte har koppeltränat...
Svar
6
· Visningar
1 871
Senast: trav
·
A
Övr. Hund har en blandras hane på snart 2 år (25/3-08) och vill gärna ha en valp efter honom och det finns en som vill para med honom. men är han...
2
Svar
31
· Visningar
2 903
Senast: Atoxa
·
Övr. Hund Kan man vara sötare???? Lite drygt 4 veckor kvar innan flytt är det full rulle på de små battingarna :D
Svar
12
· Visningar
1 498
Senast: Winni
·
Övr. Hund http://i12.photobucket.com/albums/a204/Emmizen85/Telmisen.jpg http://i12.photobucket.com/albums/a204/Emmizen85/Trine.jpg...
Svar
15
· Visningar
1 174
Senast: aleksis
·
Övr. Hund En himla konstig fråga, men jag har hört att de inte har någon underull och pälsen ska vist "toppas" ibland och då frågar jag om någon...
Svar
2
· Visningar
848
Senast: Winni
·
Övr. Hund Skulle va superskoj om nån hade en avkomma efter honom.... Eller ett barnbarn eller släkting på annat sätt! Har själv en hane...
2
Svar
30
· Visningar
4 523
Senast: PIRU
·
T
Övr. Hund Tax är en ras som jag tycker väldigt bra om efter att ha stött på några riktigt trevliga exemplar. Dock har rasen väl ofta en rätt stark...
Svar
19
· Visningar
7 428
Senast: zamira
·
F
Övr. Hund Här kommer lite bilder på vår 10 månader gamla Jack Russel. Han heter Lakes Ferdinand på papper, men kallas för Bärra. Har alltid...
2
Svar
21
· Visningar
2 510
Senast: Fazer
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka