Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

T
Övr. Hund Har kikat runt lite på ett annat forum och där läst att det ofta förekommer att hundarna röntgas om ifall resultatet inte är vad ägaren...
Svar
5
· Visningar
4 160
Senast: Hedwig02
·
Övr. Hund Får en liten flattevalp hem om cirka 4 1/2 vecka men har nu hamnat i lite namnbekymmer. Vad ska den heta? Har sedan tidigare haft två...
Svar
8
· Visningar
952
Senast: Crazycanada
·
Övr. Hund Hej, har en RR hane på snart 2 år. Ögonlyste honom i norge på deras rasspecial i maj i år och han hade då en "prick" på ena ögat, ett...
Svar
6
· Visningar
1 154
Senast: xaheena
·
Övr. Hund Rådas eftermiddag vid Lunda industriområde såg ut så här:
2
Svar
20
· Visningar
1 774
Senast: mango
·
Övr. Hund Finns det nån här som har en, eller har andra erfarenheter av rasen som skulle vilja berätta lite om dem för mig?
2
Svar
26
· Visningar
4 549
P
Övr. Hund 11 november e de dags för Malmö valputställning i Gåsatider. Någon som ska dit å ställa valp?
Svar
19
· Visningar
1 612
Senast: peligrozzo
·
S
Övr. Hund Är jätte ledsen nu.. jag har en hund som är 14månader, han går upp o ner i sin könsmognad o är jobbig nu när vi är på promenad..han...
Svar
9
· Visningar
1 131
B
Övr. Hund Hur många av er har en/känner till en Golden som visar drag av det "svarta arvet", dvs med mörkare (svart) pigment på olika ställen? Hur...
Svar
5
· Visningar
2 987
Senast: Buppisen
·
Övr. Hund Hej Har en gammal hund som nuförtiden är ganska känslig för kyla. I synnerhet då hon är våt (efter regnpromenix) ligger hon och...
Svar
4
· Visningar
728
Senast: Calazirya
·
M
Övr. Hund Jag blev lite förvånad i zooaffären idag när jag skulle köpa en ny säck RC medium adult. Jag har använt det fodret i ca 1.5 år nu, men...
2
Svar
20
· Visningar
1 502
Senast: Egonson
·
Övr. Hund Jag behöver råd från er! Vilket av följande två alternativ tycker ni är att föredra... 1. Lämna hunden ensam hemma, i hundgården ett...
Svar
15
· Visningar
1 147
·
K
Övr. Hund Hos SJV heter det att det "krävs särskilda skäl för att få importera valpar under tre månader" - vad skulle ett särskilt skäl vara och...
Svar
2
· Visningar
1 155
Senast: Kimz0r
·
Övr. Hund Ge mig tips på hundnamn, men bara på hannamn :)
Svar
14
· Visningar
13 400
Senast: lulski
·
B
Övr. Hund Nu är det så att jag har fått 100% klartecken till att skaffa en helt egen hund:banana: Vi har ju redan en Bearded Collie tik på 4 år...
Svar
7
· Visningar
3 286
Senast: Blueeyes
·
Övr. Hund I dag tog jag några nya bilder på vovven,varsågod och njuuuut! :d...
2
Svar
30
· Visningar
1 948
Senast: Amanda_Bisa
·
Övr. Hund Åh, jag har sån ångest. Min snart 10 år gamla husky-tik har tandsten och en liiiiten hudbula (misstänkt hudtumör, som dock inte...
Svar
6
· Visningar
1 086
Senast: Lindy
·
L
Övr. Hund Tittade på veterinärerna innan i kväll. Då var det om en golden som hade svamp mellan tassarna, var rosa brunt mellan trampdynorna. Och...
Svar
1
· Visningar
1 113
Senast: Rufsrufs
·
Övr. Hund Japp, ännu en tråd om vilken ras som skulle passa bäst! Jag och min sambo har lite funderingar på att skaffa hund till hösten, men...
2 3
Svar
59
· Visningar
3 733
·
Övr. Hund ja visa mig era utställnigskoppel.... gärna andra snygga annorluna koppel me :bump::banana::bump::banana:
Svar
2
· Visningar
806
Senast: glee
·
S
Övr. Hund Jag ska få en liten Shar pei valp så jag måste ju hitta på ett namn till henne! Mamma och jag funderar på om hon ska heta Sally, men ni...
2
Svar
25
· Visningar
4 946
Senast: arna
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Lymfangit