Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Efter ett alldeles för långt uppehåll har jag nu plockat fram symaskinen igen och sytt ett täcke till Julie. Så nu har hon ett smidigt...
2
Svar
30
· Visningar
2 382
Övr. Hund Dottern ringde,hennes gamla tik verkar hängig! Fick abortspruta i tis! Tidigt är den tagen i dräktigheten! Absolut att vi kommer att...
Svar
1
· Visningar
782
Senast: movi
·
Övr. Hund ...hurdan personlighet och vilket yrke skulle han/hon ha då? ;) Min lilla mellanpudelvalp skulle nog vara en yuppie - en ung kille...
2
Svar
34
· Visningar
1 858
Senast: indra
·
Övr. Hund Tjoho, inatt kom det snö här hos oss. Givetvis var vi tvungna att kl 02.30 gå ut med vovvarna för att ta oskulden-kameran var Givetvis i...
Svar
12
· Visningar
1 173
Senast: Nikkis
·
Övr. Hund Ja, vad bör man tänka på när man ska titta på en valp? Och vad ska man tänka på den första tiden man har valpen hemma? Visserligen...
Svar
1
· Visningar
764
Senast: arna
·
Övr. Hund hejsan! nu är det så att pojkvännen har köpt trosskydd till tikens löpskydd, jag sa uttrycklingen att det inte skulle vara några...
2 3
Svar
43
· Visningar
12 127
T
Övr. Hund För några år sen fick jag och min cocker spaniel prova på att spåra och hon var jätte duktig! Nu har det legat på hyllan ett tag och jag...
Svar
15
· Visningar
1 199
Senast: Smokey
·
M
Övr. Hund asså jag ska skaffa hund till våren/sommaren och har redan börjat läsa om olika raser och allmänt om hundar. men var jag än läser hittar...
Svar
18
· Visningar
7 456
Senast: Jen
·
N
Övr. Hund Pga att vår valp skadade sig i augusti kunde vi inte gå valpkurs med henne, utan vi får vänta till våren och då är hon närmare året. Vi...
Svar
6
· Visningar
917
Övr. Hund är det nån som någonsin sett en blandras av rottweiler och lhasa apso??? :eek: finns sånna valpar till salu på bl*cket nu... :crazy:
2
Svar
20
· Visningar
2 487
Senast: Gnist
·
U
Övr. Hund har hittat en schnauzer..tror ja..ska ringa på den iallafall.. men de står att de är 0,4% inavel? va menas liksom med de..är de dåligt...
Svar
3
· Visningar
967
Senast: Kimz0r
·
Övr. Hund Jag behöver verkligen lite uppmuntran i denna mörka stund. Allt gick kanon med Goliat, han gick bra i kopplet, han skällde inte när...
Svar
5
· Visningar
757
Senast: Lillan86
·
Övr. Hund Läste just på kattforumet att vitt nedärvs dominant. Är det så hos hundar också? Hur många valpar blir troligen vita om ena föräldern är...
Svar
6
· Visningar
809
Senast: Jen
·
C
Övr. Hund Är det någon här som har en schäfer med inslag av shiloh shepard? Bilder?
Svar
7
· Visningar
1 596
Senast: Catthhh
·
Svar
11
· Visningar
964
Senast: aleksis
·
C
Övr. Hund Har en kull cocker valpar o en köpare som verkar kanonbra o som har alla förutsättningar att ge hunden ett gott hem har hört av sej...
2 3
Svar
43
· Visningar
7 977
Senast: Blueeyes
·
Övr. Hund Fy, vad svårt det är! Det är mycket svårare än att välja hingst till sina ston!! Jag står och valar och kvalar och vet varken ut eller...
2
Svar
35
· Visningar
2 506
Senast: Chimatte
·
Övr. Hund Jag undrar om det är nått speciellt med när man kan kastrera sin hanhund..är det nån gräns på hur gammal den måste vara, för ung eller...
Svar
4
· Visningar
920
Senast: MiiaLi
·
C
Övr. Hund Hur många har ni? Hur är de? Från vilken kennel/uppfödare kommer de ifrån? Vad använder ni hundarna till? Utställning - Hur går...
4 5 6
Svar
107
· Visningar
11 200
Senast: Naggur
·
F
Övr. Hund hej! jag tänkte höra med någon som kan denna sida vet om man kan kolla olika annonser (om hundar).. jag vill köpa mig en ny hund. snälla...
Svar
7
· Visningar
913
Senast: Zqathan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Kattbilder #10
  • Svamp?