Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

H
Övr. Hund hej jag funderar på att köpa en valp som är 16 veckor, är det ett problem att den är äldre??
2
Svar
25
· Visningar
2 015
Senast: Milli90
·
W
Övr. Hund Våran tik borde ha löpt för ca: 1 månad sedan. Vad kan det finnas för anledningar till att hon inte börjat löpa än? Hon är 3 år...
Svar
19
· Visningar
12 489
Senast: heylan
·
Övr. Hund Har era valpar haft "svansjagarmani" ? Vår lilla på 4 månader har verkligen en plågoande som förföljer henne dagarna i ända...svansen...
Svar
10
· Visningar
1 039
Senast: Fiffi1
·
L
Övr. Hund Varför? Var: I köket under barstolarna, nere i källarhallen där vi är ofta (rum, dator, tvättstuga m.m.) Gjort hitills: Låst in...
Svar
5
· Visningar
1 489
Senast: Basilika
·
Övr. Hund Vad är det för ras på denna bedårande lilla hund? :love: http://www.pixbox.se/pic_show_id16272500.html
Svar
3
· Visningar
666
Senast: Basilika
·
K
Övr. Hund Kaisa har! Och hon ÄLSKAR den :)
Svar
4
· Visningar
832
Senast: Winni
·
Övr. Hund Jag undrar om det är någon här på Bukes som har en amstaff eller pittbull? -vi har en ammis tik som är 10 månader,helt underbar...
6 7 8
Svar
142
· Visningar
10 577
Senast: Modig_Korn
·
Övr. Hund Eftersom den gamla verkar vara borta så gör jag en ny Så nu får vi väl göra en ny pressentation om våra små sötnosar. Bilder och...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
4 194
Senast: giowanna
·
Övr. Hund Någon mer som har sett den här annonsen? Bergsvanser wtf? Googlade men hittade inget. Är annonsören lurad eller har h*n bara en...
Svar
14
· Visningar
1 209
Senast: Hawaii
·
A
Övr. Hund Igår var jag på ett info. möte om försvarsmaktshundar (min ska göra anlagsprov snart). Då pratarde vi om träningstillfällen, varje bhk...
Svar
5
· Visningar
822
Senast: LillaMy84
·
Övr. Hund 7 veckor gamla blandrasvalpar, så söta att det nästan gör ont! :D Vi passade på att vara ute och busa i trädgården igår när det var...
Svar
15
· Visningar
1 093
Senast: castle_bar
·
Övr. Hund Hur gammal brukar valpen vara när öronen ställer sig upp?
Svar
5
· Visningar
14 755
Senast: eliipelii
·
Övr. Hund För några dagar sen upptäckte vi att vår hund läckte kiss... Hon låg i knät och helt plötsligt blev det lite blött. Inte mkt. Senare...
Svar
4
· Visningar
929
Senast: Angelina
·
Övr. Hund Kostnaderna för kastrering av krypt hanhund togs upp i en annan tråd tidigare, och buden var rätt varierande! Idag blev min fine kille...
Svar
7
· Visningar
1 150
P
Övr. Hund För ca en vecka sedan hittade jag två blodfläckar i hundens säng på morgonen. Löptid tänkte jag, men nu är jag inte säker? Efter det har...
Svar
4
· Visningar
5 310
Senast: plymen
·
S
Övr. Hund Jag och min sambo har tänkt att skaffa en till hund! Men vi kan inte riktigt bestämma oss för vilken ras vi ska välja. Vi har hund sen...
Svar
12
· Visningar
1 558
Senast: Sassa
·
Övr. Hund Vad krävs för att en hund ska bli Multichampion?
Svar
2
· Visningar
1 844
Senast: falukorw
·
Övr. Hund Då har man helt plötsligt blivit med hund nummer två! Har hållit mig uppdaterad på omplaceringsfronten i min rasklubb men även kollat på...
Svar
6
· Visningar
891
Senast: Glimfeather
·
J
Övr. Hund Ingen som har träningsbilder på era hundar när ni tränar eller tävlar lydnad med dem?
2 3 4
Svar
62
· Visningar
4 860
Senast: nizzeienglasburk
·
S
Övr. Hund Tänkte anmäla till lydnadsklass 1, har en blandras och de ska ha reg. nr. Är det då hennes nr i jordbruksverket eller behöver de som...
Svar
5
· Visningar
769
Senast: Milosari
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Kattbilder #10
  • Svamp?