Retriever ägare kolla hit!

Sv: Retriever ägare kolla hit!

Vet inte vad som blev fel på mitt förra inlägg,en bild är med som jag ej valde och sen två likadana..Noll hjärna idag:eek:
15999220.jpg

16000065.jpg

Tack för komplimangen! Javisst är han söt!! Jag är inte aaalls partisk ;-)

Första delprovet i räddningshunds-utbildningen sker på söndag, gissa om jag är nervös...

Passivitetsträningen ger effekt, han blir bättre och bättre på att koppla av (både hemma och uppbunden). Men just när jag står stilla och har honom kopplad har vi fortfarande problem (vilket är ganska naturligt eftersom jag varit slarvig med att passivitetsträna just det momentet).

De är så de kan bli,jag har också glömt bort att träna lite grejer med min lilla Stella men hon är ju så pass ung(6 mån) så de kan jag ta igen!;) Lite partisk får man va!

hejsan! jag har en curly coated retriver! han är super mysig, vi tränar lydnad, spår, sök och agilety(stavas?)! vi ska antagligen börja tävla lite lydnad så småningom...

:D
hejsan! jag har en curly coated retriver! han är super mysig, vi tränar lydnad, spår, sök och agilety(stavas?)! vi ska antagligen börja tävla lite lydnad så småningom...

Vad roligt! kul att hålla på med lite olika saker=)
Jag tror de stavas agility:p

Liknande trådar

Hundavel & Ras Det här är en tråd jag aldrig trodde att jag skulle skapa :D Men - jag har gått och blivit sugen på en retriever! Vi har haft hundar i...
4 5 6
Svar
111
· Visningar
12 397
Senast: Sezziyanen
·
Övr. Hund Hej Min Corgi gick bort för ca 3år sedan och saknar en hund i mitt liv Bor på landet med barn 5,9,11 varannan vecka och några katter som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
3 815
Senast: Maniac123
·
Hundavel & Ras Tänkte fråga lite öppet här där det säkert finns en del erfarenheter. Funderar på kommande hund. Jagar och har kommit in på att fundera...
2
Svar
24
· Visningar
2 248
L
Hundträning Som nog endel vet så har jag ej flatcoated retriever som är ett år och världens bästa och mest under bara hund 💙 Han är väldigt lätt...
2
Svar
21
· Visningar
1 870
Senast: LiviaFilippa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka