Är hon inte lite stilig?

Sv: Är hon inte lite stilig?

Det kan nog hända att det ska gå att ordna. Har dock lite ont om tyg just nu och inte riktigt ekonomi att köpa nytt. Men jag ska jobba imorgon så jag kan ju se om vi fått in nåt roligt användbart på jobbet som jag kan sy av. :D

Super fint täcke!! :bow:
inte så att man kan få mönster och beskrivning?
jag brukar sy täcken "de klassiska" i häst variant, men nu blev jag suuuuper sugen på det du har!

:rofl: hoppas man kan få ett mönster!

Hoppas, hoppas! tycker att de är så svårt att hitta fina och användbara täcken! Är de dessutom sådär snyggt kan jag tänka mig att betala bra mycket för de:)

Jättesnyggt! Jag skulle också vilja kunna sy måttanpassade kläder till min hund. Ska ta mod till mig :)

Åh, vad duktig du är på att sy! Jag har tyvärr inte riktigt tålamod längre är jag rädd. Jag har en bra maskin. Så felet är bara mitt. :P

Jag har tyvärr inget mönster utan syr "efter huvud". Men det gick betydligt fortare när jag sydde täcke nummer 2 för då visste jag ju hur de olika delarna skulle se ut för bästa passform. Så tyvärr kan det vara svårt att ge nåt mönster. :D
Ett tips är att du kikar på nåt täcke som du har som passar bra hur det är utformat och försöker att rita ett mönster utifrån det. :)

Såhär blev täcket som jag sydde till min kompis hund. Förbättrade några små detaljer samt att detta täcke är sytt för en hanhund och har fått ett U-format "snopphål" :D på maggjorden. Min lilla stjärna fick stå modell igen. :)

blogg_11628.JPG

Nu har jag blivit klar med ett täcke jag fick beställning på. Denna gången blev det ett ulltäcke.
Blev så förtjust i det att min egen lilla tjej ska få ett hon med. :D På bilden är det dock sytt för en hanhund snäppet större än henne så det ser ju lite stort ut, men förhoppningsvis ska det passa den hunden perfekt då. :)
blogg_0496.JPG

Vilka snygga täcken, vad duktig du är!

Om min hund hade behövt täcke hade jag definitivt velat ha ett som du sytt!

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Lymfangit
  • Vi som letar häst II
  • Födda -21
Tillbaka