Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Svar
1
· Visningar
706
Senast: Gnist
·
M
Övr. Hund har hittat en dvargschnauzer flicka, svart och silver som kommer hem till mig nasta helg. Men jag har problem med namn. Uppfodaren har...
Svar
5
· Visningar
966
Senast: 19milla90
·
Övr. Hund Hur gör man? Min hund, foxterrier, vägrar gnaga på de ben jag köper. Han har usel munhygien, och i våras var han hos vet för sövning...
Svar
9
· Visningar
1 197
Senast: mimus
·
J
Övr. Hund Har i bakhuvudet för mig att det finns en typ av pigmentförändringar som drabbar t ex rottisar; är det någon som känner till detta och...
Svar
4
· Visningar
1 011
Senast: Jeeves
·
M
Övr. Hund hejsan jag har en blandras-hund det är en pudel-norfolk terrier som jag sedan länge har försökt vänja av dess skällande. efter flera års...
Svar
6
· Visningar
1 279
Övr. Hund Om man vill ha någon form av gårdshund med ganska mycket vakt, vad skulle ni rekommendera för ras då? Gården ligger mitt ute i skogen...
2 3
Svar
44
· Visningar
4 080
Senast: Atoxa
·
Övr. Hund Snyft! Min superfina, snyggggga hanhund är krypt, har bara en sten nere, vid 1 års ålder, och rådet är att han bör kastreras för att...
2 3
Svar
51
· Visningar
3 862
Senast: Bewildered
·
Övr. Hund Sitter och ska beställa en overall till Zaga och kan behöva lite hjälp. Hurrtas overall "Polar" är väl den som faller mig mest i...
Svar
10
· Visningar
1 359
Senast: Saybia
·
I
Övr. Hund har ngn gång i framtiden tyckt att det vart kul att ha egen uppfödning alt kennel. men vad e det man bör tänka på. vad har man för...
Svar
6
· Visningar
1 137
Senast: ascha
·
A
Övr. Hund Nån som vet om det finns några rottisar som är aktiva i svenskskyddet, tror jag hört talas om som var i elitskydd för några år sen...
Svar
4
· Visningar
2 025
Senast: PIRU
·
Övr. Hund Min familj har en liten 4 1/2 månader gammal Flatcoated retriever valp som är våran första hund. Vi är på ''hobbynivå'' intresserade av...
2
Svar
25
· Visningar
2 251
Senast: Sputnick
·
Övr. Hund Bildtråd :D Tilly tyckte att det va kul med snön :D
Svar
2
· Visningar
730
Senast: Japanesen
·
Övr. Hund Har nu under nån månad masserat min lilla grabb för att få kulan till att trilla ner igen. Men det ser mörkt ut faktiskt:(:cry: Han...
Svar
3
· Visningar
1 268
Senast: verrdogan
·
Övr. Hund Det här är min ettåriga mops Lucifer. http://www.zoonen.com/res/user/270613/galleri/270618/carlalucifer_orig_SE.jpg...
Svar
6
· Visningar
987
Senast: pepp
·
Övr. Hund Hur ofta tycker ni valpar resp vuxna hundar ska få mat? Har hört alltifrån att valpar ska ha 4 mål mat till 4mån, sedan 3mål till 6...
2
Svar
20
· Visningar
2 157
Senast: roadkilled
·
M
Övr. Hund Någon som ver hur mkt det kostar att: vaccinera, id-märka och vetrinärsbesiktning inom distriksvetrinärena? På en 8 veckors valp.
Svar
6
· Visningar
1 433
Senast: Zizzy
·
Övr. Hund Nu är vår lilla västgötatik parad, det blir vår första kull västgötar (om det blir något, alltså!) och vi tycker att det är SÅ...
Svar
10
· Visningar
864
Senast: Zoya
·
Övr. Hund Hejsan, jag har ett par kompisar som tog över en JR-tik här i början på hösten. Hunden är ungefär 2-3 år gammal och heter Alva. Hon...
Svar
2
· Visningar
805
Senast: BuenoBull
·
Övr. Hund Nu för tiden är det väldigt mycket bildtrådar här, och det är ju kul... för er med bredband. Nu menar jag inte att det inte ska få...
5 6 7
Svar
136
· Visningar
16 944
Senast: Kiowa_
·
O
Övr. Hund Småbarn kan vara rätt besvärliga när dom är små, men jag visste inte att så är det också med hundvalpar. jag har endast ägt katter...
Svar
16
· Visningar
5 950
Senast: Fidelin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Lymfangit
  • Vi som letar häst II