Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Om hunden som inte fått gå ut på två år. Alltså, jag kanske är hemskt okänslig men i min värld.. om man räddar en vanskött hund och sen...
2
Svar
37
· Visningar
2 265
Senast: Aliide
·
H
Övr. Hund Scenario: Taxtik, 3 år. Används mest till sällskap, får dock vara med och jaga ibland. Började efter senaste löpet slicka sina intima...
Svar
3
· Visningar
799
Senast: Gnist
·
Övr. Hund Min tretton veckor gamla pinscher slukade en liten leksaksmus i fredags kväll, och eftersom jag inte sett den komma ut den naturliga...
Svar
9
· Visningar
762
Senast: Tambourine
·
Övr. Hund Jag har aldrig fått grepp om det där med förarveka hundar. Hur vet man om en hund är förarvek? Hur beter den sig (i träning och...
2
Svar
29
· Visningar
8 412
Senast: Centaur
·
Övr. Hund Som rubriken lyder:) Är det farligt för hundar att äta dissa små äpplen?
Svar
7
· Visningar
6 092
Senast: Dorro
·
Övr. Hund någon som kan beskriva denna ras? är uppåtöron ovanligt? kan man se de redan som valp om dom får hängande eller uppåt öron?
Svar
2
· Visningar
2 340
Senast: Aningsfull
·
L
Övr. Hund Jag har sålt bilen= Promenerar till jobbet varje kväll och hem varje morgon.. Som känt är så har vi rätt kallt här på vintern och...
Svar
7
· Visningar
1 450
Senast: Gnist
·
Övr. Hund Hur märker man om en hund är åksjuk ? Jag har hört att de kan börja dregla då ? Grejen är att min hund skakar och gnäller och jag...
Svar
4
· Visningar
752
Senast: mandaaa_
·
Övr. Hund Vad ligger bakom vaktbeteende hos hundar? Är det rädsla eller aggressivitet eller något annat? Varför vaktar en del hundar, och vad är...
Svar
11
· Visningar
4 647
Senast: BuenoBull
·
Övr. Hund Jag startade en tråd i somras om att Birk verkade rädd för träden, han gick och kikade upp och hukade sig, med svansen lågt. Jag tog...
2
Svar
24
· Visningar
2 008
Senast: Mysgrisen
·
K
Övr. Hund Det är inte alltid lätt att välja, Simba min Chow Chow funderade en stund när han stod inför valet "morot eller tuggben?" Här kan ni...
Svar
6
· Visningar
958
Senast: Kalinsi
·
N
Övr. Hund jag blir snart galen!letar efter min hund på alla möjliga sidor vet nämligen inte om han är registrerad!han har chip men har inte...
Svar
4
· Visningar
1 654
Senast: KickiH
·
A
Övr. Hund Jag och vovven har haft lite "otur" på sistone, under en period när jag var genomförkyld och inte helt "med" så blev vovven påhoppad av...
Svar
6
· Visningar
1 121
Senast: Annapanna
·
Övr. Hund Jag har en nioårig colliehane, som har börjat passa under promenaderna. Det är inte världens piggaste kille, han går ofta en bit efter...
Svar
4
· Visningar
4 525
Senast: Syrran!
·
Övr. Hund ja var kan man hitta det?? jag skulle vilja se hur många hundar av var ras som är reggade i sverige. ha kollat skk. men hittar inge...
Svar
2
· Visningar
818
Senast: Nominous
·
Övr. Hund Vill ha massa tips på trix och träning som man kan lära sina hundar. Mina små herrar har så mycket energi så jag vill ha lite att...
Svar
16
· Visningar
1 701
Senast: IrishDraft
·
I
Övr. Hund Hur ser svansen ut om den är formad som 'sabel', 'skära' eller 'kroksvans'? :crazy: Hoppas det är någon som har en bild. ;)
2
Svar
38
· Visningar
5 068
Senast: Kakis
·
H
Övr. Hund Var ute med min terrier imorse och hade honom kopplad som vanligt. Till saken hör att vi vågar aldrig ha honom lös bland folk eftersom...
Svar
18
· Visningar
1 408
Senast: Lukin
·
B
Övr. Hund Min lille Goldenpojke på 4,5 månad har de senaste dagarna hostat till då och då (kanske 3-4ggr/dag). Djupa rosslande blöta hostningar...
Svar
1
· Visningar
2 617
Senast: KickiH
·
A
Övr. Hund Har en shi zu/tibbe/pudel blandning på snart 5 månader och han har MYCKET päls! Nu när första snön kommit så märker jag att han blir...
Svar
6
· Visningar
1 092
Senast: afsana
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka