Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund ...kan råkna fastna med ett mumsigt ben på tvären i käften! *bilder* Denna bild döper jag till ----> frustration. :D "Ställ...
Svar
12
· Visningar
1 113
T
Övr. Hund Vi har en bernersennen tik som är otroligt kelsjuk jämt! Tyvärr så är det inte alltid så posetivt... Hon ska nämligen alltid veva med...
Svar
4
· Visningar
3 101
Senast: Milosari
·
Övr. Hund Ja, som rubriken lyder, hur får man valpen att trivas i buren? Jag är för tillfället hundvakt åt en knappt fem månader gammal...
Svar
8
· Visningar
4 043
Senast: HeddaVovven
·
Övr. Hund Jag har försökt att hitta fakta om kantarellsök, men det verkar bara finnas i böcket? Jag skulle helst vilja ha lite fakta på...
Svar
9
· Visningar
961
E
Övr. Hund Hejsan alla har "bara" haft schäfer, letar nu efter hund renrasig eller blandis . Skall utbildas till servicehund till barn 13år när...
Svar
19
· Visningar
6 443
Senast: Biomon
·
F
Övr. Hund jag håller på bli galen! kan inte minnas vad en hundras heter.. :mad: Den är gul, lång med korta ben, stora spetsöron, huvudet är typ...
Svar
13
· Visningar
1 319
Senast: MiiaLi
·
Övr. Hund Min hund har ett eget språk. När hon känner känslor av något slag gör hon ifrån sig ett ljud som är som en blandning mellan grymtande...
Svar
2
· Visningar
614
Senast: nyponros
·
C
Övr. Hund Vem här inne är uppfödare och av vilken ras? Gör du det på heltid eller vad arbetar du med? Hur länge har du hållt på och hur valde du...
2
Svar
35
· Visningar
3 080
Senast: fluffagget
·
L
Övr. Hund Hej! Jag är en 16årig tjej som behöver hjälp med val av hund! Jag har en storpudel sedan tidigare som jag är aktiv med i allt möjligt...
Svar
7
· Visningar
885
Senast: Isca
·
H
Övr. Hund Vår lilla amstafftjej är nu snart 6 månader gammal och helt underbar att ha att göra med. Nafsar aldrig i händerna, går fint i koppel...
Svar
11
· Visningar
2 039
·
M
Övr. Hund jag har en tio månader gammal jack russell som skäller när han är ensam hemma.Någon som har tips på vad man kan gör?
Svar
5
· Visningar
785
·
Övr. Hund hejsan! jag undrar om någon vet vart man kan köpa en tomtedräkt till hunden? det ska vara med en bra luva som sitter fast på något...
Svar
3
· Visningar
2 517
·
K
Övr. Hund Igår var det riktigt kallt, Kaisa fick ha sin sköna fleeceoverall på sig: Simba har ju sin goa päls som håller honom varm, då är...
Svar
9
· Visningar
1 070
·
Övr. Hund Fick, som några av er kanske uppmärksammat, hem en omplacerings hane förra veckan. Allt har varit frid och fröjd hela veckan. En helt...
Svar
7
· Visningar
3 444
Senast: Miiip
·
Övr. Hund jag är dagmatte åt min kompis racegreyhound, han är 5 år och har tävlat i hela sitt liv men är nybliven pensionär. han kan verkligen...
Svar
12
· Visningar
968
Senast: Philosophia
·
Övr. Hund Om man har lämnat hunden i säg 2 timmar, kommer hem och är hemma en timme och sen är tvungen att gå igen för en timme. Har hunden då...
Svar
1
· Visningar
644
·
K
Övr. Hund Världens bästa Kaisa fyller 9år idag och vi har firat hennes födelsedag hemma hos min mamma tillsammans med hela flocken :) Här slickar...
Svar
12
· Visningar
1 110
Senast: Kalinsi
·
W
Övr. Hund Hej igen allihopa. :) Har letat runt lite bland labradorer (bilder alltså) och märkt skillnaden att vissa ser jätte breda ut, medan...
Svar
4
· Visningar
3 388
Senast: Biomon
·
Övr. Hund Min nya amstafftik Inya är på väg till mig nu...Hon kommer komma fram någon gång under natten eller väldigt tidigt...
Svar
17
· Visningar
1 307
Senast: Nominous
·
L
Övr. Hund Hur är pumi? Hur mycket aktivitet/motion behöver de? Tack på förhand!:bow:
Svar
4
· Visningar
1 229
Senast: anna_86
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka