Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Ja, som rubriken lyder, hur får man valpen att trivas i buren? Jag är för tillfället hundvakt åt en knappt fem månader gammal...
Svar
8
· Visningar
4 050
Senast: HeddaVovven
·
Övr. Hund Jag har försökt att hitta fakta om kantarellsök, men det verkar bara finnas i böcket? Jag skulle helst vilja ha lite fakta på...
Svar
9
· Visningar
964
E
Övr. Hund Hejsan alla har "bara" haft schäfer, letar nu efter hund renrasig eller blandis . Skall utbildas till servicehund till barn 13år när...
Svar
19
· Visningar
6 450
Senast: Biomon
·
F
Övr. Hund jag håller på bli galen! kan inte minnas vad en hundras heter.. :mad: Den är gul, lång med korta ben, stora spetsöron, huvudet är typ...
Svar
13
· Visningar
1 319
Senast: MiiaLi
·
Övr. Hund Min hund har ett eget språk. När hon känner känslor av något slag gör hon ifrån sig ett ljud som är som en blandning mellan grymtande...
Svar
2
· Visningar
616
Senast: nyponros
·
C
Övr. Hund Vem här inne är uppfödare och av vilken ras? Gör du det på heltid eller vad arbetar du med? Hur länge har du hållt på och hur valde du... 2
Svar
35
· Visningar
3 081
Senast: fluffagget
·
L
Övr. Hund Hej! Jag är en 16årig tjej som behöver hjälp med val av hund! Jag har en storpudel sedan tidigare som jag är aktiv med i allt möjligt...
Svar
7
· Visningar
887
Senast: Isca
·
H
Övr. Hund Vår lilla amstafftjej är nu snart 6 månader gammal och helt underbar att ha att göra med. Nafsar aldrig i händerna, går fint i koppel...
Svar
11
· Visningar
2 040
·
M
Övr. Hund jag har en tio månader gammal jack russell som skäller när han är ensam hemma.Någon som har tips på vad man kan gör?
Svar
5
· Visningar
785
·
Övr. Hund hejsan! jag undrar om någon vet vart man kan köpa en tomtedräkt till hunden? det ska vara med en bra luva som sitter fast på något...
Svar
3
· Visningar
2 518
·
K
Övr. Hund Igår var det riktigt kallt, Kaisa fick ha sin sköna fleeceoverall på sig: Simba har ju sin goa päls som håller honom varm, då är...
Svar
9
· Visningar
1 070
·
Övr. Hund Fick, som några av er kanske uppmärksammat, hem en omplacerings hane förra veckan. Allt har varit frid och fröjd hela veckan. En helt...
Svar
7
· Visningar
3 444
Senast: Miiip
·
Övr. Hund jag är dagmatte åt min kompis racegreyhound, han är 5 år och har tävlat i hela sitt liv men är nybliven pensionär. han kan verkligen...
Svar
12
· Visningar
968
Senast: Philosophia
·
Övr. Hund Om man har lämnat hunden i säg 2 timmar, kommer hem och är hemma en timme och sen är tvungen att gå igen för en timme. Har hunden då...
Svar
1
· Visningar
644
·
K
Övr. Hund Världens bästa Kaisa fyller 9år idag och vi har firat hennes födelsedag hemma hos min mamma tillsammans med hela flocken :) Här slickar...
Svar
12
· Visningar
1 110
Senast: Kalinsi
·
W
Övr. Hund Hej igen allihopa. :) Har letat runt lite bland labradorer (bilder alltså) och märkt skillnaden att vissa ser jätte breda ut, medan...
Svar
4
· Visningar
3 397
Senast: Biomon
·
Övr. Hund Min nya amstafftik Inya är på väg till mig nu...Hon kommer komma fram någon gång under natten eller väldigt tidigt...
Svar
17
· Visningar
1 309
Senast: Nominous
·
L
Övr. Hund Hur är pumi? Hur mycket aktivitet/motion behöver de? Tack på förhand!:bow:
Svar
4
· Visningar
1 229
Senast: anna_86
·
Övr. Hund Om två år planerar jag att skaffa en ny hund, har kollat runt lite och läst om dem och det verkar vara en ras som passar mig. Är det ngn...
Svar
10
· Visningar
3 681
Senast: anna_86
·
O
Övr. Hund några saker jag undrar över om någon kan hjälpa; 1. vid hur många månader är ungefär en valp färdigväxt? 2. Vad kan jag göra åt...
Svar
5
· Visningar
960
Senast: Trani
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka