Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

D
Övr. Hund Hej! Har en chihuahua tik på 6 månader som jag älskar över allt annat MEN som kissar precis överallt?? Varför undrar jag faktiskt...
Svar
16
· Visningar
3 504
Senast: Calazirya
·
Övr. Hund Tänker då främst på berner senner och liknande Stämmer det verkligen? Att dem lär sig långsammare än andra hundar och inte kan tränas...
Svar
9
· Visningar
932
Senast: Casper
·
Övr. Hund Igår, typ träning nummer 8, klarade Arne 2 träningsbanor med noll fel, och i skaplig fart! Så stolt över honom! Till och med slalom, som...
3 4 5
Svar
80
· Visningar
4 598
Senast: Kakis
·
I
Övr. Hund Vilka ska dit? :)
Svar
11
· Visningar
724
Senast: Kimz0r
·
M
Övr. Hund Funderar på hund, och vill vidga mina vyer vad gäller raser. Det viktigaste för mig (förutom att rasen är lämpad för mig förstås) är att...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
6 705
Senast: Luff
·
H
Övr. Hund tror ni att en dalmatiner är en bra första hund?? vill gärna ha bilder på era dalmatiner..ska åka å kolla på valpar imorgon(lördag):love:
2
Svar
34
· Visningar
4 430
Senast: eldione
·
Övr. Hund Hunden har sedan tre dagar börjat nysa, torra nysningar. Idag är han lite blöt och rinnig om nosen, men har ingen feber. Han vill gärna...
Svar
4
· Visningar
3 252
Senast: Scooby_Tissy
·
D
Övr. Hund Hoppas det funkar - Min chihuahua Alice!!! http://archive11.pixbox.se/arkivet/synligt_24/16110000-16119999/120x120/16116832.jpg?0[/IMG]
Svar
6
· Visningar
856
Senast: Dextrosol
·
Övr. Hund Min hund har precis blivit opererad för livmodern. Vi åkte in måndags natt med henne och hämtade hem henne i onsdags eftermiddag. När vi...
Svar
16
· Visningar
11 858
Senast: mimmipigg
·
W
Övr. Hund Har precis registrerat mig och tänkte att jag skulle säga hej till er alla. Har tre olika raser i min hundflock. Hundar har jag haft i...
2
Svar
38
· Visningar
1 948
Senast: Calazirya
·
Övr. Hund Har läääänge länge funderat på en liten bulle,och har all tid i världen med en till vovve,jag jobbar bara 50% plus extra i bland,så det...
Svar
18
· Visningar
1 180
Senast: Gabbi
·
Övr. Hund vi har tre hundar...och mina föräldrar ska skilja sig. mamma tänker ta med sig två av hundarna då pappa vägrar ge bort sin egen hund...
Svar
2
· Visningar
791
Senast: Basilika
·
M
Övr. Hund eller andra liknande hundsängar? Kanske inte så praktiskt men det vore s n y g g t :love: Vill ha till min hund med ett fårskinn...
Svar
4
· Visningar
997
Senast: Gabbi
·
Övr. Hund Nån som har?? Kan jag få en massa fakta om hur dom är.. o allt!! =) O viktigaste av allt Massa biilder :love: Är lite nyfiken på...
Svar
17
· Visningar
5 596
Senast: Minerva
·
Övr. Hund Jag har slut på idéer... Min rottistik VÄGRAR ta och hålla fast apporten och jag har fastnat totalt & kommer inte förbi det. Någon...
Svar
6
· Visningar
1 222
Senast: Jeeves
·
Övr. Hund Är det ngn som vet hur lång inkubationstid det är på kennelhosta? Är det vanligt att de blir riktigt dåliga, slöa, matvägrar feber...
Svar
1
· Visningar
778
Senast: Kilauea
·
Övr. Hund En norrbottensspetshane togs om hand för tio dagar sedan i Nyliden mellan Fredrika och Björna. Den var på väg att bli överkörd på...
2 3
Svar
44
· Visningar
5 218
Senast: Gnist
·
Övr. Hund Jag har en valp med Border Collie som mamma men med okänd pappa. Hon var mycket liten i jämförelse med sina syskon när hon föddes. Vi...
Svar
9
· Visningar
1 397
Senast: elmelts
·
Övr. Hund Riesenhanen har (sedan ett bra tag) blivit av med 'fläsket' och är i utmärkt hull. Aktiv som sjutton blev han i ungefär samma veva...
Svar
10
· Visningar
1 919
Senast: thoora
·
Övr. Hund Är det någon som har tips på en bra lydnadsbok? Som vänder sig till nybörjare som vill börja med lydnad i tävlings/träningsnivå? Med...
Svar
6
· Visningar
1 092
Senast: falukorw
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka