Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

N
Övr. Hund Om man har hunden sittandes i bur bak i bilen. Man ska in en snabbis o handla, o hunden är med i bilen. bakluckan lämnas öppen pga...
Svar
14
· Visningar
1 321
Senast: Bewildered
·
Övr. Hund var kan man hitta det? en kompis skaffade sig en greyhound igår :p
Svar
4
· Visningar
2 091
Senast: Alexandra_W
·
Övr. Hund Eftersom RC har "förbättrat" sitt foder så är det dags att byta foder anser jag... Valet står mellan Standart och Nordic men jag kan...
Svar
15
· Visningar
1 312
Senast: CA
·
A
Övr. Hund Jag har en 9 v valp och jag undrar hur stor hon kan bli. Hon är en blandning av finsk lapphund 75% och 25 % spets (mest Sibirien Husky...
Svar
1
· Visningar
1 516
Senast: escodobe
·
A
Övr. Hund Hejsan! tänkte om det finns någon här som vet hur jag använder mig av visselpipan, (jag förstår att man ska blåsa i den:smirk:) men jag...
Svar
10
· Visningar
4 648
Senast: Brandgul
·
Övr. Hund Har ju haft en steriliserad tik tidigare men det var en lapphundstik som var rätt kräsen med mat. Hon gick inte upp i vikt efter...
Svar
19
· Visningar
2 214
Senast: Tie
·
Övr. Hund 15 000 för en english toy terrier, e de dyrt eller "normalpris" på dessa?
Svar
11
· Visningar
1 105
Senast: Kalinsi
·
Övr. Hund Jag blir tokig, min tik KAN inte skita någonannanstans än på grusplan utanför huset. Spelar ingen roll att vi går genom skogen ner till...
Svar
13
· Visningar
1 738
Senast: lindilutt
·
Övr. Hund Detta är min andra kull , på min tik men ja kan aldrig minnas att dom skrek så? Dom här verkar missnöjda och skriker oavbrutet? Ja...
12 13 14
Svar
274
· Visningar
39 271
Senast: Jadzia
·
Övr. Hund Jack Russell, 5 mån. Otroligt goa :love:. Tiken kom å gömde sig bakom mina ben när morsan å brorsan blev för jobbiga :love: Synd att det...
Svar
4
· Visningar
1 000
Senast: Novanna
·
Övr. Hund Min 4,5 månader gamla labradorvalp har de två senaste dagarna haft en väldigt dålig lukt ur munnen. Kan de få det av gamla valptänder...
Svar
4
· Visningar
1 543
Senast: Blueeyes
·
C
Övr. Hund Min vovve dog idag! Jag var bara 4 år när han kom till mej och kommer inte ens ihåg hur det var innan han fanns! :( :( hur 17 ska...
Svar
5
· Visningar
1 088
Senast: Izzie
·
Övr. Hund ja ni ser frågan. Vid vilken ålder är bäst att kastrera?
Svar
3
· Visningar
609
Senast: diartistakasha
·
Övr. Hund Fast jag får ge mig till tåls lite, så att mina småttingar hinner växa på sig och mest troligt flytta innan den anländer :eek: Är...
2
Svar
21
· Visningar
1 575
Senast: Gnist
·
L
Övr. Hund Ja är det någon som har med sig sin hund/ar på jobbet? Hur funkar det? Finns det fler hundar på jobbet? Vad jobbar du med? Vore...
2
Svar
36
· Visningar
2 288
Senast: Yrja
·
Övr. Hund Jag är stum..... http://www.youtube.com/watch?v=wUbVjIswSbg
2
Svar
25
· Visningar
1 814
Senast: Philosophia
·
Övr. Hund Någon som anmält dit? Jag har anmält min valp dit och inte fått något PM Nu börjar jag bli lite orolig, har ni fått?
Svar
1
· Visningar
490
Senast: Pigan
·
Övr. Hund Någon som vet vad för mått en hundkoja bör ha? Kan nämligen inte hitta något..
Svar
2
· Visningar
5 333
Senast: eddan2000
·
Övr. Hund Någon som har någon bra länk på detta... kanske till och med nån filmsnutt?
Svar
2
· Visningar
926
Senast: Bansan
·
Övr. Hund Vanvårdade colliehundar Någon som vet om det är en kennel eller privat människa som haft dessa? :confused: :(
Svar
9
· Visningar
913
Senast: falukorw
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Oseriös avel 2023
  • kattförsäkring
  • Annonsera mera hundar 2