Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

O
Övr. Hund några saker jag undrar över om någon kan hjälpa; 1. vid hur många månader är ungefär en valp färdigväxt? 2. Vad kan jag göra åt...
Svar
5
· Visningar
960
Senast: Trani
·
M
Övr. Hund I börjar gjorde han utfall, morrade och skällde vid hundmöten, Men det börjar bli bättre. Men han kopplar totalt bort oss när han ser...
Svar
4
· Visningar
1 370
Senast: melkutt
·
Övr. Hund Läs mer här Jag blir så rörd över djur som är så kloka och fina !
Svar
7
· Visningar
958
Senast: cirkus
·
I
Övr. Hund Hur får dom bete sig? Finns det några givna regler? Tävlingsledaren som höll i Lydnadsettan idag gick hela vägen fram till mig och...
Svar
7
· Visningar
1 600
Senast: liten82
·
I
Övr. Hund Vilka ska dit?! :D 2 3 4
Svar
60
· Visningar
3 163
Senast: Sass
·
P
Övr. Hund Jag har länge funderat på att köpa en leonberger. Den verkar vara en lämplig ras för oss. ska enbart ha den som sällskapshund . Men så...
Svar
14
· Visningar
6 067
Senast: Jeeves
·
Övr. Hund Är det någon som prövat Magnussons nya hundfoder, Meat&Biscuit? http://www.hundmat.com/alltom.htm Jag är så förvirrad vad gäller... 2
Svar
29
· Visningar
5 820
Senast: giowanna
·
Övr. Hund Nu i oktober ska jag ställa ut min lilla älskade flattis som då har hunnit bli 6 månader. Jag vet ju en del om utställning men är det...
Svar
8
· Visningar
844
Senast: Sputnick
·
Övr. Hund Det är väl roligt HURRA!!! Har iofs bara kommit runt en 7-8 cm, så det är ju inga jättemängder, men hundarna gillar det...
Svar
18
· Visningar
1 283
Senast: Havregryn
·
P
Övr. Hund Är det krångligt att importera en valp från utlandet? Jag tänker först och främst på länder som ligger en bit bort (och som ej är... 2
Svar
23
· Visningar
3 595
Senast: Ramona
·
Övr. Hund "Vår" hund (syrran som har honom) har ändrat inställning och attityd, bara över en dag. Allt började i fredags. På morgonen så ville han...
Svar
2
· Visningar
824
Senast: astronaut
·
P
Övr. Hund ni som har vinthundar, hur vanligt är det egentligen med rädda/reserverade hundar? Och hur handskas med det? Jag har en hund som är...
Svar
14
· Visningar
2 032
Senast: Zelma
·
Övr. Hund Vart kan man köpa det? Vet någon nån affär i sthlm som garanterat har det eller nån sida på nätet? Jag får leta som en idiot varje...
Svar
6
· Visningar
3 233
Senast: Only_Me
·
Övr. Hund Vår hund har nu för bara någon dag sedan börjat slicka sig om tassarna väldigt mycket. Förut har hon gjort det kanske någon enstaka gång...
Svar
19
· Visningar
4 544
Senast: attempt
·
S
Övr. Hund har ju inte visat mina älsklingar förut. fint väder och fika och en tur i skogen va mer kan man önska sig på sin födelsedag...
Svar
7
· Visningar
894
Senast: smulizzzz
·
Övr. Hund ...av foder. Hur vande ni in dem ett inte häva i sig allt på en gång? Jag har en tax och en labbe. Taxen har jag haft problem med...
Svar
10
· Visningar
1 076
Senast: AKB
·
Övr. Hund hur har ni lärt in det? vad bör man tänka på? var ligger de största svårigheterna? jag tycker att det verkar vara för lätt för att vi...
Svar
1
· Visningar
746
Senast: Milosari
·
Övr. Hund ....Om en hund är allergisk mot förrådskvalster, kan den då reagera med klåda om den får kokt ris??????
Svar
5
· Visningar
678
Senast: ujent96
·
A
Övr. Hund Tyvärr kunde inte Simon ha kvar henne. Så nu är en av mina tikvalpar hemma igen efter 1,5 år. Det enda problemet enligt ägaren var...
Svar
13
· Visningar
1 090
Senast: aenglah
·
D
Övr. Hund Hej! Har en chihuahua tik på 6 månader som jag älskar över allt annat MEN som kissar precis överallt?? Varför undrar jag faktiskt...
Svar
16
· Visningar
3 517
Senast: Calazirya
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Klippmaskin
  • Guldfasanerna