Växjö 2-4/11

• Övr. Hund
  • Trådstartare Trådstartare Instant
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 60
  • Visningar Visningar 3 163
Sv: Växjö 2-4/11

nervös e bara förnamnet. låg vaken till tre i natt. fattar inte hur jag ska kunna somna i natt. lycka till alla imon

*kn*

Ush vad jag tycker allt är tråkigt idag.
Åkte ut med en tvåa. :(
Domaren sa att hon var för slank. Meh, hon är vältränad! *muttrar mycket surt ochdetblirfläskpankakainnannästajävladummautstälning
såfårdeseenfethundmuttermutter)

Hur har det gått för alla? :)

Jag fick HP och BIR, är hur glad och nöjd som helst!! Det fanns inte i min värld att det skulle gå så här bra! :)

aaa va de du som fick biret. grattis. de va jag som kom trea.

Åkte ut med en tvåa. :eek:

(Valpis gick "lite som en terrier" tyckte domaren. Det var en till i en annan klass som också åkte ut med tvåa p.g.a. lite för yviga frambensrörelser.)

Ja imorgon ska vi dit:banana:
Ska ju ställa tre st. Det ska blir riktigt roligt. Speciellt med våran Juniorhane som vi inte ställt sen i Växjö i sommras. Så det ska blir roligt att få ställa hnm igen.

*kn*

Ush vad jag tycker allt är tråkigt idag.
Åkte ut med en tvåa. :(
Domaren sa att hon var för slank. Meh, hon är vältränad! *muttrar mycket surt ochdetblirfläskpankakainnannästajävladummautstälning
såfårdeseenfethundmuttermutter)

Min Prinsessa åkte också ut med en tvåa. Upp som en sol ner som en pannkaka ;) Hon har tre cert och ett cacib på enbart tre utställningar. Behövde väl komma ner på jorden igen. hihi
Hon är verkligen inte värd en tvåa. Fler hundar i vår ras som brukar vinna massor åkte också ut. Ja ja bättre lycka nästa gång ;)

jag e faktiskt helnöjd. vi fick ju ett hp och väldigt bra kritik. fast domaren tyckte inte om hennes liggande öron. så nu har vi fått blodad tand och siktar väl på o ställa en dag på my dog i göteborg.

ska du dit me? :bump:

Första inomhus för oss och 3:a med HP är vi nöjda med, man kan ju inte vinna jämt !

Nu har vi inget förrän MyDog, blir 3-dagars !

:)

Jag fick HP och BIR, är hur glad och nöjd som helst!! Det fanns inte i min värld att det skulle gå så här bra! :)

Om ni råkade se en som fick en nolla så vet ni vem det var. :mad:
*Muter mutter*

*Inte hans fel alls lång historia, mycket trevig hund, men osäker. Sista utställningen för honom.. För hans skull... pannkaka på pannkaka, en barsk manlig domare.. viket han har svårt för..*stackars liten* * så nu kommer han förbli damp hund hos mamma. (*med ironi*;) ) Han är ju ändå trevlig, trots hans sociala brister sedan ungdomen.

smulizzzz och instant, hur gick det för er? Ni gick båda i valp klass va? (?)
*missade det isåfall........ *

smulizzzz och instant, hur gick det för er? Ni gick båda i valp klass va? (?)
*missade det isåfall........ *

Det har vi redan skrivit. ;) Gina fick HP och blev BIR. Smuliz vovva blev 3:a med HP! :)

jag e faktiskt helnöjd. vi fick ju ett hp och väldigt bra kritik. fast domaren tyckte inte om hennes liggande öron. så nu har vi fått blodad tand och siktar väl på o ställa en dag på my dog i göteborg.

ska du dit me? :bump:

Jag funderar på det, men det blir ju i valpklassen då också. Hur 'viktiga' är de resultaten egentligen? :crazy:

Goliats debut gick bra, han fick hp och en etta, bra kritik också. det enda negativa var att han var smal bak när han sprang. Hans halvbror vann över honom och fick ck... Jag var bara lite avundsjuk :angel:;)

nja valpklasserna är väl egentligen inte så viktiga dom syns ju inte på skk. men jag tycker det e bra träning både för mig o hunden. sen e det ju alltid kul o komma iväg o träffa alla underbara människor.

för min del blir det junior klass i göteborg. jag kommer bara ställa på lördagen.

Min fick cert och placerade sig tvåa i klassen. Tredje certet för henne, synd bara att utställningen var dagen innan hon blev 2 år, skulle ju varit dagen efter.
Men vi ska till skara (taxutställning) och stockholm och göteborg.

Liknande trådar

Övr. Hund Nu i helgen är det dags för Stockholms hundmässa igen :) Är det någon annan som ska dit i år? Tävla, ställa ut, publik? 2 3
Svar
57
· Visningar
2 001
Senast: Wenniz
·
Övr. Hund Vi passar ibland en äldre hund (11 år troligen korsning bichon havanais och terrier av något slag) som alltid haft svårt att vara ensam...
Svar
2
· Visningar
404
Hundhälsa Har 2 hundar med dåliga tänder, de är 14 och 11 år. Vi fixade tänderna i feb i år och de är redan lika mycket tandsten igen och några... 2
Svar
27
· Visningar
2 153
Senast: Lisen82
·
Övr. Hund Funderar allvarligt på att köpa regntäcke till hundarna nu! Den här hösten men framför allt vintern tycker jag det regnar mer eller...
Svar
19
· Visningar
925
Senast: TantAgda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Klippmaskin
  • Guldfasanerna
  • Oseriös avel 2023