Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Saftigt, men huvudsaken är att de mår bra och är bekväma nu!Blev dock dyrare än vad jag trodde. Ena behövde dra 8 tänder landa på 7700 och den andra 2 st men kindtänder hamna på 5000.. Men de var pigga när jag hämtade dem och verkar må bra
Tidig ålder? Dvärgpinschern är 14 år och mopsen är 11.Saftigt, men huvudsaken är att de mår bra och är bekväma nu!
Jobbigt med så mycket tandbesvär i så tidig ålder, vill du säga vilken ras det handlar om?
Saftigt, men huvudsaken är att de mår bra och är bekväma nu!
Jobbigt med så mycket tandbesvär i så tidig ålder, vill du säga vilken ras det handlar om?
Jag tycker att det lät billigt. Sist betalade jag ungefär 15000, för 6 tänder.Blev dock dyrare än vad jag trodde. Ena behövde dra 8 tänder landa på 7700 och den andra 2 st men kindtänder hamna på 5000.. Men de var pigga när jag hämtade dem och verkar må bra
Det såg jag. Fjorton är aktningsvärt men elva är ju ingen jätteålder för en liten hund känner jag- sedan kan man ha otur förstås. Huvudsaken är att de får vård oavsett.Tidig ålder? Dvärgpinschern är 14 år och mopsen är 11.
Tyvärr har mopsar inte de bästa förutsättningarna när de gäller tänder. Hon är 11 och har bara 4 tänder kvar nuDet såg jag. Fjorton är aktningsvärt men elva är ju ingen jätteålder för en liten hund känner jag- sedan kan man ha otur förstås. Huvudsaken är att de får vård oavsett.
Många småhundar har tandlossning redan när de är 3-4 år gamla. Speciellt om det är dålig avel och djurägaren inte borstar tänder.Det såg jag. Fjorton är aktningsvärt men elva är ju ingen jätteålder för en liten hund känner jag- sedan kan man ha otur förstås. Huvudsaken är att de får vård oavsett.
Jag kan erkänna jag inte varit den bästa med tandborstning. Nu när de har läkt så blir de borstning varje kväll. Så de kanske får behålla tänderna som är kvarMånga småhundar har tandlossning redan när de är 3-4 år gamla. Speciellt om det är dålig avel och djurägaren inte borstar tänder.
Sen upptäcks det ju tyvärr inte alltid så tidigt.