Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Har hört att man inte får ta med sig besökande hundar till utställningar inomhus?! Men hat kikat på SMÖÖKs hemsida och hittade...
Svar
6
· Visningar
885
Senast: Casper
·
Övr. Hund Slänger ut en förfrågan och hoppas att någon vet... Har nyligen börjat med ett specialfoder till min hund pga hennes dåliga njur- och...
Svar
4
· Visningar
3 785
Senast: lulski
·
Övr. Hund Någon med tollare här? :) Gör ni något speciellt med dom? Jagar eller så? Det är min absoluta favoritras, och ska jag ha hund...
Svar
8
· Visningar
909
Senast: turbofling
·
Övr. Hund Mina hästar ska snart avmaskas med ivermectin. Jag ville ha moxidectin men det hade dom inte... Nu är jag lite orolig för min...
Svar
13
· Visningar
3 366
Senast: Milosari
·
Övr. Hund på tork i köket,ja hon får vila en stund,men sen är det bad.. Tog henne med på en ridtur i dag,varför undrar jag nu:eek: Hon får ju...
Svar
4
· Visningar
740
Senast: movi
·
Övr. Hund Har en sexmånaders labradorvalp som har ett mycket lustigt sätt att sitta. Hon har suttit så lite då och då sen vi fick hem henne, men...
2
Svar
26
· Visningar
7 313
Senast: SoCameA
·
Övr. Hund Jag har nu fått hem en hund på 1½ år för att vänja henne lite med "livet i den stora världen" (dvs, livet utanför kenneln). :) Nu är...
Svar
1
· Visningar
677
Övr. Hund Igår kväll runt nio somnade hon in i mina armar. Det gick väldigt lugnt och snabbt till väga, hon tyckte det var lite speciellt att få...
2
Svar
36
· Visningar
2 346
Senast: Aliide
·
Övr. Hund Om man har en hund man tror sig vara lämplig och en önskan att muntra upp lite människor, hur går man till väga? Har surfat men...
Svar
4
· Visningar
1 517
Senast: sommarvind
·
S
Övr. Hund Funderar på en valp efter en tik med följande poäng på mentalbeskrivning. Det är en synnerligen trevlig hund när man träffar henne så...
Svar
19
· Visningar
3 401
Senast: softclix
·
T
Övr. Hund Har varit hundvakt till en tik av denna ras men hon var inte alls som jag trodde (efter allt jag läst) Denna tik var lite sävlig, lugn...
Svar
1
· Visningar
853
Senast: Lenis
·
Övr. Hund En hundras jag är intresserad av....nån som vill berätta lite mer om den??
Svar
7
· Visningar
3 753
Senast: peligrozzo
·
Övr. Hund Mätte just min niomånader gammal kooiker, och insåg efter att ha kontrollmätt ca tre gånger att han faktiskt är 45,5 cm... SKIT...
Svar
5
· Visningar
1 061
B
Övr. Hund Det finns hundratals trådar med diverse övriga raser men har inte hittat nån med flatcoated retriver, finns det några flat människor...
2
Svar
36
· Visningar
2 568
Senast: movi
·
Övr. Hund Min kompis sa att den här typen av träning behövs för att en polishund ska klara av allt våld som den utsätts för och för att den ska...
2
Svar
36
· Visningar
2 656
Senast: Orvar
·
Övr. Hund Ögonen har öppnats + att de redan är uppe och knatar på sina korta små ben :eek: :D Lite svajigt och så, men ändå...
2
Svar
21
· Visningar
1 800
Senast: Rotterö
·
Övr. Hund Jag ska flytta hemifrån i veckan och har nu börjat gått i hundtankar. Jag har kollat med ekonomin och tid osv och ja, det det går att...
2 3
Svar
41
· Visningar
3 928
Senast: Hot Shot
·
L
Övr. Hund Någon som har erfarenhet av den rasen? :love: Skriv allt du kan komma på :)
Svar
3
· Visningar
4 274
Senast: Nikkis
·
Övr. Hund tänkte vi kunde ha en tråd där vi gissar hundraser! jag börjar med min hund :love: lite bilder på honom... ett tips: det är en...
8 9 10
Svar
191
· Visningar
10 617
Senast: SaraN
·
Övr. Hund Lämnar frågan helt öppet: Någon här som har erfarenhet av rasen?
Svar
10
· Visningar
5 670
Senast: Pigan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Oseriös avel 2023
  • kattförsäkring
  • Annonsera mera hundar 2