dalmatiner??

Sv: dalmatiner??

är det vanligt att man är med på veterinär besiktningen?:crazy:

Nej, den brukar uppfödaren se till att den blir gjord, och så får man papper på den. Men, vill du vara med så ser jag ingen anledning att du inte ska vara det...

okej för jag tänkte att jag skulle vara med bara så att dom inte blir
shockade eller nåt

Hur går det? Har du fårr hem en liten prickig tös idag?
I så fall vill vi ju se bilder på underverket;)

Så fin :) Jag känner en dalmis-pojke, han är verkligen en supergo hund :love: Fast matgalen ;)

Jättesöt kille!:love:
Jag vill se massa bilder på honom :bump:
Dalmatiner är nog matgalna...min tjej är värre än alla labradorer tillsammans :angel:

Grattis till nytillskottet! Han är jättefin!
Jag kommer också skaffa mig en dalmatiner någon gång, snart hoppas jag ;)

Är du medlem på www.dalmatiner.forum24.se än? Det är nästan ett måste ;) När man väl blivit medlem kommer man aldrig därifrån. Trevliga människor i olika åldrar och med olika erfarenheter, alla villiga att hjälpa med minsta lilla sak som kan komma upp :)

Liknande trådar

Övr. Hund Jag och sambo ska skaffa hund. 😊 Både han och jag jobbar skift och han jobbar mestadels natt. Det här innebär att vi har ett glapp 3ggr...
Svar
8
· Visningar
1 267
Senast: Kajsalisa
·
Övr. Hund Hej, Jag och min sambo skaffade hund i mars, en springer spaniel hane. Vi har sen innan pratat om att vi gärna skulle ha två hundar. Vi...
2
Svar
25
· Visningar
1 940
R
Övr. Hund Jag ska kanske åka och titta på en hund utställning i helgen. Jag har bara varit på pytte små utställningar förut och den som jag kanske...
10 11 12
Svar
220
· Visningar
6 482
Senast: Raderad medlem 149524
·
Övr. Hund Vi passar ibland en äldre hund (11 år troligen korsning bichon havanais och terrier av något slag) som alltid haft svårt att vara ensam...
Svar
2
· Visningar
388

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka