Sv: Agilitytråden!
Haha eller hur .
Okej, jag är inte så insatt i allt som rör sig om cert hit och champion dit haha.
Haha eller hur .
Okej, jag är inte så insatt i allt som rör sig om cert hit och champion dit haha.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Har tänkt nån gång att man kanske skulle ställa ut vovven. Mest för skoj skull och för att det är bra socialträning.
Men fröken feminin blir hon nog inte. Hon ser mer ut som en raggsocka än en söt nallebjörn.
Ska vi synas på SM då?
Har ju dessutom TVÅ olika SM att vinna då!
En av fördelarna med blandras.
Så nu är det bara att sätta igång och träna.
Ja är kanske någon gammal regel som har med aveln att göra, att uppfödarna får mer intresse om deras avelshundar är både prisbelönta på utställning och duktiga på banan!
Men ändå lite skumt att det hör ihop så, jag menar att en avelshingst som gått svår hoppning och ställts ut ger mer intresserade för aveln kan man ju förstå tex, men att den skulle behöva vara utställd för att få hoppa större klass eller liknande är ju skumt Kanske någon som kan förklara grejen
Vi ses ju imorgon , jag har inte varit på någon poängtävling tidigare för jag har inte varit hemma när de varit (och sen är ju Milla inte 18 månader förrän den 27:e november) men de i min grupp som varit där säger att det är kul, det är ju på skoj.
Vad jag har förstått så samlas man först och hjälps åt att bygga banorna och sen kör man. Anmälan på plats.
Ang långhopp så tror jag säkert du kan snickra ihop det själv. Det är nog inte helt fel att sätta ett vinkeljärn förutom spik eller skruv så de blir stabilare.
Ja, det borde gå att snickra långhopp ganska enkelt, men jag tror inte vi hinner med det innan tävlingen... Har en slalom i trädgården med 8 pinnar, det är kanon att ha! Det enda som inte är naturligt för hunden!
Ja, vi borde väl tävla i samma klass då va? Visst har du en svart/röd DP? För att hitta mig, letar du efter en skällig liten röd DP, och matte som är kort och har blonda garn-dreads Jag går ev med sambon och vår dotter. Hoppas det blir sånt här väder imorgon också!
Nån som har koll på när nästa tävling är i skåne?? Är det inga fler detta året?