Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

T
Övr. Hund Är det normalt att en nyvalpad tik har ca 39 grader ett tag efter valpning?? Hon fick valparna igår morse. Hon är även lite kräsen...
Svar
4
· Visningar
766
Senast: trolli
·
Övr. Hund Finns en annns inne på vovve.net om sarloos wolfhound, med film & allt, och de ser ju verkligen varglika ut...
Svar
2
· Visningar
799
Övr. Hund Min rottis tik har börjat dräggla. När hon vaknade i morse så va hon blöt som hon hade badat. Huvud hals. Det blir en stor pål när hon...
Svar
12
· Visningar
2 009
Senast: Rotterö
·
Övr. Hund Ja som rubriken lyder..Hur gör man? Ska sätta mej i bilen imorgon bitti och åka 20 mil enkel resa för att titta på en hanhund som...
Svar
6
· Visningar
7 742
Senast: Miiip
·
Övr. Hund Hejsan! idag ska jag iväg me min store bäst och göra en HD och AD röntgen!!! jag är supernervös!!!!:crazy: hoppas allt går bra!:)
Svar
8
· Visningar
838
Senast: Svalan
·
Övr. Hund Vad tycker ni om det "fodret"? Pratade med en tjej i djuraffären om det och hon tyckte inte att man skulle ge det som foder till...
Svar
17
· Visningar
1 464
Senast: Aliide
·
A
Övr. Hund Tyckte de här klippen var lite roliga, skyddstävling från gamla DDR-tiden, viss likhet med svenskskyddet, iallafall ärmen de använder...
Svar
0
· Visningar
877
Senast: Amon
·
Övr. Hund Jag skulle tycka att det var roligt att få min hund bedömd på en utställning, men jag vet redan nu att han är för stor enligt...
Svar
13
· Visningar
1 200
Senast: cassiopeja
·
K
Övr. Hund snälla någon svara på mitt förra in lägg! har pratat med vet men de tycker jag ska vänta har en så obehaglig känsla:cry:
Svar
2
· Visningar
729
Senast: kila
·
H
Övr. Hund 1) på min hunds pappa står det NJ(L)CH och jag förstår inte just den betäckningen, kan någon förklara den för mig? Jag förstå att det...
Svar
2
· Visningar
714
Senast: Gnist
·
Övr. Hund Någon som vet vad trampdynor är gjorda av? Hår som noshörningens horn, eller något annat?
Svar
2
· Visningar
712
Senast: sussisus
·
P
Övr. Hund Hej! Jag är otroligt sugen på att skaffa en Jack Russell & nu vill jag höra om era erfarenheter av rasen! T ex hur du hittade just...
2 3
Svar
48
· Visningar
3 649
Senast: zzz
·
T
Övr. Hund Läs " Nyvalpad tik",här är fortsättningen.. Jag hade en till fundering. Hon flåsar ibland nu även efter valpningen. Är det något att...
Svar
2
· Visningar
1 303
Senast: Javan
·
Övr. Hund Nu har jag både sett och hört uttrycket flera gånger och jag undrar vad som egentligen menas? För inte är väl hanhundsägare intresserade...
Svar
12
· Visningar
1 168
Senast: Grana
·
Övr. Hund Någon gång visste jag att det äntligen skulle hända ;) Som dom flesta vet, så har ju jag Amstaff och Staff hemma, eller kanske mer...
Svar
18
· Visningar
1 449
Senast: Lupin
·
Övr. Hund Är det bara vinthundar som är rasistiska eller är det fler raser? Jag trodde min Italienare var rädd för alla hundar men så har jag lärt...
2
Svar
32
· Visningar
2 486
Senast: Bebben
·
T
Övr. Hund Min tik fick inatt två små valpar,en tik och en hane! Så fina :) Har hört att det är bra att ge tiken välling efter valpning. Är det...
Svar
11
· Visningar
2 501
Senast: trolli
·
O
Övr. Hund Jag är ny hundägare och kan ingenting om hundfoder. jag vill ge det absolut bästa till mina valpar, oavsett hur mycket det kostar, så...
2
Svar
23
· Visningar
2 710
Senast: fetanten
·
Övr. Hund .. självklart säger de flesta utan att tveka. Men när man står där ensam med valpis och ett gäng okända hundägare + instruktör ...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 297
Senast: Calazirya
·
Övr. Hund Min tax har sedan i sommras haft utslag eller hur man ska säga på magen. Har varit hos två olika veterinärer med honom. Den ena tittade...
Svar
11
· Visningar
1 706
Senast: Milosari
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka