Bli låst ?

Sv: Bli låst ?

När jag hade haft min hund några månader kände jag mig lite låst och tänkte att jag kanske skulle väntat tills jag var lite äldre med att skaffa hund. Men så fort hunden blev äldre så gick det över.

Det är ju egentligen bara första månaderna som man är låst (eller det beror ju på vad man vill göra), men nu för tiden gör jag allt jag vill göra och det är inget hinder att jag har hund. Jag festar ganska ofta, åker utomlands ibland osv :)

Iofs går jag ju ofta hem tidigare än "alla andra" för att jag ska hem till hunden men det är jag tacksam för när jag vaknar morgonen efter.. :D

Sv: Bli låst ?

Jag känner mig rätt låst ibland ja, speciellt den första valptiden, men det är ju absolut värt det. Vi lämnar bort vår hund till mina föräldrar ca 1-2 nätter varannan vecka då det kör ihop sig med jobb och så, eller om man ska ha fest hemma eller något. Jag har turen att ofta kunna ta med mig hunden till jobbet också, annars skulle det köra ihop sig. Hon är även med i stallet flera gånger i veckan.

Liknande trådar

Hundträning Hunden min gnäller KONSTANT så fort vi inte är hemma. Hemma säger den nästan aldrig någonting. Men så fort vi åker i bilen, eller åker...
Svar
8
· Visningar
1 335
Senast: Nota
·
R
Övr. Hund Dethär är kanske en dum och pinsam fråga. Och jag känner mig redan o kunnig och som en dålig matte för att det hände och för att jag...
Svar
13
· Visningar
1 294
Senast: Red_Chili
·
Övr. Hund Jag har en pomeraniantik på 6 år, som är en väldigt känslig individ. Det har tagit fram tills i år att få henne trygg nog att vara ensam...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 933
Senast: lilstar
·
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
28
· Visningar
3 496
Senast: malumbub
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka