Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

S
Övr. Hund Ja, nu är det så att jag har haft min hund hos en familj i snart 4 veckor. Kunde inte ta hem henne till mamma och pappa när jag och...
Svar
7
· Visningar
1 076
Senast: Nikkis
·
Övr. Hund Hittade den här annonsen nyss http://www.blocket.se/vi/13943676.htm?ca=11_s Om man sätter ut en tik på helfoder, får man verkligen ta...
Svar
18
· Visningar
1 430
Senast: tuaphua
·
F
Övr. Hund Nu har jag bestämt mig för att köpa en dvärgschnauzer. Har haft sån enorm hundabstinens sen vi var tvugna att ta bort våra gamla golden...
Svar
7
· Visningar
1 635
Senast: Fragancia
·
Övr. Hund Fick precic höra att 2 av hanarna i min ena tiks kull har upptäckts OCD på när de röntgades. Av 9 valpar är 3 oröntgade (en av dessa är...
Svar
1
· Visningar
924
Övr. Hund Börjar det gå utför nu...? :cry: Hur långt måste man kämpa? Bör man skämmas om man inte vill slåss in i det sista? Gamla...
4 5 6
Svar
105
· Visningar
7 316
Senast: Fiffi1
·
Övr. Hund En tråd för höstbilder och en tråd för höstfilmer!:) Kan tyvärr inte filma så länge med mobilen, men det får duga...
Svar
2
· Visningar
936
Övr. Hund vad göra åt det? Fattar inte varför för hon är van att vara själv hemma och har alltid mat, vatten och tuggrej/ leksaker att pyssla...
Svar
14
· Visningar
2 383
Senast: Rotterö
·
Övr. Hund Är jag idag! Har debuterat lydnad med Nemi, 148,5 poäng! Är så stolt över henne, hade inte klantiga matte, dvs jag, fått hjärnsläpp och...
Svar
13
· Visningar
1 007
Övr. Hund ..hur är de? Har blivit erbjuden att vara fodervärd och ska kanske åka & kika men vill gärna höra vad ni bukare tycker. Har bara träffat...
Svar
6
· Visningar
886
Senast: Halali
·
G
Övr. Hund Någon som har erfarenheter av det? Anledningen till att jag funderar på att kastrera min nu 2½ åriga hanhund är den att jag upplever...
2
Svar
24
· Visningar
4 030
Senast: Aliide
·
Övr. Hund Såg att ni varit i Frankrike o härjat runt... http://www.aftonbladet.se/nyheter/article1085399.ab
Svar
16
· Visningar
1 660
Senast: Calazirya
·
Övr. Hund Nu börjar det urarta tycker jag.. Valpis börjar bli rätt stor nu och vet nog inte om det själv riktigt. Han och katten har varit...
Svar
12
· Visningar
3 093
Senast: Catthhh
·
Övr. Hund Har blivit nyfiken på den rasen. Är det någon här som har en sån eller som vet något om dom som är värt att veta?
2
Svar
27
· Visningar
5 508
Senast: true_blue
·
Övr. Hund Hur gör man för att få hunden att förstå att den ska ta det lugnt och slappna av innomhus? På min chihuahua (3 mån gammal) så är det...
Svar
3
· Visningar
1 525
Senast: malllle
·
S
Övr. Hund Är det nån mer som varit med om att spenarna plötsligt börjat vända sig inåt? Inte de längst ner utan de som sitter längst upp. Orsaken...
Svar
1
· Visningar
737
A
Övr. Hund Måste bara visa den här filmen. Vår katt Orko och hunden Nelly. Visst är dom söta?! Ang kläderna på hunden, så är filmen från i...
Svar
12
· Visningar
1 117
Senast: Angiie
·
L
Övr. Hund :(:crazy: Funderar när denna, idag vanliga "företeelse" damp ned bland hundfolk? Vill inte tro att det,när man skrapar lite på...
3 4 5
Svar
92
· Visningar
7 172
Senast: jappisen
·
Övr. Hund :eek: Tiden flyger förbi och de små växer som ogräs :love:
2
Svar
26
· Visningar
1 756
Senast: Ciindy
·
O
Övr. Hund Vi har en jättedyr svart skinnsoffa hemma. Min sambos med andra ord. Den har börjat bli repig tack vare mina valpars klor. jag har...
2
Svar
24
· Visningar
7 216
Senast: Vaccan
·
O
Övr. Hund min valp är hela tiden blöt under ögonen.. mestadels iaf, och jag förstår inte varför. har frågat min vetirenär men han kunde inte...
Svar
15
· Visningar
6 419
Senast: Zizzy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka