Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Nu i veckan har jag insett hur gammal min hund faktiskt är... En grand danoistik som blev 11 i somras är givetvis gammal men det har...
Svar
13
· Visningar
1 637
Senast: lulski
·
J
Övr. Hund Ja.. vem har sagt att det är bara vi människor som får festa på helgen?? :devil: Mmmmmm... Dooooogbeeeeeer Förresten...
Svar
13
· Visningar
1 209
Senast: J3O
·
Övr. Hund Finns det utställningar här i sverige för amstaff? Tillåtet att ställa ut utländska med helkupering? Någon som har en skönhet att...
Svar
11
· Visningar
1 398
Senast: Calazirya
·
Övr. Hund Jag och hunden var på utställning igår. Han blev fyra med CK i ökl hanar. Jag är faktiskt jättenöjd med honom och mig. Vi är...
Svar
9
· Visningar
673
Senast: Mysgrisen
·
S
Hundträning Ursäkta en korkad fråga, men var ute i skogen tidigare i dag och då träffade jag på några människor som hade hundarna lösa och själva...
Svar
1
· Visningar
815
Senast: ponny
·
L
Övr. Hund Någon som har något tips på en ovanlig konst som man kan lära sin hund?? :banana:
Svar
5
· Visningar
808
Senast: wtf
·
Övr. Hund Var inne o kollade på en hundpsykolog´s hemsida, där berättade hon att hon använde sig av Bach´s blomsterdroppar:confused: Vad är det...
Svar
1
· Visningar
577
Senast: Isis
·
Övr. Hund Imorse började Harley att både kräkas och ha ganska allvarlig diarré. Det fullkomligt sprutar ut ur honom...och nu oroar jag mig för vad...
Svar
10
· Visningar
1 200
Övr. Hund Visst är väl det ärftligt?
2
Svar
21
· Visningar
2 103
Senast: Gnist
·
H
Övr. Hund har bråttom.. min har 38,9 o har hosta/kräk reflexer!!
Svar
5
· Visningar
7 279
Senast: KickiH
·
S
Övr. Hund Nu har jag sett så många bra fotade hundar. Jag undra vad för kamera som krävs för dessa bilder. Lägg in en bild å skriv vad för kamer...
Svar
18
· Visningar
1 639
Senast: Darina
·
Övr. Hund Här kommer några bilder på min Herta som är sprickfärdig. Hon åt dåligt i morse så nu är det nära (63 dygn från första parning idag)
Svar
9
· Visningar
1 227
Senast: Jeps
·
L
Övr. Hund Har nu bestämt mig för att bli hundägare. :bump: Valpen kommer om 2 veckor. Så nu funderar jag på om ni hade något bra tips om vilket...
2 3
Svar
46
· Visningar
2 831
Senast: Lindyhop
·
C
Övr. Hund Har haft en bekant ute till att fotta hunden och hästen lite och ville bara visa några av bilderna! :D Roxy, Schäfer tik snart 10år
Svar
7
· Visningar
887
Senast: aleksis
·
Övr. Hund Min tik löper just nu, och om två månader kommer mjölken spruta ur juvren :crazy: Mer än en gång har jag hört folk prata om att om man...
Svar
10
· Visningar
846
Senast: Turali
·
S
Övr. Hund Fick ett sms från Glimfeather att hon är ute med Sirius och de blir attackerade av älgloppor och hon undrar om de biter hundar ...
Svar
6
· Visningar
2 208
Senast: Ströga
·
Övr. Hund Jag spyr, har redan kräkts 3ggr. Helt ärligt alltså, jag vill för tillfället inte se eller kännas vid hundkräket!:mad::devil...
2
Svar
30
· Visningar
2 731
Senast: lulski
·
Hundträning Är det någon här som har haft en människoskygg hund men som har lyckats träna bort det? Hur gjorde ni då? Hur lång tid tog det? Finns...
2
Svar
34
· Visningar
7 278
Senast: johann-a
·
M
Övr. Hund Min hund tyx inte tåla nåt foder med kött i, inte ens allergifoder fr veterinären (provat Hill´s o Royal canin). Men jag vet att det...
Svar
19
· Visningar
2 551
Senast: Petnet
·
Övr. Hund http://www.youtube.com/watch?v=m2OC5Z1Fii8
2 3
Svar
54
· Visningar
3 789