Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund För lilltjejen :love:. Hon är alldeles precis 7 månader och visades upp för första gången, på en inofficiell. Skötte sig helt...
Svar
10
· Visningar
848
Senast: Nikkis
·
Övr. Hund Jag har blivit erbjuden att köpa en shäfervalp, en långhårig tik på tre månader. Och trots att ett flertal raser har passerat mitt liv...
2
Svar
27
· Visningar
3 685
Senast: Bansan
·
Övr. Hund idag har tiken som jag ska ta en valp efter valpat!!!:bump: Fem tikar och fyra hanar - alla flatar givetvis :) Lite bruna blev det också...
Svar
11
· Visningar
1 062
Senast: Javan
·
Övr. Hund Hade tänkt att shoppa lite nödvändiga och bra-o-ha grejer till vovvan, men det står still totalt :crazy: Så nu ber jag om tips på vad...
Svar
13
· Visningar
2 076
Senast: Zizzy
·
Övr. Hund Och sin vana trogen så har Gnist varmt och skönt i sitt hus :D Valparna individuellt
Svar
11
· Visningar
873
Senast: Grana
·
Övr. Hund Vill se roliga, annorlunda bilder på eran/era hundar.. här kommer mina bidrag: Kastar ingen åt en får man väl...
2
Svar
25
· Visningar
3 051
Senast: HeRomer
·
Övr. Hund Vilka här har valp hemma just nu? Berätta gärna om ras, ålder och hur valpen är. Vilken är valpens värsta resp. bästa egenskap? Och lägg...
2
Svar
28
· Visningar
2 769
Senast: Calazirya
·
Övr. Hund Har en Liiiiten blandrastik som ska valpa vilken dag som helst. Allt gott å väl! Men nu har jag fått nojja. Vi har tre STORA...
Svar
5
· Visningar
890
Senast: Grana
·
T
Övr. Hund Är så glad idag, då valpis hade sitt examens prov på valpkursen! Och hon var så duktig och fick högsta betyg! Tänk vad glad man är för...
Svar
2
· Visningar
581
Senast: Svalan
·
Övr. Hund Jag tycker det är ypperligt! Finns så många som lägger ner tid, arbete, svett och tårar och för att inte tala om pengar på sitt...
Svar
10
· Visningar
1 014
Senast: Zizzy
·
G
  • Låst
Övr. Hund Nu ska ni få se på världens finaste hundras föruom Siberian huskyn förstås. Saarloos wolfhound, en Holländsk ras som framkommit ur...
22 23 24
Svar
474
· Visningar
75 949
Senast: Otter
·
Övr. Hund Jag har ju sen ca 1½ år tillbaka en BC hane som jag fick som omplacering. Han är lite petig med vilka hundar han trivs med, men hittils...
Svar
9
· Visningar
1 100
Senast: Migo
·
I
Övr. Hund spinoff på tråden "man vet att man äger en...". Tänkte det vore roligt att höra vad hundägare har för fördomar mot andra raser än "sin...
2 3
Svar
53
· Visningar
4 367
Senast: jackson
·
Z
Övr. Hund För ett tag sen såg jag en film på tv som handlade om en man som råkar ut för en trafikolycka. När han senare vaknar har han blivit...
Svar
9
· Visningar
1 255
Senast: donna82
·
H
Övr. Hund Ja vi har redan två tikar som är 2 år o 8 mån o 1 år 10 mån. Har hittat en tik till som vi är mkt intresserad av, Undrar om det e mkt...
2
Svar
30
· Visningar
2 908
Senast: Elma_vip
·
Övr. Hund Har lite frågor och funderingar som jag tänkte att ni kanske kan hjälpa mig med. Då jag nu ska arbeta mycket mer än jag gjort tidigare...
Svar
4
· Visningar
916
Senast: quintess
·
Övr. Hund "Saarloos wolfhond är en unik, aktiv och krävande sällskapshund" Inte fan skulle jag sätta den 'rasen' under den kategorin...
Svar
5
· Visningar
821
Senast: MinIan
·
Övr. Hund Riesenherren (3 år) har i sitt tidigare hem bott med idel hanar. Varit en hel del hos uppfödaren och då umgåtts med bara tikar. Nemas...
Svar
9
· Visningar
1 100
Senast: Hawaii
·
N
Övr. Hund Bara en liten fundering jag kom på ang om man träffar på en varg i skogen. Första tanken e väl som sagt o kuta därifrån, eller...
2 3
Svar
46
· Visningar
6 423
Övr. Hund Nu vill jag se era finaste bilder på era hundar, kanske i en vacker natur, ett underbart uttryck eller de vildaste färger men allt ska...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
4 755
Senast: startpompe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka