Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund har hittat en ras jag verkligen vill ha, english toy terrier :love: men dom föds inte så ofta...så nu till saken. jag har hittat en... 2
Svar
23
· Visningar
1 951
Senast: Zizzy
·
R
Övr. Hund Vad kan det finnas för orsaker till att min snart 6 mån tik efter att ha varit rumsren i flera månader börjat bajsa och kissa inne...
Svar
9
· Visningar
857
Senast: Raderad medlem 19815
·
Övr. Hund Slöläser annonser på hundar på Blocket, leter efter en ersättare till min avatarhund. Jag kan mycket väl tänka mig en blandrashund den... 2 3 4
Svar
67
· Visningar
4 161
Senast: pernilla_s
·
Övr. Hund Vackra Old english sheepdogs (far och son!) på höstpromenad! Kramas på gräsmattan! Sötnosar:
Svar
3
· Visningar
675
Senast: Calazirya
·
A
Övr. Hund Undrar om någon har erfarenhet av det lite "dyrare" hundfodret på Lidl? Kostar runt 70:- för 5 kg. Ser väldigt proffsigt ut på påsen...
Svar
9
· Visningar
12 663
D
Övr. Hund Hej är så rädd om min lilla tik nu! Min belgiska terv har fått mycket bruna flyningar igår kväll och hon är i 7-8:e veckan nu. Jag... 2
Svar
22
· Visningar
16 812
Senast: Trolltyg
·
K
Övr. Hund Valpis har ställts ut ganska intensivt i år - 12 ggr. hittills. Mest på inofficiella. På dessa inofficiella utställningar är det ju... 2
Svar
21
· Visningar
2 391
Senast: elmelts
·
Övr. Hund Kan någon vänlig själ hjälpa mig att reda ut skillnaden på att ställa ut den 3-4 januari (internationell utställning) och den 5-6...
Svar
15
· Visningar
946
Senast: Zizzy
·
S
Övr. Hund Har försökt para min hanhund idag. Först var tiken ointresserad och inte alls villig. Sen ändrade hon beteende och ställde upp sig, la...
Svar
9
· Visningar
1 165
Senast: diartistakasha
·
Övr. Hund Någon som har varit på någon ev dessa kurser med sin hund och löst något problem? Min uppfattning av bhk är att de har svårt att hjälpa...
Svar
13
· Visningar
1 803
Senast: xaheena
·
I
Övr. Hund Hej alla! Jag blev medlem idag. Ibland tar jag hand om andras hundar när ägarna är bortresta. Nu har jag två hundar hos mig. En av dem...
Svar
4
· Visningar
12 460
Senast: Blinkblink
·
B
Övr. Hund Hej! Jag undrar kanman ge råköttfärs till hundar han är ca9 mån. jag har hört att råköttfärs och rivna morötter ska vara bra, någon...
Svar
5
· Visningar
808
Senast: Zqathan
·
S
Övr. Hund Min pappa har plötsligt bestämt sig för att titta på en valp. Han rev ut en annons på cavalier king charles spaniel valpar. Hur är de...
Svar
14
· Visningar
1 276
Senast: Svalan
·
Övr. Hund Jag är SÅ STOLT över min lilla älskling att jag skulle kunna käka upp honom:love: Ställde ut Nero i Uppsala igår, Inoff. givetvis då han... 2
Svar
23
· Visningar
1 876
Senast: linafina
·
Övr. Hund Mammas lilla valp blir INTE av med masken! (Spolmask trodde vi först.) Hon är nu fem månader gammal, mamma har haft den sedan den var...
Svar
18
· Visningar
3 400
Övr. Hund Ja vad ligger det på egentligen att låta en hundtrimmare klippa en mellanpudel?
Svar
6
· Visningar
4 907
Senast: Gnist
·
Övr. Hund Som rubriken säger så undrar jag om man kan byta namn på en hund som är 1,5 år eller om det blir väldigt jobbigt för hunden. Vi har en...
Svar
7
· Visningar
11 047
Senast: Zqathan
·
Övr. Hund Här är lite nya bilder på min tik som växer som O gräs. 17 mån http://www.pixbox.se/pic_show_id15760033.html
Svar
4
· Visningar
856
Senast: Kalinsi
·
Övr. Hund Jag undrar hur era promenader ser ut? Vad gör ni till vardags och vad gör ni t.ex. på helgerna(eller när ni lägger mer tid)? Har ni...
Svar
6
· Visningar
1 011
Senast: kvandi
·
Övr. Hund Hur lång tid tar det innan hunden slutar att klia sig efter behandling? Min hund fick första behandlingen i torsdags, men kliar sig...
Svar
16
· Visningar
3 331
Senast: peace
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka