Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Z
Övr. Hund Nåt jag observerat i tidningar många gånger när en hund bitit någon. Då är rubriken: Pitbull bet, schäfer bet, rottweiler bet osv...
Svar
3
· Visningar
760
Senast: escodobe
·
Övr. Hund Jag skulle tycka det vore skönt att ha någon som kan gå ut med min hund ett par dagar i veckan. En dag är det ett lunchträningspass som...
Svar
18
· Visningar
4 301
Senast: Bellatrix
·
N
Övr. Hund Vår valp bröt benet när hon var 3½ månad och har precis friskförklarats nu vid sju månaders ålder. Särskilt mycket träning har det...
Svar
8
· Visningar
4 042
Senast: nässla
·
Övr. Hund en 7 årig peruansk nakenhund med skitdåliga tänder, är det nåt som går att få ut på försäkringen? vet inte vilket företag han är...
Svar
12
· Visningar
1 193
Senast: escodobe
·
W
Övr. Hund Som några av er kanske minns fick min lilla valp ett cherryey för några månader sedan, tack buke för er hjälp den gången...
2
Svar
38
· Visningar
14 140
Senast: Calazirya
·
S
Övr. Hund I måndags kastrerad vi våran hane. Dom sydde han och stygnen skulle tas bort om ca 10 dagar. Men nu har han lyckats få av sej tratten...
Svar
6
· Visningar
834
Senast: TinyWiny
·
O
Övr. Hund Jag bor som sagt utomlands, och jag vill skaffa hundpass till mina valpar. mest för att jag antagligen inte kommer bo här för evigt, men...
Svar
3
· Visningar
1 575
Senast: Ramona
·
Övr. Hund Satt och funderade lite:idea: om hur poliserna tränar sina hundar. Tränar de "mjuka" el. "hårda" metoden? Använder de godis, leksaker...
12 13 14
Svar
273
· Visningar
18 364
Senast: Jadzia
·
Övr. Hund Hej hej. Jag letar efter en bok som jag sett ute i handeln för ett bra tag sen. Har letat men kan inte hitta den. Det är en bok som man...
Svar
5
· Visningar
2 248
Senast: Nikkis
·
C
Övr. Hund :cry: Min älskade tös.. Min rottweiler, Chiba, är ganska speciell. Hon är vääärldens goaste mot mig men på senaste har hon blivit lurig...
6 7 8
Svar
148
· Visningar
8 489
Senast: Boan
·
G
Övr. Hund Hej, till och börja med är jag helt okunnig inom hundar, men frågar på min systers vägnar. Det är så att henne unghund (8 mån) "gnager"...
Svar
8
· Visningar
938
Senast: Solis
·
I
Övr. Hund hej undar omn här har en tollare... är dom trevliga?? berätt hur dom är hopas på svar..:rofl:
Svar
7
· Visningar
1 467
Senast: lollolisa
·
Övr. Hund Jag undrar om det finns en enkel lista på vilka raser som behöver göra vilka tester innan man sätter de i avel. Vilka raser behöver...
Svar
10
· Visningar
1 755
Senast: Duvan
·
T
Övr. Hund Hejsan! Vill höra om det finns någon som har erfarenhet av jack russel som familjehund? Vi har tre barn som är 5, 10 och 14 år gamla...
2 3
Svar
40
· Visningar
3 307
Senast: jackson
·
Övr. Hund Jag fick ett varningssamtal från ”någon”. För 14 dagar sedan kom det in massor av chihuahua till Sverige från Spanien via...
Svar
5
· Visningar
1 067
Senast: Nattis
·
H
Övr. Hund Tog massa nya bilder på vovvarna som a tyckte blev riktigt bra :angel: Kommentera gärna.. Finns andra mappar med, med vovvarna:)...
Svar
4
· Visningar
707
Senast: HeRomer
·
Övr. Hund Som rubriken =) Vilken olja är bäst att ge i fodret för att hunden ska bli extra fin i pälsen? Olivolja, rapsolja? Vanlig matolja? Vad...
2
Svar
27
· Visningar
27 086
Senast: Zizzy
·
Övr. Hund Vilken dag, hur många och hur blir fördelningen tror ni? Vinnaren kan få ett signerat tassavtryck :D ;)
2 3 4
Svar
72
· Visningar
4 654
Senast: verrdogan
·
Övr. Hund Lite nyfiken då jag skall teckna försäkringar för våra vovvar. Vart har ni era hundar försäkrade? Varför i just det bolaget...
Svar
13
· Visningar
919
Övr. Hund Måste bara berätta om vår lilla incident idag :D Jag var ute o hämtade hästen i hagen i eftermiddags och Milo stannade som vanligt...
Svar
7
· Visningar
1 071
Senast: amarillo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka