Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundträning På utställning... Min vackra tik backar från domaren när han/hon ska kolla tänderna =klass två:cry:. Hon är verkligen snygg, och hemma...
Svar
8
· Visningar
4 521
Senast: Dorro
·
I
Övr. Hund Ordet är fritt! Positivt, negativt jag vill höra allt.
Svar
18
· Visningar
5 633
Övr. Hund Vill bara säga tack sommarvind för din snurriga tråd, där hittade jag ammacentralens hemsida. Jag har precis ringt till dem och...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
4 071
Senast: Zizzy
·
Övr. Hund Hej, Jag och sambon är sådana där vidriga djurmänniskor som vill ha precis alla djur vi kan komma åt. Tyvärr är det så att sambon är...
2
Svar
23
· Visningar
5 765
Senast: hillevie
·
K
Övr. Hund Kaisa, min English Toy Terrier tik på 8år: Simba, min Chow Chow hane som också är 8år: Olle - Chihuahua 6år & Molly -...
Svar
4
· Visningar
1 039
Senast: Kalinsi
·
Övr. Hund Jag har aldrig gjort det!! Jag är rädd att ngn tar hunden eller att dom råkar slita sig...
4 5 6
Svar
112
· Visningar
6 214
Senast: donna82
·
Övr. Hund Några bra tips om vart man kan köpa bra & till hyfsat pris kläder att ha på sig när man tränar på brukshundsklubben?
Svar
3
· Visningar
970
Senast: Gilly
·
Övr. Hund Kan man ha pälsglans på hundar? :idea: Min collie har lätt för att fån tovar bakom öronen och han tycker det är supertråkigt att bli...
Svar
4
· Visningar
906
Senast: Annielee
·
Övr. Hund Jag är inte så haj på detta med hundfoder om jag ska vara ärlig.:o Dock så är jag väldigt mån om min (schäfer)valpis som är 4 månader...
2 3
Svar
55
· Visningar
3 761
Senast: Lady_A
·
G
Övr. Hund Tiken är 5 år och har haft kull innan, Hon fick på 19 dygnet lite bruna flytningar. Såg fläckar på hennes sovplats så det är alltså inte...
Svar
17
· Visningar
17 235
Senast: donna82
·
Övr. Hund Finns det någon som känner till någon privat hundtränare eller dito hundkurser som inte är försent att anmäla sig till nu i höst/vinter...
Svar
3
· Visningar
1 460
Senast: Clintan
·
Övr. Hund min labbe har kliat sig och fått röda utslag på huden sedan min hundvakt lämnade honom. han hade badat en del i havet och rullat sig i...
Svar
13
· Visningar
1 136
Senast: Brandgul
·
S
Övr. Hund Här kommer nya bilder på min rottis tik Molly! Varning för bildbomb!Kommentera gärna :D [/IMG] [/IMG] Sen blir resten adresser :D...
Svar
12
· Visningar
1 130
Senast: Rotterö
·
Övr. Hund Hur gammal ska hanhunden minst vara innan kastrering? Finns det några nackdelar med kastrering förutom det självklara att hunden inte...
Svar
8
· Visningar
908
·
K
Övr. Hund Som några av Er vet så är mammas och min English Toy Terrier tik Linda blind pga katarakt (gråstarr). Jag har tidigare berättat om hur...
Svar
5
· Visningar
950
·
Övr. Hund någon här som har en fralla? Jag funderar på att utöka med ännu en vovve och har läst om frallor dom verkar trevliga. Tipsa gärna om...
Svar
19
· Visningar
2 777
Senast: YaYa
·
R
Övr. Hund Har letat igenom hela SBKsoch SKKs hemsidor på jakt efter championbeteckningarna men hittar inget. Var finns beskrivningar på vad...
Svar
2
· Visningar
709
Senast: Raderad medlem 19815
·
Övr. Hund .... när man är på träning och det verkligen inte går bra. Jag blir så frustrerad, vi kan ju! :cool: Men idag hade han noll kontakt...
Svar
4
· Visningar
790
Senast: YorkWann
·
Övr. Hund hej! jag har skickat in en intresse anmälan att bli fodervärd åt en valp/avelstik för försvarsmakten. har fått svar att jag kommer...
Svar
15
· Visningar
4 504
Senast: Zizzy
·
T
Övr. Hund Måste bara få prata av mig... var ute med hundarna på en härlig promenad, och vi stannade på en äng och lekte lite med bollen vi hade...
Svar
6
· Visningar
841
Senast: Texas
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka