Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund En hane var som tittade ut först :D
2 3
Svar
46
· Visningar
2 691
Senast: Tusse2
·
B
Övr. Hund jag har bestämt mig för att jag någon gång inom snar framtid ska köpa mig en sådan här, men jag har inte den blekaste om vad det är för...
Svar
3
· Visningar
848
Senast: Kimz0r
·
L
Övr. Hund Blev uppringd av Midas uppfödare idag, en kennel hade ringt och varit jätteintresserad av Midas, som HANHUND.. Tyckt att hans resultat...
Svar
19
· Visningar
1 381
Övr. Hund med vovven idag: Klippa klorna Bada Fram med klippmaskin och sax,frisera till utställningen den 27e Kamma/borsta Vad gör jag...
Svar
4
· Visningar
745
Senast: Zita
·
Övr. Hund Jag och några vänner begav oss iväg för lite hundträning och strandpromenad med hundarna. Körde lite rapport med min dvärgpinscher...
Svar
8
· Visningar
855
Senast: Meibla
·
Övr. Hund Nån som vet när andra sprutan skall tas när det gäller valp? Jag har totalt glömt det trots att vi har två hundar till som vi...
Svar
2
· Visningar
608
Senast: Linduzz
·
Övr. Hund Har en riktigsmarting till hund, ha öppnar dörrar åtalla håll, öppnar fönter osv. Idag var jag i Göteborg en stund och hundarna fick...
Svar
10
· Visningar
1 042
Senast: diartistakasha
·
Övr. Hund Chihuahua trenden alltså. De senaste månaderna har jag som ivrig blocketläsare ( älskar att läsa alla djurannonserna i mitt närområde..)...
Svar
13
· Visningar
1 467
Senast: Gabbi
·
Övr. Hund Vad har ni för försäkring? Sitter här och kollar på olika försäkringar till nya valpen (blandis). De som gör mig så fundersam är att...
Svar
12
· Visningar
1 106
Senast: lewellyn
·
Övr. Hund Någon som har en sån? Vill veta allt om hur dem är. Vill så gärna importera en lite längre fram
Svar
2
· Visningar
1 029
S
Övr. Hund Ger ni/du din hund mat? Hur ofta tycker du att en hund ska ha mat? vad tycker du om att ha hunden pa losdrift? vad ar...
2
Svar
22
· Visningar
1 823
Senast: SomethingLovish
·
Övr. Hund .....Var han allergisk mot min lille vovve.:( Så som han har kliat sig.....men i går och i dag har han knappt inte kliat sig något...
Svar
13
· Visningar
6 208
Senast: Naggur
·
Övr. Hund har en engelsk springer spaniel som jag vill klippa kort, ta bort det mesta av alla fanor osv. mamma tycker att det är elakt, jag...
2 3
Svar
43
· Visningar
4 559
Senast: wtf
·
Övr. Hund Hur länge kan jag skylla på att min tjejja har valphull? ;) När kan jag räkna med att valphullet försvunnit och konstatera att hon i...
Svar
9
· Visningar
4 681
Senast: Amha
·
Övr. Hund För fyra månader flyttade vi till gård. Med gården följde en jättetrevlig och vacker kastrerad hankatt. Till problemet.... vår JR hanne...
Svar
8
· Visningar
1 011
Senast: Amha
·
Övr. Hund Jag kommer att se mig om efter en till hund, då min schäfer börjar bli till åren (9år) Då blir det en BC, Men tills vidare kan väl ni...
Svar
7
· Visningar
1 611
Senast: Migo
·
H
Övr. Hund Vad tycker ni om Fransk Bulldog ? Rasen i allmänhet, ..
2
Svar
37
· Visningar
5 564
Senast: Lupin
·
M
Övr. Hund Är så glad! Ni som kanske läste min tråd jag skrev för några veckor sen, vet att jag länge funderat på att skaffa en hund. Har varit...
Svar
11
· Visningar
965
Senast: nyponros
·
P
Övr. Hund Vad anser ni om denna matbar: http://grand-prix.se/product_info.php/products_id/3458 Har ni några erfarenheter av den? Bra/dåliga...
Svar
2
· Visningar
681
Senast: AKB
·
J
Övr. Hund Är det någon som har en Volvo 245:a och kan måtten på den, bak alltså? Det kommer en spekulant på en hundbur i kväll och ev har jag...
Svar
10
· Visningar
2 985
Senast: Jeeves
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka