1 hund till men har redan 2 ??

Sv: 1 hund till men har redan 2 ??

Här kommer några bilder på henne,
Om jag inet skrivit det innan så e hon labbe/jämthund :)
BILDBOMB:angel:
15717932.jpg
15717931.jpg
15717930.jpg
15717929.jpg
15717928.jpg
15717927.jpg
15717925.jpg

Ja hon liknar mkt mina andra hundar, just därför fastnade vi för henne...
rappoterar emr imn. nu ska ja ¨ka iväg o komemr hem imn o då kanske vi får hem en ny hund.. :)

Ja vi har redan två tikar som är 2 år o 8 mån o 1 år 10 mån.
Har hittat en tik till som vi är mkt intresserad av,
Undrar om det e mkt mer job mer tre hundar?

Jag jobbar knappt så därför har ja mkt tid för hundarna..

Min kompis familj har:

1 vuxen jämthund
1 valp jämthund
2 gammla labradorer
1 valp labrador
1 ung labrador
=6 hundar, egentligen haft 7 men ena gav de bort.

Båda föräldrar har heltidsjobb och kompisen går på gymnasiumet:p Ändå får hundarna o familjen mycket tid av tränign och motion om dagarna! Därmed har de 3 hästar:smirk:

Det blev ett väldigt stort inlägg. I fortsättningen skulle jag uppskatta om du antingen länkar till bilderna eller lägger dem under varandra istället för på rad.

Mvh
moderator Jadzia

Blev tyvärr inget emd hunden då det va en familjs som skulel komma o kolla på hene idag o de tog henne. men komemr ju fler...

ser ej bilderna men gör det kansek senare.. :)

Ta i beaktning bara att med tre tikar i så nära ålder så kan det bli problem med rangorning. Du bör vara en stark ledare i en sån trupp:)

Ta i beaktning bara att med tre tikar i så nära ålder så kan det bli problem med rangorning. Du bör vara en stark ledare i en sån trupp:)

Men vet redna nu att de två jag har funkar med precis alla hundar, o den äldsta jag har är högst av hundarna.. men som sagt det blev inte en till nu iaf..

Det funkar super, cyklade med henne idag också vilket hon aldrig gjort i hela sitt liv men hon sprang på som bara den, sen att hon blev dö trött efter ca 5 min är en annan sak, får sätta henne i hårdträning. :P Hon är ett år yngre än den vi hade innan, det vart blandras mellan jämthund & labrador, precis som den du kollade på men det var inte det minsta lika :P

//Diana

Liknande trådar

Övr. Hund Hej! Jag har 2 tikar ( fransk bulldog) den ena är 9 år kastrerad & hon har bott med mig sedan hon var 8 v. Den andra tiken är en rescue...
Svar
3
· Visningar
844
Senast: animalasia
·
R
Övr. Hund Dethär är kanske en dum och pinsam fråga. Och jag känner mig redan o kunnig och som en dålig matte för att det hände och för att jag...
Svar
13
· Visningar
1 260
Senast: Red_Chili
·
Övr. Hund Ja, jag får tyvärr inse att jag (hittills) lyckats med konsten att misslyckas med allt jag föresatt mig att lyckas med när jag skaffade...
Svar
9
· Visningar
1 645
Senast: Rugge
·
Hundhälsa Min 10-åriga tik (snart 11) har kissat oftare än vanligt de senaste dagarna, och nu imorse såg jag ljusgula flytningar från vulva (inte...
Svar
8
· Visningar
1 011

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka