Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund ...har halvt skrämt ihjäl grannens schäfer :crazy: Möter dom oss ute nu och terriern går lugnt vid mig och säger ingenting, ställer sig...
2
Svar
21
· Visningar
1 496
Senast: Terja
·
Z
Övr. Hund Jag skrev i en annan tråd ang. att avliva valpar innan, men jag skapar en ny tråd nu istället. Jag var i Kosova i sommras och hälsade...
2 3
Svar
58
· Visningar
3 823
Senast: Zqathan
·
Övr. Hund Ni som har täcken till era hundar. Vad har ni för täcken? Och var köper ni dem? Ni får gärna sätta in bilder också. :)
3 4 5
Svar
83
· Visningar
7 687
Senast: Naggur
·
Övr. Hund Har en welsh på snart 7 månader som bajsar väldigt mycket tycker jag. Hon kan bajsa ca 5-6 gånger per dag. Bajset är fint så det är inte...
2
Svar
20
· Visningar
2 259
·
Övr. Hund Har äntligen fått valpbilder på min vovve! Han är nu 3 år,och jag tog över han när han var 9 mån som omplaceringshund,alltså så har jag...
Svar
8
· Visningar
805
Senast: Rotterö
·
Övr. Hund Här är min...5 månader nu :love: Det är första gången jag länkar så vi får hoppas på att det blir rätt....:rofl...
2 3
Svar
45
· Visningar
3 146
Senast: _Allishy_
·
C
Övr. Hund Är ny här och tycker det vore kul att se bilder på era hundar hur de såg ut som valp och hur de ser ut nu! Gärna lite info om dem ockskå...
Svar
11
· Visningar
1 069
Senast: FunnyFlyer
·
C
Övr. Hund Har upptäckt att hundarna fått löss! Vad skall man helst behandla med och hur många gånger bör man schamponera för att alla ägg etc...
Svar
11
· Visningar
16 759
Senast: Flo-Jo
·
Övr. Hund TS blev väldigt förvånad över den stora valpkullen, men hur ser det ut på renrassidan? ULar man alla tikarna? i vilken vecka? finns det...
Svar
11
· Visningar
1 018
·
Övr. Hund Nu startar jag en tråd om avlivning av valpar. Jag har säger vi, en kull valpar på låt oss dra till med 14 st. Det är en stor och rätt...
6 7 8
Svar
157
· Visningar
13 460
·
0
Övr. Hund för 7 veckor sedan fick våran mini pincher valpar , 2 tikar och 1 hane . vi tog beslutet att behålla tikarna och sälja hanen. nu till...
Svar
3
· Visningar
794
Senast: attempt
·
Övr. Hund Någon här som använder grimma på sin hund? Jag använder det på min då han är så j.. la dragig med vanligt halsband (även med stryp)...
6 7 8
Svar
148
· Visningar
14 005
Senast: Jadzia
·
Övr. Hund Ena hunden har varit inne för att operera bort en juvertumör. Den var i samma storlek som ett riskorn. Och är nu ivägskickad på analys...
Svar
3
· Visningar
783
Senast: Hiawatha 98
·
S
Övr. Hund Vissa säger att Labradorer är allergivänliga, någon som vet säkert om dom är det? ^^ Går i valp tankar.. ;)
Svar
14
· Visningar
15 377
Senast: Rufsrufs
·
J
Övr. Hund Vår jycke är en jycke som gillar att ofta vara ute i skog o mark. Då och då hittar han "godbitar" som är för läckra att motstå. Ibland...
Svar
3
· Visningar
4 037
Senast: Priscilla
·
B
Övr. Hund Vår hund har satt sin sita potatis, sin sista tass i mitt hus och kommer inte i närheten av mig och min 8 månaders son igen. ALDRIG...
2
Svar
32
· Visningar
2 448
Senast: Grana
·
T
Övr. Hund Har en valp på 4,5 veckor som saknar en framtand i sitt mjölktandsbett. Någon som har erfarenhet av detta. Vad jag menar är om även de...
Svar
3
· Visningar
938
·
B
Övr. Hund Golden Retrievers ska ju vara en så vanlig ras - men är Golden lika vanlig här på Buke som i "verkligheten"? Tycker den vanligaste rasen...
Svar
13
· Visningar
1 266
Senast: Ickiz
·
Övr. Hund Min jrt 9 veckor på bilden
Svar
0
· Visningar
145
Senast: Novanna
·
K
Övr. Hund Hej tänkte sy en dragsele till min hund en sån där kombi Nomesele sele. Vilket material är bäst nylon med fodering eller läder med får...
Svar
6
· Visningar
2 007
Senast: diartistakasha
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Att inte vara så sentimental
  • Vad gör vi? Del CCVIII
  • ChatGPT

Hund, Katt, Andra Djur