Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Har letat och letat efter info, men hittar bara rent allmänt att man ska vaccinera och att det är bra att vaccinera. Självklart! Men...
Svar
2
· Visningar
664
Senast: Lupin
·
Övr. Hund Efter en "rolig" (sandig) dag i stallet var det dax för ett bad inför vår flytt på söndag. Ser ni någon skillnad :angel: Före...
Svar
8
· Visningar
915
Senast: Nikkis
·
Övr. Hund Nu blev han påhoppad igen! Igår skulle jag och en kompis hyra film, så vi gick till kiosken nere i hamnen med min Sirius och han fick...
Svar
14
· Visningar
1 477
Senast: ujent96
·
O
Övr. Hund Mina valpar kliar sig rätt mycket på sista tiden. kan det vara fodret tror ni? snabbfråga för jag ska precis snart iväg till...
Svar
8
· Visningar
928
Senast: wtf
·
G
Övr. Hund Hittade precis en stor blåröd fläck på vovven i vecket mellan armbågen och bröstkorgen. :eek: Det är en liten svullnad med ett litet...
Svar
5
· Visningar
6 155
Senast: Gisburne
·
Övr. Hund Om man inte hittar en specifik domare på dommerweb, finns det något annat ställe att söka denne på? Var nämligen sugen att ställa...
Svar
4
· Visningar
747
Senast: Kamomilla
·
I
Övr. Hund Hur ska jag lära min dvärgpinscher-valp, 6 mån, att gå fint i utställningkoppel? Just nu så drar hon så fort hon får se något som är...
Svar
5
· Visningar
873
Senast: Flo-Jo
·
S
Övr. Hund Behöver hjälp med att hitta utställningar.. SKK har jag redan varit inne på men där finns det två.. behöver verkligen hjälp från er...
Svar
2
· Visningar
651
Senast: sweet_extraa
·
Övr. Hund Japp, lite bajsprat nu :D! Min valp har vissa problem i sin rumsrenhetsträning. Han signalerar oftast inte någonting, utan sätter...
Svar
9
· Visningar
828
Senast: cassiopeja
·
Övr. Hund Hittade några gamla bilder på min rottis/dobberman-korsning,och kattungen 8v.. Båda är tyvärr borta nu,Spike pga många...
Svar
1
· Visningar
634
Senast: attempt
·
F
Övr. Hund Läste precis en liten annons på en stor annonserings sida. Där var en man som hade en liten söt (dam hund) om man säger så den var...
Svar
4
· Visningar
837
Senast: Sol
·
M
Övr. Hund Hej! Min lilla JackRusell Tyzon har i princip aldrig varit sjuk och har inte behövt besöka veterinären mer än en gång (Då han käkade...
Svar
2
· Visningar
757
Senast: Mattis
·
H
Övr. Hund Tränar för fullt för att kunna starta i Appellklass spår men har ett litet problem med spåret. Han kan och tycker det är jätte kul. Men...
Svar
1
· Visningar
1 002
Senast: Minja
·
E
Övr. Hund hej! jag tycker det är lite dåligt at alla blir rädda för bulldog och såna 'kanpraser'. Jag har presis fårr nya granna med två bulldog...
2
Svar
22
· Visningar
2 593
V
Övr. Hund Jag ska nu skaffa en hund :D Men vilken ras är lämpligast?Jag hade tänkt mig dalmatiner men det är en ganska stor ras som behöver...
Svar
11
· Visningar
1 346
Senast: boccia
·
Övr. Hund Gjorde ett test som nån länkade till här på forumet.. Hunden som kunde passa mig så va Shiba... Nu vill jag veta ALLT om den rasen...
Svar
10
· Visningar
1 610
Senast: falukorw
·
S
Övr. Hund jag var hos en kompis för ett par dagar sedan och fick se nått som för mig är helt obegripligt, de har precis skaffat sig en 9...
2
Svar
28
· Visningar
13 932
Senast: Grana
·
B
Övr. Hund Har alltid undrat över varför det alltid finns hur mycket blingbling o rosa halsband till små hundar och andra söta saker.. Men...
Svar
10
· Visningar
1 784
Senast: glee
·
E
Övr. Hund ett par bekanta har skaffat en lite chihuahua kille, och man blir ju själv sugen på en. skulle bli jätteglad om nån som har/har haft...
2
Svar
22
· Visningar
5 271
Senast: Spói
·
Övr. Hund Våran tik hade ett anfall i måndags....av vad vi är 99% säkra på är epilepsi....(en kompis golden hade den sjukdomen och den gjorde...
Svar
3
· Visningar
765
Senast: Cezzan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka