Sv: Vad tycker ni att vi borde göra med valparna?
hur kan du va säker på att det bara är vuxna människor på detta forumet?
hur kan du va säker på att det bara är vuxna människor på detta forumet?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Escadobe skrev ett sakligt men lite hårt inlägg.
Vilken kategori skall vi placera ditt inlägg om slaktare i, sakligt?
PL
Tack för svaren..
Jag har pratat med jordbruksverket och det är länsveterinären kvar som jag ska prata med.
Om hundarna kommer till Sverige, så är det redan klart med hem till dem.
Vi bor på en storgård, med massa mark, så lämplig plats till karantärn finns.
Att kastrera och sterilisera hundarna är väldigt svårt. Vi har inte hittat nån veterinär än som kan göra det, men Avni håller på och letar fortfarande.
Mvh
"Enligt min mening bör ni förflytta valparna och mamman över regnbågsbron med hjälp av lämpligt kulvapen".
du får väll se om du kan hitta nåt lämpligt.
När jag tog upp avlivning med mannen så vart han upprörd, han tycker det är självklart att vi inte ska avliva dem.
Men han frågade åndå sin familj och dom tyckte inte heller att avlivning är bästa lösningen. Hellre att dom får ett försök att klara sig själva då. Dom är ju stora nu, och kan försvara sig och hitta egen mat.
För dom så är alltid att leva bättre än att dö, vilket liv man än har.
För dom skulle inte vilja bli avlivna bara för att dom haft ett jobbigt liv.
Dom anser att det är rått och kanske tom elakt att döda dom bara sådär. MEn dom ska iaf tänka över det, så det är inte uteslutet. Få se hur det blir..
frid
Menar du att man inte skulle kunna göra ett påhopp iform av en frågatycker du det? Vad jag kan läsa så är det en fråga inget påstående.