Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Hur lydig är din hund? Har den några olater som ni kämpar med? Jag är ingen supersträng matte, men ändå konsekvent i min uppfostran...
Svar
12
· Visningar
1 133
Senast: Gabbi
·
Övr. Hund Vilket tycker ni är det vanligaste fel folk gör i hunduppfostran, eller vilken miss skulle ni helst vilja varna hundägare för, för att...
2
Svar
32
· Visningar
2 888
Senast: Ambra
·
A
Övr. Hund Hej. En äldre avlägsen släkting dog för ett tag sedan och efterlämnade en 5 årig pudel som tydligen ingen i släkten vill ha. Vi har...
Svar
2
· Visningar
609
Senast: Milosari
·
Övr. Hund Nu behöver jag erat stöd här för jag är nära att bryta ihop. Som om det inte var nog med allt som varit med min nippriga tokhund...
3 4 5
Svar
88
· Visningar
15 106
Övr. Hund Igår kväll kräktes min valp (4 ½ månad) rejält. Först 4-5 högar (får det plats så mycket i en liten valp-mage?) och sen säkert tio...
Svar
8
· Visningar
4 453
Senast: Solis
·
L
Övr. Hund I helgen ska jag skriva åt dommaren på en lydnadstävling.:crazy: Vad ska jag tänka på? Vilka förkortningar bör jag kunna?
Svar
3
· Visningar
729
·
F
Övr. Hund hmm... Nu har de gått 2 dagar sedan de hände sånt som inte FÅR hända. Min vännina var på besäk med sina två tikar som slutat löpa...
Svar
12
· Visningar
1 377
·
Övr. Hund I Kvälls posten i dag stod att läsa om en hel massa djur som behövde nya hem (fanns på djurens vänner) mest katter men även en hund var...
Svar
8
· Visningar
1 265
Senast: Zqathan
·
Övr. Hund min söta foderhund Akilles
Svar
0
· Visningar
128
Senast: Niela
·
Övr. Hund Nu är det klart! Jag har fått en plats på Grans naturbruksgymnasie med hundinriktning! :banana: På lördag åker jag upp till Boden, bor...
2
Svar
20
· Visningar
1 330
S
Övr. Hund Vilken hund blev störst och hur stor blev den? Vad är rekordet i tyngsta dragna lass? Utfördes av vilken hund/ras? Svara och fyll på...
Svar
3
· Visningar
1 290
Senast: Bebben
·
A
Övr. Hund Jag har två tikar, den ena är 5 år och den andra 1,5 år. Mor och dotter om det är väsentligt. Nu ska jag passa en kompis hund ett tag...
Svar
2
· Visningar
960
·
Övr. Hund Jag känner att det börjar bli mycket just nu... Heltidsjobb (dock skift), häst, hund, träffa vänner, hitta på saker bla bla... Jag...
Svar
19
· Visningar
3 773
Senast: lulski
·
F
Övr. Hund Min jack Russell har blivit alldeles grumlig i ögat. Man ser inte riktigt pupillen längre och det kliar jättemycket. Någon som vet vad...
Svar
11
· Visningar
1 335
Senast: Piraja
·
K
Övr. Hund Igår råkade en tredje hund ut för honom. Även detta slutade på djursjukhuset. Första gången han var i bråk var han 8 månader och då högg...
Svar
4
· Visningar
1 407
Senast: PIRU
·
H
Övr. Hund Undrar också lite över regler och utföranden, hur det går till? tack på föhand, Mvh Sophie
Svar
4
· Visningar
2 245
Senast: LillaMy84
·
Övr. Hund Jag fick för några veckor sedan för mig att jag skulle skaffa mig en ny hund och tyvärr(eller inte tyvärr heller) så skaffade jag mig en...
Svar
14
· Visningar
1 354
Senast: CA
·
Övr. Hund Det skrivs spaltmeter om hur man Aktiverar sin hund, numera, böcker i ämnet finns att köpa och goda råd här på Buke! Det är...
Svar
10
· Visningar
974
Senast: Fiffi1
·
Övr. Hund Min älskade lilla tik tappade ju aptiten totalt i samband med Alizinsprutor och penicillinbehandling, för några veckor sedan. T.o.m...
Svar
13
· Visningar
1 041
Senast: Lupin
·
O
Övr. Hund Min svärmor är lite konstig, hennes terrier blanding är en otrolig bortskämd hund. Först och främst, hon vägrar äta hundmat längre...
Svar
8
· Visningar
22 228
Senast: Zqathan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka