Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Har själv räknat lite nu, och det skulle gå på ca tusen kr/månaden på hundfoder för oss, i stort sett samma pris som vi har på fodret nu.
Enda kruxet är som sagt frys då, byter vi till färskfoder så måste vi köpa i ett lite större lass då det ändå är 3 hundar som ska få mat, inte ens chans att det får plats i våran skit frys (bor i lägenhet)
Mamma och pappa bor inne i stan, så det skulle ändå bli en bit att åka om vi förvarar det där.
Visst kan vi köpa en mindre frys till det, men hur snyggt är det på en skala att ha framme här hemma
Ska höra med sambon lite mer, och även 'svärföräldrarna' som bor 10 min härifrån i villa, kanske skulle vi kunna förvara det hos dom.
Ni kan inte köpa beg.frysbox el dyl och förvara det nere i förrådet då.
Kanske inte finns ström där.
Jag vill köpa en beg box och ställa i garaget, då kan jag köpa mycket åt gången.
Det låter lite krånligt när du har fler hundar, vi har en ganska stor frys men ändå kan jag bara undvara en till två hyllplan, vi är fem i familjen.
Okey, ja jag är iaf helt hundra på att mina jyckar kommer älska färskfoder, inget snack om den saken.
Men det fodret du har nu, har jag aldrig hört talas om..?
Oavsett vad du ger din hund för foder, så läs på innehållsförteckningen. Det ska innehålla mer kött än spannmålsprodukter. Ger jag mina något billighetsfoder, så skiter dom dubbelt så myckety och luktar illa i munnen. Hundfoder ska inte köpas i matbutiken utan i djuraffären.
Detta är min åsikt.
Hur är det om man har fodertunnor?.
Förpackat i en skyddande förpackning för att behålla fodrets smak och egenskaper.
Ja, det dära har jag undrat mkt över. Vissa säger att det inte spelar ngn roll, andra säger att det gör det.Det som jag kan se som enda negativa med färksfoder är att hunden inte använder tänderna lika mycket, därför får man se till att ge den mycket ben och kanske tom. borsta tänderna på den.
Jag ger min vovve ett foder som heter "Standardt Original Extra" funkar från Valp till Aktiv,innehåller inga spannmål förutom ris!
Ett kanonfoder,kostar lite men är värt det,behöver inte ge så stor mängd! Skiter inte så mycket,utan tillgodogör sig allt!
Sen tror jag att eftersom du har maten framme hela tiden,så blir det småäta! Bort med maten efter ca 15-20 min! Ge lite mindre mängd flera gånger om dagen!
Är han fin i hull och päls,då får han det han behöver!